عمومیاخبار کسب و کار

قیمت و خرید تلویزیون سونی 85x90j

تلویزیون سونی 85X90J دارای تکنولوژی Dolby Atmos نیز می باشد و همین موضوع باعث تولید صدای فراگیر تر می شود و شما هنگام تماشای تلویزیون در صحنه ها غوطه ور خواهید شد. این تلویزیون به کمک مجموعه ای از پردازش های صدا و سیستم صوتی و بلندگوهای پیشرفته ای که دارد، توانایی پخش صدای هر محتوایی به صورت فراگیر را دارد، حتی در صورتی که محتوا به صورت ذاتی چند کاناله نباشد.

قیمت و خرید تلویزیون سونی 85x90j

در ادامه در مورد هر کدام از پردازش های گفته شده توضیحات بیشتری خواهیم داد، با ما همراه باشید. تلویزیون سونی W800G دارایکیفیت تصویر Full HD، موتور ارتقاء تصویرX-Reality™ PROوسرعت رفرشتصویر 60 هرتز می باشد. تلویزیون سونی مجهز به توان صدای 10 وات و موتور پردازش صدای +ClearAudio است. قابلیت اتصال به اینترنت،سیستم عامل اندرویدوجستجوی صوتیهم مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند.

سونی X9000j مدلی شیک

به این ترتیب شما صدایی کاملا هماهنگ با تصویر در اختیار خواهید داشت و در صحنه ها غوطه ور شده و حس واقع گرایانه تری را تجربه خواهید کرد. تلویزیون 55X9000J مانند اکثر تلویزیون های 2021 و جدید سونی از برنامه Calman Ready پشتیبانی می کند. برنامه Calman Ready یکی از برنامه های حرفه ای در زمینه کالیبره کردن تلویزیون می باشد.

در واقع افرادی وجود دارند که شغلشان کالیبره کردن تلویزیون است تا محتوای چند رسانه ای به صورت دقیق و بسیار نزدیک به واقعیت نمایش یابند. این افراد می توانند از طریق برنامه Calman Ready و تجهیزات تخصصی خود، تلویزیون X9000J را کالیبره کنند. برای استفاده از این برنامه و کالیبره کردن تلویزیون احتیاج به دانش کافی در این زمینه دارید.

ریموت کنترل سونی مدل Rm

تکنولوژی های گفته شده جزو پردازش XR Contrast هستند که به لطف پردازشگر Cognitive Processor XR میسر می شوند. این پردازشگر به کمک پردازش XR Contrast صحنه ها و تصاویر در حال پخش را تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به داده های بدست آمده کنتراست، رنگ و عمق تصاویر و صحنه ها را بهبود می بخشد. پردازشگر قدرتمند و جدید سونی همانند چشم انسان اینکار را انجام می دهد و باعث تولید تصاویر و صحنه های فوق العاده واقعی می شود.

سیستم عامل تلویزیون سونی مدل X9000j اسمارت

حجم زیادی از داده ها را بدون آنکه اصلا نیاز باشد از کابل استفاده کنید و تنها با این برنامه ها به تلویزیون انتقال دهید . کنترل صوتی از قابلیت هایی است که سروصدای زیادی به پا کرد و طرفداران زیادی دارد . با بکارگیری دستیار های صوتی می توانید با تلویزیون حرف بزنید و تمام کارها و تغییراتی را که می خواهید به این روش اعمال کنید، به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند.

با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند. این تکنولوژی به کمک پردازشگر انحصاری و جدید سونی صحنه های اکشن و سریع فیلم ها و بازی ها را واضح و صاف نمایش می دهد و از ایجاد تاری جلوگیری می کند. تلویزیون هایی که از این تکنولوژی برخوردار نیستند، از روش BFI برای کاهش تاری تصاویر استفاده می کنند.

این روش تا حدودی از تاری تصاویر جلوگیری می کند اما از طرفی میزان روشنایی تصویر نیز کاهش می یابد. اما سونی به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity هر فریم را به صورت جداگانه پردازش کرده و از رنگ مشکی تنها در قسمت هایی از فریم که نیاز است تغییر کنند، استفاده می کند. در نتیجه از میزان روشنایی صفحه نمایش کاسته نمی شود و صحنه ها نیز کاملا شفاف و واضح پخش می شوند.

