اقتصادیاخبار کسب و کار

معرفی قفسه پیچ و مهره ای صنایع عدل

معرفی بهترین قفسه های پیچ و مهره ای صنایع عدل

به نقل از مجله تیتر نیوز ، قفسه پیچ و مهره ای، یکی از پرکاربردترین سیستم قفسه بندی می باشد. این نوع قفسه فلزی می باشد و از نبشی های سوراخ دار و کفی تشکیل شده است که با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده اند. این سیستم قفسه بندی در چندین طبقه قابل نصب می باشد. نصب راحت و وزن کم این نوع قفسه ها باعث افزایش کارایی آن ها در انبارهای صنعتی شده است. قفسه پیچ و مهره ای معمولا در انبار قطعات یدکی، ملزومات و مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. این قفسه برای بهینه سازی فضا و دسترسی آسان به موجودی استفاده می شود. این نوع قفسه ها همه کاره هستند و متناسب با محیط می توان اندازه و ارتفاع طبقات آنها را تنظیم کرد.

معرفی بهترین قفسه های پیچ و مهره ای صنایع عدل

مزیت های قفسه پیچ و مهره ای

قفسه های پیچ و مهره دارای مزیت های بسیاری می باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • امکان سفارش این قفسه در هر ابعادی وجود دارد.
  • نصب این قفسه ها به راحتی در محل انجام می شود.
  • دسترسی به لوازم در این قفسه ها ساده و راحت است.
  • جابه جایی و باز و بسته کردن آنها به سادگی انجام می شود.
  • باعث افزایش بهره وری از فضا می شود.
  • قابلیت نصب راه پله و راهرو را دارد.
  • امکان تغییر فاصله بین کفه ها و ارتفاع وجود دارد.
  • امکان نصب سقف در ردیف آخر برای افزایش بهره وری وجود دارد.
  • بسیار مقرون به صرفه است.
  • قابلیت استفاده در انواع انبارها و سردخانه ها را دارد.
  • نسوز و بادوام است.

ویژگی های قفسه پیچ و مهره ای

قفسه بندی پیچ و مهره ای دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که باعث افزایش کاربری آن شده است. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

  • قابلیت افزایش ارتفاع تا 9 متر با توجه به شرایط انبار را دارد.
  • قفسه ها وزن سبک و استحکام بالایی دارند.
  • پیچ و مهره های مصرفی در ساخت این قفسه گالوانیزه هستند.
  • دهانه هر طبقه 95 سانتی متر می باشد.
  • عمق قفسه ها از 20 سانتی متر تا 60 سانتی متر متغیر است.
  • میزان تحمل بار در هر طبقه حداکثر 120 کیلوگرم و در تمام طبقات حداکثر 350 کیلوگرم در متر مربع می باشد.
  • نوع رنگ مورد استفاده در آن آلکید مایع است.

مشخصات فنی قفسه پیچ و مهره ای

قفسه های پیچ و مهره ای دارای اندازه های متفاوتی می باشند که بنا به نیاز و درخواست شما ساخته می شوند.

طول پنل: 60-70-80-95

عرض پنل:20-25-30-35-40-45-50-60

عمق پنل: 46-50-60

ارتفاع نبشی: 200-244-300-400-457

برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش روی لینک قفسه بندی پیچ و مهره ای کلیک کنید.

معرفی بهترین قفسه های پیچ و مهره ای صنایع عدل

انواع قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی پیچ و مهره ای دارای دو نوع اصلی سبک و سنگین می باشد. انواع دیگر قفسه بندی های پیچ و مهره ای نیز با نام های قفسه پیچ و مهره ای بالکن دار، ساده و مناسب انبار می باشند که زیر مجموعه ای از قفسه های سبک و سنگین می باشند. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

قفسه پیچ و مهره ای سبک

برای قفسه بندی کالاهای سبک کاربرد دارد. تحمل وزن در هر طبقه بین 50 تا 120 کیلوگرم می باشد. این نوع قفسه ایده آل برای نگهداری محصولاتی است که خیلی سنگین نیستند و فضای زیادی اشغال نمی کنند. به علت نوع قفسه بندی این محصول، اندازه قفسه ها قابل تغییر می باشند و می توانند به تناسب محیط تغییر داده شوند. این قفسه ها فلزی هستند و مورد استفاده خودروسازان، عمده فروشان، سوپرمارکت ها، قطعات الکترونیکی و غیره می باشند.

