اجتماعیاخبار کسب و کار

تمدید اکانت اسپاتیفای چگونه است؟

نکاتی که قبل از تمدید اکانت اسپاتیفای محدودیت خورده باید بدانید :

جهت خرید اکانت اسپاتیفای و تمدید آن رعایت نکات زیر کمک شایانی به شما می کند. این نکات عبارتند از:

  • این سرویس صرفا جهت تمدید اکانت هایی میباشد که محدودیت دوبار در سال Family Member بودن دارن و شما میتونید با خریداری این سرویس به راحتی اکانتی که محدودیت خورده رو توسط ما تمدید شده تحویل بگیرید.
  • پرداخت این اکانت کاملاً قانونی بوده و به صورت Individual یا تکی تمدید خواهد گردید.
  • تمامی موزیک ها و پلی لیست ها و آهنگ های سیو شده شما با استفاده از این سرویس حفظ خواهد شد و نیازی به انتقال به اکانت جدید نخواهد داشت.
  • برای تمدید و استفاده از این سرویس حتما باید پسوورد اسپاتیفای (فقط اسپاتیفای منظور جیمیل و یا ایمیل شما نیست) از طریق قسمت توضیحات سفارش در صفحه خرید حتماااً ارسال بفرمایید و یا از طریق پشتیبان سایت اقدام بفرمایید.
  • تحویل این سفارش مابین 4 الی 24 ساعت زمانبر خواهد بود.
  • در صورت عدم ارسال صحیح پسوورد اکانت در حالت ” انتقال پلی لیست ها” ، اکانتی با ایمیل جدید ساخته و تحویل خواهد شد. خریدار میتواند در این حالت پس از تکمیل به پشتیبان سایت و یا تلگرام جهت انتقال پلی لیست های اکانت قبلی درخواست خود را ارائه کند.

“با خرید این محصول اکانت شما در فمیلی اد نمیشود و صاحب پرمیوم اصلی خواهید شد”

تمدید اکانت اسپاتیفای چگونه است؟

چگونه اسپاتیفای را فعال کنیم + خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟ اگر بخواهیم خیلی مختصر بگوییم که اسپاتیفای چیست باید بگیم که اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس پخش موسیقی آنلاین است که توسط آن میتوانید به بزرگترین مرجع موسیقی (آهنگ، پادکست و ویدئو موزیک های هنرمندان سراسر جهان) دسترسی داشته باشید. استریم آنلاین با بهترین کیفیت ممکن، امکان دانلود آهنگ ها و… اسپاتیفای را به یکی محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی دنیا تبدیل کرده است.

نکات بسیار مهم قبل از خرید اکانت اسپاتیفای

  • این اکانت ها در تمامی دستگاه ها قابل استفاده است.
  • این اکانت ها در هیچ سایت و فروم ایرانی و خارجی پابلیک نشده اند.
  • ردیم کد های اسپاتیفای پرمیوم دارای 30 – 60 – 360 روز (باتوجه به خرید اکانت های 1 – 3 – 12 ماهه) ضمانت و مهلت تست از تاریخ خرید است.
  • اکثر اکانت ها و ردیم ها دارای Auto renew هستند و پس اتمام تاریخ اکانت به صورت خودکار شارژ می شوند. (تضمینی در این مورد نیست)
  • خرید شما به منزله قبول تمام شرایط و نکات ذکر شده است.

از اکانت های اسپاتیفای به سه روش می توانید استفاده کنید

  • روش اول: استفاده از سایتspotify.com
  • روش دوم: استفاده از نسخه ویندوزی برنامه اسپاتیفای
  • روش سوم: استفاده از اپ های اسپاتیفای در گوشی های ios و android

آموزش فعال سازی و خرید اکانت اسپاتیفای آمریکا

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم از مجازیته بسیار مقرون به صرفه است و توسط ردیم کد ها براحتی می توانید اکانت رایگان خود را به حالت پرمیوم تبدیل کنید. این کد ها فقط مخصوص اکانت های کشور US است و بر روی دیگر اکانت ها عمل نمی کند. جهت استفاده از ردیم کد ها ابتدا باید با آی پی آمریکا یک اکانت شخصی در سایت اسپاتیفای برای خودتان بسازید. جهت ساختن اکانت US می توانید از برنامه های تغییر IP نظیر Hotspot استفاده کنید. پیشنهاد می شود مراحل زیر با آی پی آمریکا انجام شود.