بنابراین شما حتی به بلندگوهای اضافه و یا ساندبار نیز برای تجربه صدای فراگیر و سه بعدی احتیاج نخواهید داشت. سونی این تلویزیون را به تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Audio نیز مجهز نموده تا بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. سونی در این تلویزیون از نسل دوم تکنولوژی Voice Zoom یعنی Voice Zoom 2 استفاده نموده است.

تکنولوژی Voice Zoom 2 به خوبی صدای دیالوگ ها را تشخیص داده و آنها را تقویت می کند تا شما به راحتی در هر شرایطی بتوانید آنها را به خوبی بشنوید. تلویزیون 55X9000J مجهز به پردازشگر جدید و قدرتمند سونی یعنی پردازشگر Cognitive Processor XR می باشد. این پردازشگر برخلاف سایر پردازشگرهای استفاده شده در تلویزیون ها تا به امروز، از شیوه جدیدی برای پردازش استفاده می کند که شباهت زیادی با پردازش مغز انسان دارد.

به مجموعه پردازش هایی که گفته شد پردازش تصویر یا XR Picture گفته می شود. سونی امسال پردازش های تصویر مختلف را دسته بندی کرده و سعی کرده که از نظر مفهومی آنها را بهتر تعریف نماید. پردازشگر Cognitive Processor XR به کمک پردازش هایی که انجام می دهد در هر لحظه صدها هزار عنصر و شیء مختلف در صحنه ها را شناسایی کرده و عمق، رنگ، کنتراست آنها را بهبود می بخشد تا شما شاهد صحنه های واقعی باشید.

در ادامه در مورد هر کدام از پردازش های گفته شده توضیحات بیشتری خواهیم داد. خرید تلویزیون سونی 85X90J تولید 2021 میلادی، مجهز به سیستم عامل اندروید و همچنین فناوری HDR. یکی دیگر از محاسنی که این ویژگی دارد، برای مشاهده محتوای HDR بسیار مفید است و در بهترین نمایشگرهای بازی یافت می شود.

به علاوه تکنولوژی هایی همچون DTS Digital Surround،Sound Positioning Tweeter، X-Balanced Speaker توانسته اند صدا را به خوبی تقویت کنند. با داشتنفناوری ACOUSTIC MULTI-AUDIO، علاوه بر بلندگوهای تلویزیون ، دو تویتر موقعیت یابی صدا در کناره های تلویزیون ، صدا را بالاتر می برند و صدا را برای یک تجربه غوطه ور تقویت می سازد.

دیگر لازم نیست برای اینکه بهتر بشنوید ، صدای تلویزیون را زیاد کنید. تلویزیون سونی X90J با برخورداری از Voice Zoom ، صداها را برای گفتگوی واضح تر افزایش می دهد؛ شما می توانید گفتگوی تلویزیونی را بدون افزایش صدا و با وضوح بیشتری بشنوید.

قیمت تلویزیون سونی 85X90j سایز 85 اینچ، صفحه نمایش Qled

تلویزیون ۸۵ اینچ سونی ۸۵X90j ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و از توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. این صدا برای محیط‌های بزرگ کامل مناسب است اما شما می‌توانید با خرید ساندبار یا خرید اسپیکر‌های جداگانه صدای بسیار قدرتمندی را در خانه خودتان داشته باشید. این فناوری تکنولوژی بسیار حرفه‌ای و نوظهور است و می‌تواند دامنه صدا را به ۳۶۰ درجه برساند و در نتیجه شما صداها را به صورت فراگیر و چندبعدی دریافت می‌کنید.

قیمت تلویزیون سونی 85X90j سایز 85 اینچ

همینطور هنگامی که شب می شود و نور محیط کاهش پیدا میکند، نور صفحه نمایش را به همان نسبت کاهش می دهد تا چشمان شما از تماشای تلویزیون خسته نشود و در عین حال کیفیت تصویر عالی را تجربه کنید. سنسور نور در اکثر موبایل های هوشمند امروزی نیز وجود دارد و باعث می شود در شرایط نوری مختلف شما بتوانید صفحه نمایش موبایل و محتوای روی آن را به خوبی مشاهده کنید.

تلویزیون های سونی همیشه از کیفیت ساخت و طراحی عالی برخوردار بوده اند و سونی تلویزیون های جدید خود را نیز به همین شکل ساخته است. با اینکه این پایه ها بسیار باریک هستند اما به خوبی از تلویزیون نگهداری می کنند. پایه های این تلویزیون در 2 حالت قابل تنظیم هستند و شما می توانید با توجه به اندازه میز تلویزیون خود آنها را تنظیم نمایید.