عمومیاخبار کسب و کار

پرده زبرا و پوستر دیواری قابل شستشو هستند؟

نحوه شستشو ی پرده زبرا، شید، کاغذ دیواری و پوستر

همانگونه که می دانید ساختار پرده زبرا از تور و پارچه می باشد به همین منظور باید حداقل فصلی یکبار به طور کامل شسته شود. این کار از تجمع گرد و خاک و آلودگی در پارچه پرده پیشگیری می کند و مانع از ایجاد عوارضی مانند حساسیت می شود.

پرده زبرا و پوستر دیواری قابل شستشو هستند؟

شستشوی پرده زبرا به صورت هفتگی:

پرده زبرا را می توان به صورت ایستاده در مکان خود با استفاده از بخار شور غبار روبی کرد.

شستشوی پرده زبرا به صورت فصلی:

پرده زبرا باید فصلی یا ۶ ماه یکبار به طور کامل شسته شود. جهت این کار ابتدا پرده را از پایه های نگه دارنده قاب آزاد کرده و در یک سطح صاف قرار دهید. با استفاده از مواد شوینده که در آب حل شده ( ترجیحا بدون آنزیم و غیر اسیدی ) و به وسیله اسفنج نرم کف مالی شده شستشوی پرده زبرا را انجام دهید. سپس با فشار آب کم پرده را آبکشی کرده و آن را از یک مکان صاف آویزان کرده تا کاملا خشک شود و در نهایت پرده را در جای خود قرار دهید.

نحوه شستن کاغذ دیواری و پوستر:

۱. ابتدا با استفاده از یک دستمال یا اسفنج تمیز و خشک گرد و غبار روی کاغذ دیواری را پاک کنید.

۲. یک کاسه آب و مواد شوینده تهیه کنید. ماده شوینده بر حسب میزان کثیفی کاغذ دیواری و جنس آن متفاوت است. اما معمولا آب گرم و تاید یا آب گرم و ریکا می‌تواند محلول خوبی باشد. اگر کاغذدیواری با مداد، خودکار یا ماژیک کثیف شده است، می‌تواند از محلول بسیار رقیق آب و وایتکس استفاده کنید.

۳. از یک پارچه نرم یا اسفنج برای تمیز کردن استفاده کنید. از به کار بردن الیاف زبر مثل اسکاچ خودداری کنید، چراکه ممکن است باعث پارگی کاغذ دیواری بشود.

۴. پارچه یا اسفنج مورد نظر را در محلول شستشو فرو کرده و پس از خیس شدن، آب آنرا با فشردن پارچه خارج کنید، تا جایی که دیگر قطره ای از آن نچکد.

۵. یک قسمت از کاغذ دیواری را که کمتر در معرض دید است انتخاب کنید و ابتدا محلول خود را روی آن امتحان کنید. اگر به خوبی تمیز شد و خرابی در کاغذ ایجاد نکرد، می‌تواند همین روش را برای سایر قسمت های کاغذ دیواری به کار ببرید.

۶. پارچه را به آرامی و بدون فشار از پایین به بالا روی سطح دیوار بکشید. در هر زمان فقط یک قسمت از کاغذ دیواری را تمیز کنید.

۷. با یک پارچه نمناک (فقط آب) قسمتی را شسته‌اید، پاک کنید تا مواد شوینده از کاغذ دیوار پاک شود.

۸. بلافاصله پس از شستن هر قسمت از کاغذ دیواری، آن را با حوله یا دستمال تمیز خشک، خشک کنید.

پوستر سه بعدی

پوستر دیواری مجموعه دکوپیک با بیش از ۶۸۰ طرح متنوع از منظره، بافت، ورزشی، هنری، کودک و تصاویر سه بعدی و چاپ تصاویر اختصاصی در ابعاد دلخواه شما. پوستر دیواری سه بعدی قابل شستشو می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. از آن معمولا در مناطق مختلف خانه می‌توانید استفاده نمایید. جهت مشاهده طرح های پوسترهای سه بعدی مدرن و لاکچری گالری تصاویر محصول را مشاهده نمایید.

پوستر های دیواری سه بعدی مدرن و لاکچری را می‌توانید برای ارتقای پرستیژ خانه، ویلا، محل کار و دفتر شرکت استفاده نمایید. سعی کنید از پوستر سه بعدی قابل شستشو استفاده نمایید تا بتوانید براحتی آن را نظافت نمایید. شما خریدار عزیز به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید خرید خود را از نمایندگی فروش پرده زبرا انجام دهید. تیم پشتیبانی ما بسرعت دست به کار شده و محصولات شما را در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهند رساند.

