علمی و پزشکیاخبار کسب و کار

نحوه خرید دستگاه هایفو با قیمت ارزان و مناسب

خرید دستگاه هایفو

دستگاه هایفو چیست چگونه آن را خرید کنیم ؟ هایفو یک روش غیرجراحی فرکانس رادیویی است که می تواند پوست شما را جوان کند و به صاف شدن و سفت شدن و کانتور کردن پوست کمک کند و افتادگی پوست ناشی از پیری را در صورت و بدن کاهش دهد.

روش هایفو تراپی با رساندن انرژی به لایه بنیادی پوست که معمولاً در جراحی زیبایی به آن اشاره می‌شود، تولید کلاژن را تحریک می‌کند – بدون برش یا ایجاد اختلال در سطح پوست. منطقه انعقاد به عمق 4.5 میلی متر (لایه پیام کوتاه) و 3 میلی متر.

دمای بالاتر از 400 درجه سانتیگراد را ایجاد کنید، یک پاسخ طبیعی در زیر پوست ایجاد می کند، بلافاصله اثر سفت کننده، شروع فرآیند بازسازی که کلاژن و الاستین می سازد، شروع می شود.

  • کاهش چین و چروک
  • لاغری بدن و سفت کردن پوست.
  • لیفت و سفت کردن پوست هر دو گونه.
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و شکل دادن به کانتور.
  • سفت کردن بافت پوست روی پیشانی، بلند کردن خطوط ابرو.

برای خرید دستگاه هایفو صورت روی این لینک /https://arenagostar.com/hifu-machine کلیک کنید.

خرید دستگاه هایفو صورت

عمق درمان دستگاه هایفو

دستگاه هایفو ما از 3 مبدل تشکیل شده است که در فرکانس ها و اعماق نوسانی مختلف کار می کنند و به شما کمک می کنند تا درمان های خود را با دقت بیشتری انجام دهید.

به لطف مبدل‌های HIFU، می‌توانید درمان‌هایی را که انجام می‌دهید تا میلی‌متر تنظیم کنید و قدرت و عمق آن را با ظرفیت فوکوس شدید آن ترکیب کنید.

  • درمان در اپیدرم (10 مگاهرتز) سونوگرافی را در عمق 1.5 میلی متری متمرکز می کند.
  • درمان در درم عمیق (8 مگاهرتز) سونوگرافی را در عمق 3 میلی متر متمرکز می کند.
  • درمان در صورت SMAS * (4 مگاهرتز) سونوگرافی را در عمق 4.5 میلی متر متمرکز می کند.

هایفو در میان دستگاه های زیبایی که لیپوکلازی را انجام می دهند برجسته است، یعنی بر تخریب بافت چربی تمرکز می کنند. برای مقابله با سلولیت نامطلوب و جلوگیری از تجمع چربی موضعی ضروری است. هدف گیری شدید HIFU اجازه می دهد تا تنها به سلول های چربی بدون آسیب رساندن به بافت اطراف دسترسی پیدا کنید.

بر خلاف سایر تجهیزات زیبایی شناختی، با قدرت کمتر و بدون تمرکز، HIFU به ما اجازه می دهد تا به تجمعات بزرگتر، عمیق تر و دشوارتر چربی موضعی حمله کنیم که دسترسی به آنها با وسایل قدیمی غیرممکن بود. این متحد خاص برای زیبایی و مجسمه سازی بدن مشتریان شما است.

مکانیسم تخریب سلول‌های چربی جزئی به شرح زیر است: اولتراسوند پدیده‌های نوسانی و ترمومکانیکی را در بافت چربی ایجاد می‌کند که غشای سلول‌های چربی را از بین می‌برد و یک ماده امولسیون شده و نیمه مایع را تشکیل می‌دهد که به لطف تخلیه لنفاوی از بین می‌رود.