پس از خرید اکانت اسپاتیفای (ردیم کد) لینکی شبیه به لینک زیر دریافت خواهید کرد که پس از لاگین کردن به اکانت خود در مرورگر باید وارد این لینک شوید و کد را روی اکانت خود اعمال کنید:

https://www.spotify.com/us/family/redeem/?token=SPFVW9w1sGTZC

پس از باز کردن لینک ردیم کد از شما اطلاعات مکانی و آدرس را می خواهد که آدرس به همراه لینک برای شما ارسال می شود. وارد کردن آدرس به صورت دقیق مهم است و اگر آدرس اشتباه وارد شود اکانت شما تایید نمی شود. این مراحل در پایین به صورت تصویری نمایش داده شده است.

  1. بر روی ACCEPT INVITE کلیک کنید.
  2. بر روی THIS IS MY ACCOUNT کلیک کنید.
  3. بر روی ENTER ADDRESS MANUALLY کلیک کنید.
  4. آدرسی که همراه لینک به شما داده شده را وارد کنید.
  5. تمام.

نحوه شارژ‌ اسپاتیفای (صفر تا صد Spotify)

دنیای زیبای موسیقی در جهان الکترونیک با Spotify و iTunes متحول شده. هم اکنون بسیاری از هموطنان ایرانی نیازمند استفاده از خدمات و شارژ قانونی پرمیوم اسپاتیفای می باشند تا بتوانند با دسترسی به کتابخانه عظیمی از دنیای موسیقی لذت بیشتری ببرند. در این آموزش قصد داریم تا شما را با ساخت اکانت Spotify و شارژ اسپاتیفای آشنا کنیم. به درخواست همراهان عزیز سایت مجازیته که دوستان پس از خرید سوالاتی در زمینه شارژ اسپاتیفای داشتند به این آموزش می پردازیم.

ساخت اکانت اسپاتیفای Spotify

به جرات میتوان گفت یکی از ساده ترین سرویس های اینترنتی که ساخت اکانتش خیلی ساده هست همین سرویس موسیقی Spotify می باشد :

  • وارد وب سایت اسپاتیفای شده https://www.spotify.com
  • از منوی بالا بر روی گزینه SignUp کلیک میکنیم
  • صفحه عضویت از شما : ایمیل (۲بار برای اطمینان) / رمز عبور / نام / تاریخ تولد / جنسیت را دریافت میکند.
  • پس از پر کردن فیلد های فوق و تیک زدن I’m not a robot بر روی دکمه سبز رنگ SIGN UP کلیک میکنیم.
  • تبریک میگیم شما یک اکانت اسپاتیفای برای خود ساختید.
  • در مرحله آخر کافیه که ایمیلی که تحت عنوان تکمیل ثبت نام برای شما آمده را باز کرده و روی لینک مورد نظر جهت تکمیل نهایی مالکیت اکانت کلیک کنید. (Confirm کانفرم کردن / تایید عضویت)

نکته :‌ IP ورود شما به سایت Spotify و ثبت نام شما باعث میشه که کشور / ریجن شما حین ثبت نام به همان کشور درج گردد. بدین صورت که اگر USA یا United Kingdom باشد دقیقا همان برای اکانت شما درج می گردد.

خرید شارژ اسپاتیفای

شاید هنوز نمیدانید اکانت اسپاتیفای از کجا شارژ‌ میشه. درسته این آموزش از صفر تا صد اسپاتیفای را به شما یاد خواهد داد. اگر هنوز نمیدانید که در ایران چگونه باید شارژ اسپاتیفای تهیه کرد خیلی ساده است که بدانید کارت های پیش پرداخت شده Spotify با نام گیفت کارت اسپاتیفای در فروشگاه مجازیته بصورت کد ووچر / یا همان Redeem Code ردیم کد فروخته می شود که کاربران به هر میزان یکماهه/سه ماهه/شش ماهه میتوانند گیفت کارت Spotify به میزان ۱۰ دلار/۳۰ دلار / ۶۰ دلار تهیه نمایند. خرید گیفت کارت اسپاتیفای از این لینک. در ادامه نحوه شارژ اکانت اسپاتیفای را بصورت تصویری آموزش می دهیم .

