11 مهارت اشباع نشده در بازار برای درآمدزایی در ایران

بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو

مهارت در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا به عنوان یک حرفه ای بازاریابی برتر باشید و درها را به روی فرصت ها در بازاریابی دیجیتال و توسعه وب سایت باز می کند. با دانش سئو می توانید کمپین های بازاریابی اینترنتی موفقی را توسعه دهید و محتوای وب سایت را در اختیار صنایع مختلف قرار دهید. دوره سئو و گواهینامه از ClickMinded 497 دلار و سه تا شش ساعت طول می کشد. آموزش آرایشگری

  1. بانکداری تجاری

اگر به دنبال استخدام در یک موسسه مالی هستید، آموزش بانکداری کسب و کار آنلاین اصول وام، اعتبار، وام و صورت های مالی را به شما آموزش می دهد. انجمن بانکداران آمریکا چندین دوره آنلاین در زمینه بانکداری تجاری ارائه می دهد، مانند دوره آنلاین ABA Certificate in Business and Commercial Lending که برای افراد غیرعضو 875 دلار هزینه دارد.

  1. کوچینگ زندگی

اگر می‌خواهید افراد را از طریق انتقال‌های اصلی زندگی خود راهنمایی کنید، مربیگری زندگی یک شغل پربار است. شما می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به مردم کمک کنید تا زندگی شخصی و حرفه ای خود را بهبود بخشند. به عنوان مثال، اتحاد آموزش مربی مستقر در بولدر، کلرادو، یک برنامه مربی گواهی شده شش ماهه را به قیمت 3147 دلار ارائه می دهد. شهریه در سه، هفت یا نه قسمت قابل پرداخت است.

  1. رهبری خرده فروشی

اگر مدیر فروشگاه یا کارگر خرده فروشی هستید که به دنبال پیشرفت در صنعت هستید، توسعه مهارت های رهبری خرده فروشی ضروری است. یاد بگیرید که چگونه یک تیم فروش را پرورش دهید و انگیزه دهید و پیشرفت کنید. MOHR Retail مستقر در ریج‌وود، نیوجرسی، آموزش در محل در زمینه رهبری فروشگاه‌های خرده‌فروشی با هزینه ۱۲۵ دلار ارائه می‌دهد.

 

  1. وب کنفرانس

رهبری یک کنفرانس آنلاین می‌تواند ترسناک باشد، اما دریافت آموزش در کنفرانس وب می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به شما کمک کند در طول جلسات و آموزش‌ها به مربی کارآمدتری تبدیل شوید. ثبت نام در Lynda.com به شما امکان دسترسی به چندین ویدیوی آموزشی کنفرانس وب را می دهد.

  1. استعدادیابی و کسب استعداد

آموزش استعدادیابی برای تقویت مهارت های شما در زمانی که به دنبال نیروهای جدید هستید طراحی شده است. اگر استخدام‌کننده، کارشناس منابع انسانی یا مدیر استخدام هستید، این آموزش می‌تواند توانایی شما را در تشخیص نامزدهای واجد شرایط بهبود بخشد. به عنوان مثال، موسسه سرمایه انسانی، یک برنامه گواهینامه کسب استعدادهای استراتژیک دو روزه، آنلاین یا حضوری را به قیمت 1995 دلار ارائه می دهد.

  1. مصاحبه

یادگیری نحوه انجام مصاحبه های بهتر برای صاحبان مشاغل و افرادی که به دنبال تغییر در نقش مدیر استخدام هستند سود می برد. کارگاه‌ها و دوره‌ها می‌توانند به شما کمک کنند مهارت‌های مصاحبه خود را تقویت کنید و تصمیمات عاقلانه‌تری برای استخدام بگیرید. ZERORISK HR یک برنامه دو ساعته آنلاین آموزش مصاحبه رفتاری با هزینه 49.95 دلار ارائه می دهد.

  1. تصمیم گیری و حل مسئله

حل مسئله یک مهارت ضروری برای مدیران، سرپرستان، رهبران تیم و صاحبان مشاغل است. تصمیم‌گیری خوب همچنین نشان‌دهنده رهبری قوی است که برای اعمال نقش‌های مدیریتی در هر صنعت، از مراقبت‌های بهداشتی تا کسب‌وکار، کلیدی است. برای افزایش سطح مهارت خود، دانشگاه ایالتی میشیگان یک دوره هشت هفته ای تصمیم گیری استراتژیک را با قیمت 1980 دلار ارائه می دهد.

  1. شش سیگما

گواهینامه شش سیگما نشان دهنده مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله است و به کارفرمایان نشان می دهد که برای کیفیت ارزش قائل هستید. اگر برای مشاغل خاصی مانند مدیر عملیات انبار، مهندس یا کارمند مراقبت های بهداشتی درخواست می دهید، این گواهینامه می تواند رزومه شما را تقویت کند. دانشگاه پردو گواهینامه های شش سیگما را به صورت آنلاین ارائه می دهد که تکمیل آن از سه تا 16 هفته طول می کشد و هزینه آن بین 395 تا 3750 دلار است.

  1. بینایی سنجی

آموزش بینایی سنجی به شما مهارت های لازم برای کار در مطب چشم پزشک یا اپتومتریست را می آموزد. شما در مورد سلامت چشم و نحوه مناسب کردن مشتریان برای عینک و لنزهای تماسی خواهید آموخت. شما می توانید مدرسه بینایی سنجی آنلاین Penn Foster Career School را در حدود هفت ماه با قیمتی بین 999 تا 1309 دلار تکمیل کنید. آموزش آشپزی

  1. ZBrush

ZBrush نوعی هنری است که می تواند مهارت های طراحی بصری شما را گسترش دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تکنیک های مجسمه سازی دیجیتال و هنر برای طراحی شخصیت های بسیار دقیق استفاده کنید. اگر یک هنرمند سه بعدی، مجسمه ساز یا هنرمند شخصیت هستید که به دنبال تقویت مهارت های خود و یافتن فرصت های جدید هستید، این می تواند برنامه ای باشد که باید بدانید. Udemy یک دوره پنج ساعته مبتدی با قیمت 10.99 دلار ارائه می دهد.