ویژگی های خرید از نمایندگی پرده زبرا

  • ارسال به سراسر کشور
  • ارسال در کمترین زمان
  • دارای ضماتنامه کتبی شرکتی
  • دارای گارانتی
  • خدمات پس از فروش

ویژگی‌های پوسترهای 3 بعدی

  • دوام و عمر بالا
  • نصب آسان و سریع
  • قیمت مناسب پوستر ها
  • تنوع بالای طرح‌های قابل اجرا
  • سهولت در نگهداری و نظافت
  • امکان نصب بصورت برقی با ریموت کنترل
  • نوع پارچه از نانو و آنتی استاتیک می‌باشد که چربی و گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند

جهت خرید اینترنتی پوستر سه بعدی می‌توانید بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و یا کد مدل مورد نظر خود را از روی عکس مدل مشاهده نمایید و از طریق تماس با ما جهت ثبت سفارش تلفنی اقدام نمایید.

پرده زبرا کودک

طرح های آماده پرده زبرا کودک به دلیل این که به صورت گسترده ‌تری چاپ و تولید می‌ شوند، به صورت پیش‌ فرض قیمت پایین ‌تری از طرح های سفارشی دارند. ضمن اینکه ممکن است طرح مورد نظر خود را نیز پیدا کنید در حالی که قیمت پایین‌ تری برای آن پرداخت می‌ کنید. پرده زبرا کودک به صورت کرکره اتاق کودک می باشد و در این مطلب در رابطه با قیمت شید اتاق کودک هم صحبت خواهد شد.

خوب است بدانید که پرده زبرا حتی مدل های مخصوص کودکان را نیز در بر می گیرد. در میان انواع پرده های زبرا مدل های خاصی به چشم می خورد که برای کودکان و سلیقه آن ها طراحی شده است. این پرده ها به خاطر این که طرح های شاد و لطیفی دارند، پرده کودکان نام گرفته اند و معمولا برای دکوراسیون اتاق کودکان به کار می روند. این محصول با انواع دیگر تفاوتی ندارد و فقط طرح های آن کودکانه هستند.

پرده زبرا کودک نوع ویژه ‌ای از پرده ‌های زبرا است که در واقع در دسته پرده ‌های طرح ‌دار و پرده زبرا چاپی قرار می‌ گیرد، با این تفاوت که طرح های موجود آماده هستند و نیاز به سفارش اختصاصی آن ها نیست، مگر اینکه به دنبال طرح ویژه ‌ای که در بازار موجود نیست باشید. در این صورت می‌ توانید از پرده‌ های زبرا با طرح سفارشی استفاده کنید.

پرده زبرا از نوع پرده ‌های کرکره ‌ای افقی مانند پرده کرکره چوبی است که امکان تنظیم ساختار لایه ‌ای آن با دوران 90 درجه و تنظیم آن برای مشاهده فضای بیرون و یا تنظیم میزان دریافت نور وجود دارد. پرده‌ های زبرا در انواع پرده زبرا ساده، زبرا تصویری و پرده زبرا گلدوزی شده ارائه می ‌شوند و نسخه‌ های تصویری آن ها دارای طرح ها و مدل های آماده ‌ای به خصوص در زمینه کودکان است.

مزایای کرکره اتاق کودک

پرده ‌فانتزی یکی از اصلی ‌ترین عناصر برای زیبا سازی اتاق کودکان می ‌باشند که در صورت انتخاب صحیح و متناسب می ‌توانند فضای اتاق کودک را به خوبی دگرگون کنند. استفاده از پرده زبرا کودک مزایای بسیاری دارد و می ‌توان گفت مناسب ‌ترین گزینه به عنوان پرده اتاق کودک می ‌باشد.

·         تامین ویتامین D در کودکان

پرده های زبرا به سادگی قابل کنترل و باز و بسته شدن است و می ‌توان آن را متناسب با نیاز برای ورود نور خورشید به اتاق تنظیم کرد. در کشور ما کودکان با مشکل کمبود ویتامین D روبرو هستند، این گونه پرده ‌ها می ‌توانند به تامین بهتر ویتامین دی بدن به صورت طبیعی کمک کنند.

·         عدم نیاز به باز کردن پنجره

موضوع مهم دیگر نیاز کودکان به تماشا فضای بیرونی است. کرکره اتاق کودک و یا پرده شید می ‌تواند بدون اینکه پنجره را باز کند و هرگاه بخواهد، پرده را به صورت کامل باز و به تماشای فضای بیرون از خانه بپردازد. سهولت و نگهداری پرده زبرا کودک در کنار پوستر دیواری کودک بسیار آسان است و علاوه بر آن قابلیت شستشوی را نیز دارد.

