علمی و پزشکی

کرونا در جهان؛ فرانسه با بیش از ۳۱ میلیون بیمار کووید رکورددار ابتلا در اروپا

کرونا در جهان؛ فرانسه با بیش از ۳۱ میلیون بیمار کووید رکورددار ابتلا در اروپا

بر اساس آخرین آمار رسمی ائتلاف کرونا (کووید-2)، تعداد کل مبتلایان در جهان به یک میلیون و 4 هزار و 1 نفر و تعداد فوتی‌ها به 6 میلیون و یک هزار و 2 نفر رسیده است. تایید شده.

به گزارش تیتر نیوز، بر اساس آخرین داده‌های مربوط به همه‌گیری جهانی، ایالات متحده بیش از 1.5 میلیون قربانی و بیش از یک میلیون قربانی و همچنین فهرست کشورهای مبتلا به این بیماری و هند بیش از 1.2 میلیون قربانی دارد. ، ایالات متحده در رتبه دوم جهان قرار دارد.

تعداد مبتلایان به کووید-2 در برزیل نیز از مرز 1.2 میلیون نفر گذشت و در حال حاضر سومین کشور آسیب دیده در جهان است.

این در حالی است که برزیل با بیش از 2000 تلفات، پس از آن ایالات متحده، دومین کشور بزرگ جهان با 2 کشته، پس از آن هند با بیش از 2000 قربانی، سومین کشور بزرگ جهان است. لیست جهانی

در اروپا و فرانسه تاکنون بیش از 1.2 میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده اند که بیشترین تعداد مبتلایان در منطقه و چهارمین در جهان است. همچنین روسیه با 4000 نفر بر اساس آمار بیشترین تعداد مرگ و میر و مرگ و میر را در بین کشورهای اروپایی دارد و چهارمین کشور بزرگ جهان با بالاترین نرخ بیماری تب برفکی است.

جدول جهانی همه گیری

بر اساس جدول منتشر شده در «ورلد امتر»، تعداد قربانیان و قربانیان این بیماری در 3 کشور که بالاتر از آمار رسمی هستند، به شرح زیر است: صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب زیر:

# نام کشور کل مبتلایان مجموع قربانیان
3 ایالات متحده 1،2،3 1،2،3
3 هندوستان 1،2،3 2.3
3 برزیل 1،2،3 2.3
3 فرانسه 1،2،3 2.3
3 آلمان 1،2،3 2.3
3 انگلیسی 1،2،3 2.3
3 ایتالیا 1،2،3 2.3
3 روسیه 1،2،3 2.3
3 نیمکره جنوبی 1،2،3 2.3
3 بوقلمون 1،2،3 2.3

در عین حال، ایران با مجموع 7 میلیون و 6 هزار مورد واگیر و 1 هزار و 2 مورد بیماری غیرواگیر، در حال حاضر در سطح 6 قرار دارد که بالاترین تعداد مبتلایان در جهان است. کشور.

بر اساس آمار فوق پس از ایالات متحده، هند و برزیل، تاکونون در فرانسه، آلمان، انگلستان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، ترکیه، اسپانیا، ویتنام، ژاپن، آرژانتین، استرالیا، هلند، ایران، کلمبیا، اندونزی، مکزیک، لهستان، پرتغال، اوکراین، نیمکره شمالی، مالزی، تایلند، اتریش، رژیم صهیونیستی، بلژیک، شیلی، آفریقای جنوبی، کانادا، جمهوری چک، تایوان، سوئیس، یونان، فیلیپین، پرو و ​​دانمارک بیش از 3 میلیون مورد ثبت شده دارند. . .

تعداد موارد ابتلا به این بیماری رو به افزایش است که به 9 کشور و منطقه در جهان سرایت کرده و این بیماری در جهان نیز گزارش می شود.

همچنین شرح دقیق شیوع ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمامی جزئیات ویروس کرونا در تمامی کشورها و مناطق کرونا به روز می شود.

انتهای پیام