نحوه شارژ اسپاتیفای

جهت شارژ حساب اسپاتیفای پیش از هر چیز در بالا یاد گرفتید که یک اکانت اسپاتیفای بسازید. در نظر داشته باشید که این اکانت اسپاتیفای پریمیوم نیست و از زمانی که شما آنرا شارژ‌ میکنید حساب اسپاتیفای شما اعتبار Premium دریافت میکند. با ما همراه باشید تا شارژ قانونی پرمیوم اسپاتیفای را یاد بگیریم.

پیش از هرچیز اکانت اسپاتیفای خود را کامل و امن نمایید :

  • بعد از ورود به اکانت Spotify تون از طریق سایتش میتونین به بخش Edit Profile رفته و مواردی که حین ثبت نام وارد کردید را چک کنین. ایمیل/تاریخ تولد و… حتی شماره تلفن تون را میتوانید برای ایجاد رمز دو مرحله نیز قرار دهید. به کشور / Country دقت نمایید (شما دقیقا باید بدانید که اسپاتیفای را با کدام کشور درج کرده اید تا دقیقا گیفت کارت اسپاتیفای همان کشور را تهیه و شارژ‌ نمایید).
  • از منوی مشکی رنگ سمت چپ آخرین گزینه Redeem را کلیک می کنیم. تا صفحه مربوط به شارژ گیفت کارتی که تهیه کرده ایم باز شود. (منظور همان گیفت کارت Spotify که خریداری کردین). مشاهده می کنین که فرمی حاوی ۲ فیلد ظاهر شد. یکی با عنوان Enter your premium code و دیگری Postal code.
  • گیفت کارت را بدون غلط و املای تایپی در فیلد اول کپی می کنیم و حالا فیلد دوم Postal Code که از شما کد پستی می خواد . کد پستی کشوری که انتخاب کردین مثل آمریکا یا انگلستان و … شما میتوانید از منوی فیک آدرس بالای سایت گیفت کارت 98 کدپستی یا ZipCode / Postal Code کشور های مختلف را بردارید و در این باکس کپی نمایید. و مجدد با کلیک روی I’m not a robot بر روی دکمه سبز رنگ ENTER CODE کلیک کنید.
  • سایت اسپاتیفای قانونی بودن کد وارد شده را تایید می کند و میزان زمان پرمیوم آن را نیز توضیح میدهد. در اینجا کد یکماهه یا همان 10 دلاری اسپاتیفای بوده است. که برای تایید بر روی دکمه سبز رنگ REDEEM CODE کلیک می کنیم.
  • در نهایت پیام نهایی تکمیل خرید ظاهر شده که با یک کد رهگیری و موفقیت آمیز بودن شارژ حساب اسپاتیفای تبریک می گه و یک نسخه از رسید این خرید را نیز برای شما ایمیل میکند.

از این لحظه به بعد شما می توانید از خدمات ویژه و غیررایگان اسپاتیفای بمدت زمان مربوطه بهره ببرید.

همچنین برای اطمینان از اشتراک اسپاتیفای خود می توانید به بخش Account Overview رفته که طبق تصویر در پایین سمت راست زیر Payment مدت زمان اعتبار پرمیوم اشتراک تون را مشاهده کنید.

نکته :‌ درصورتیکه شما هر گیفت کارت اسپاتیفای دیگری را در اکانت خود شارژ‌ کنید این مدت زمانی که مشاهده کردید به میزان مورد نظر طولانی تر شده و به ماه های انقضا اشتراک اضافه می گردد.

امیدوارم که آموزش ساخت و شارژ اکانت قانونی اسپاتیفای لذت برده باشید. لازم به ذکر است اگر نکته ای جا مانده و یا سوالی داشتین آنرا در بخش نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید.

اکانت اسپاتیفای (Spotify) چیست؟

همه ما به هر نحوی عاشق گوش دادن به موسیقی و موزیک‌های مورد علاقه خود هستیم. نشستن در اتوبوس و برگشتن از مسیر طولانی خانه یکی از کارهای کسل آوری است که با یک آهنگ زیبا می‌توان آن را جذاب کرد. یا این که در ماشین شخصی خود بنشینیم، صدای اسپیکر را بالا برده و به موسیقی مورد علاقه خود با صدای بسیار بلند گوش دهیم.