بسته به فضای خود می توانید قفسه های با ارتفاع زیاد، ارتفاع کم و پلت فرم انتخاب کنید. سیستم قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک دسترسی آسان به محصولات شما را فراهم می کند و به فضای انبار شما نظم می دهد.

قفسه پیچ و مهره ای سنگین

برای قفسه بندی اقلام سنگین تر به کار می رود. تحمل وزن در هر طبقه بین 120 تا 300 کیلوگرم می باشد. این نوع قفسه برای ذخیره سازی هوشمند کالاها با وزن متوسط و سنگین طراحی شده است. این یک سیستم ذخیره سازی قابل انعطاف و ایمن است که مطابق با نیازهای تجاری تنظیم شده است. قفسه های سنگین می توانند طیف گسترده ای از اقلام را ذخیره و دسترسی راحت به آنها را فراهم کنند. در این نوع قفسه، محصولات به صورت دستی بارگیری می شوند.

صرف نظر از نوع کالا، فضای موجود قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین می تواند با طیف گسترده ای از پروفیل های عمودی و تیرآهن ها، کاملا با نیاز شما سازگار شود. مهمتر از آن، قفسه بندی های سنگین همه کاره هستند و از ارتفاع انبار به خوبی استفاده می کنند. ارتفاع آن قابل تنظیم است و می توان تا سقف ارتفاع را بالا برد. قفسه های سنگین، محکم، ایمن و بادوام هستند و برای قفسه بندی انباری استفاده می شود.

قفسه پیچ و مهره ای ساده

این نوع قفسه ها بدون بالکن و نیم طبقه می باشند و تنها دارای ردیف های پشت سرهم برای ذخیره کالا می باشند. شما می توانید از این نوع قفسه بندی برای نگهداری و بخش بندی ابزارآلات، قطعات یدکی و لوازم کوچک و بزرگ استفاده کنید. کاربرد این قفسه ها بسیار زیاد است و شما می توانید در رنگ و اندازه دلخواه خود آن را سفارش دهید.

نصب این قفسه ها بسیار ساده است و خودتان به تنهایی می توانید در انبار منزل خود آن را نصب کنید. بارگذاری کالا در این نوع قفسه ها به صورت دستی انجام می شود و به صورت تک ردیف یا دوبل در چند طبقه قابل اجراست.

قفسه پیچ و مهره ای بالکن دار

این نوع قفسه ها با پایه راک و راه پله مجهز به یک نیم طبقه می شوند. رفت و آمد در این قفسه ها از طریق بالابر و راه پله انجام می شود. این نوع قفسه بندی در انبارها و فروشگاه ها کاربرد دارد. این نیم طبقه برای حمل و نقل، بارگذاری کالا، نصب میزهای مونتاژ و ایجاد فضای اداری مناسب می باشد.

قفسه پیچ و مهره ای بالکن دار، ساده ترین و موثرترین راه افزایش قابلیت ذخیره سازی یک کارگاه یا کارخانه است. این نوع قفسه بندی باعث کاهش هزینه های جابجایی و بارگیری می شود.

معرفی بهترین قفسه های پیچ و مهره ای صنایع عدل

قفسه پیچ و مهره ای انبار

قفسه پیچ و مهره ای انبار به صورت ساده و بالکن دار موجود است و از نوع قفسه پیچ و مهره ای سبک می باشد. این نوع قفسه از اجزای نبشی و پنل صفحه با ابعاد متفاوت تولید شده است و به اندازه های مختلف قابل عرضه می باشد. شما بر اساس نیاز خود می توانید از نوع ساده و یا بالکن دار آن برای ذخیره سازی کالا های خود استفاده کنید. استفاده از این نوع قفسه بندی در انبارهای صنعتی و کارخانه ها کاربرد دارد.

صنایع فلزی عدل تولید کننده قفسه های پیچ و مهره ای سبک، سنگین، ساده و بالکن دار برای انبارهای صنعتی و فروشگاهها می باشد. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع قفسه و محصولات فلزی در خدمت صنعتگران و انبارداران می باشد.

شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما نسبت به سفارش قفسه مورد نیاز خود در ابعاد و رنگ های مختلف اقدام کنید. رنگ بندی این محصولات شامل پنج رنگ طوسی، آبی، سفید، زرد و قرمز می باشند. صنایع فلزی عدل با تولید محصولات دیگری چون قفسه راک سنگین و نیمه سنگین، قفسه های فروشگاهی و بالکن دار، آماده پذیرش سفارشات شما می باشد.