·         سفارش طرح دلخواه کودکان

این ویژگی برای پرده ‌های زبرا سفارشی نیز وجود دارد و اگر مایل باشید، می ‌توانید از پرده‌ های چاپی اختصاصی نیز برای اتاق کودک در کنار کاغذ دیواری کودک استفاده کنید. البته در حال حاضر پرده‌ های زبرا با کیفیت های فوق ‌العاده و بینظیری برای کودکان عرضه شده ‌اند که علاوه بر کیفیت و دوام بالا قیمت شید اتاق کودک بسیار مناسب می باشد.

پرده زبرا و پوستر دیواری قابل شستشو هستند؟

قیمت شید اتاق کودک

طرح های آماده پرده زبرا کودک به دلیل این که به صورت گسترده ‌تری چاپ و تولید می‌ شوند، به صورت پیش‌ فرض قیمت پایین ‌تری از طرح های سفارشی دارند. ضمن اینکه ممکن است طرح مورد نظر خود را از گالری عکس پرده شید نیز پیدا کنید در حالی که قیمت پایین‌ تری برای آن پرداخت می‌ کنید.

پرده‌ های تصویری زبرا دارای طرح ها و رنگ های مختلفی برای تمام سلیقه ‌ها هستند اما می‌توان گفت پرده کرکره اتاق کودک طرفداران بسیار بیشتری دارند، زیرا مخاطب آن ها کودکان هستند. پرده زبرا کودک طیف وسیعی از انواع مدل های مختلف با انواع طرح های متنوع و شاد کودکانه را دارد که با پایین بودن قیمت این مدل پرده بسیار مناسب و به صرفه می باشند.

عموما خریداران اصلی پرده زبرا طرح کودک فرزندان و کودکان شما هستند. پس پرده متناسب با ذوق و سلیقه آن ها را خریداری کنید. یکی از مزایای بارز خرید پرده زبرا طرح کودک مناسب بودن قیمت شید اتاق کودک و تخفیفات ویژه ای است که به هنگام خرید این نوع پرده برای کودکان در نظر گرفته شده است. شما می توانید کاتالوگ های متنوع پرده زبرا طرح کودک را در اختیار کودکانتان قرار داده و انتخاب را بر عهده ی آن ها بگذارید. طرح های متنوع این مدل پرده ی زیبا و تزئینی، کودکان بسیار زیادی از سنین متفاوتی را خریدار خود کرده است.

ویژگی‌ های پرده زبرا کودک

  • دوام و عمر بالا پرده زبرا کودک
  • نصب آسان و سریع مانند پرده رومن
  • قیمت مناسب
  • تنوع بالای طرح‌ های قابل اجرا
  • سهولت در نگهداری و نظافت
  • امکان نصب به صورت برقی با ریموت کنترل مانند پرده دو مکانیزم
  • نوع پارچه از نانو و آنتی استاتیک و جذب نکردن چربی و گرد و غبار به خود

طراحی خلاقانه پرده‌ زبرا مدل کودک

همان طور که از نام زبرا پیدا است، این پرده ‌ها به صورت یکی در میان از نوار‌ های افقی تور و پارچه تشکیل شده ‌اند. پرده‌ زبرا کودک از دو لایه تشکیل شده است و می‌توان با حرکت دادن این دو لایه بر روی هم شدت نور ورودی به محیط را تنظیم کرد. به عبارتی دیگر، این پرده‌ ها مانند پرده زبرا کلاسیک ترکیبی از پرده ‌های کرکره و پرده‌ های توری می باشند که بر خلاف پرده های شید می توانند سایه روشنی به فضا ببخشند. با جا به جا کردن نوار ‌های پرده، میزان نور عبوری از آن 10 تا 50 درصد تغییر می کند، همچنین می توان با جمع کردن پرده در کتیبه‌ی بالای آن از نور کامل بهره‌ مند شد.

مطمئناً هنگامی که به فکر تغییر دکوراسیون می باشید و یا نقل مکان می کنید، با اولویت ها و شرط های زیادی در انتخاب پرده زبرا کودک‌ و یا حتی پوستر دیواری کارتونی اتاق کودکتان مواجه می شوید. پرده‌ زبرا و پرده کرکره فلزی به دلیل ساختاری که دارند، به راحتی تمیز می شوند و می توان با سری مناسب جارو برقی گرد و خاک آن ها‌ را گرفت، همچنین می ‌توانید سالی یک بار با اسفنج و مایع صابون آن را بشویید.