البته در زمان گوش دادن به موسیقی، اگر موزیک مورد نظر تکراری شده باشد، نه تنها لذت ندارد بلکه بسیار هم کسالت آور است. حالا چگونه به میلیون‌ها موسیقی‌ دسترسی داشته باشیم که تکراری نباشد و بر حسب علاقه ما پلی شود؟ اینجاست که اهمیت اسپاتیفای مشخص می‌شود. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید اکانت اسپاتیفای (Spotify) چیست، چه کاربردی دارد و چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم؟

اکانت اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای (spotify)، یکی از سرویس‌های محبوب و پرطرفدار پخش موسیقی و موزیک در سراسر دنیا است که با استفاده از آن می‌توانید به میلیون‌ها آهنگ، موسیقی، پادکست و … به زبان‌های مختلف و حتی موسیقی‌های زبان فارسی دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید تنها با ساخت یک حساب کاربری از طریق ایمیل یا فیسبوک به طور رایگان از این سرویس موسیقی جذاب استفاده کنید. البته اگر می‌خواهید گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغ سپری شود، موزیک‌ها با کیفیت فوق‌العاده عالی برایتان پخش شود و بتوانید به صور آفلاین به آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید، باید نسبت به ساخت اکانت پرمیوم آن اقدام کنید.

    اسپاتیفای (Spotify)، یکی از بهترین سرویس‌های موسیقی است که در سال 2008 در استکهلم شروع به فعالیت نموده و امروزه یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ها برای گوش دادن به موسیقی در میان کاربران می‌باشد. کاربران با عضویت در این اپلیکشن می‌توانند لیستی از موسیقی‌های مورد علاقه خود ایجاد کرده و موزیک‌های محبوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. نکته قابل توجه در استفاده از این سرویس تغییر آی پی در زمان وارد شدن به آن است، چرا که برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی‌باشد.

هنرمندان از پخش هر آهنگ خود در این سرویس پخش موسیقی هزینه دریافت می‌کنند و مخاطب نیز بدون محدودیت می‌تواند به تمام آهنگ‌های دلخواهش گوش کند. این سرویس بر روی بیشتر پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، ios، لینوکس و اندروید قابل اجرا می‌باشد و شما داشتن یک گوشی هوشمند ساده نیز می‌توانید از این سرویس استفاده نمایید.

چگونه در اسپاتیفای اکانت بسازیم؟

ساخت اکانت اسپاتیفای کار مشکلی نیست و تنها با انجام مراحل زیر می‌توانید نسبت به ساخت اکانت اسپاتیفای اقدام کرده و از خدمات این سرویس استفاده نمایید.

  • در مرحله اول وارد سایت رسمی spotify شوید و روی گزینه sing up در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.
  • سپس وارد این صفحه شده و نسبت به وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود اقدام نمایید. ایمیل، پسورد، نام خود را وارد کرده و روی Sign up کلیک کنید.

به این صورت اکانت کاربری شما در اسپاتیفای ساخته شده و می‌توانید به گوش دادن موسیقی مورد علاقه گوش دهید. فقط در زمان استفاده از اسپاتیفای باید به چند نکته توجه کنید. از جمله:

  • پس از ساخت اکانت کاربری، قادر خواهید بود حساب کاربری و اطلاعات شخصی خود را ویرایش کرده و از بین موزیک‌های مورد نظر، لیست مورد علاقه خود را بسازید.
  • می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلفی مثل موزیک برای رانندگی، مهمانی، تولد و مراسمات مختلف داشته و در زمان موعد خیلی سریع و راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • اگر خواننده هستید، می‌توانید یک صفحه مخصوص به خود بسازید و در آن لیست نواخت‌های خود را قرار دهید. همچنین می‌توانید کارهای خود را دنبال کرده و آمار آن را بررسی و محبوبیت سایت خود را زیر نظر بگیرید. البته باید نسبت به اثبات هویت خود در این سرویس پر طررفدار موزیک اقدام کرده باشید.
  • با استفاده از سایت‌های واسطه می‌توانید نسبت به شارژ اکانت خود و خرید اشتراک در اسپاتیفای و استفاده از آن اقدام نمایید.

ساخت اکانت اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

بعد از آموختن این که اکانت اسپاتیفای (Spotify) چیست و آشنایی با ساخت اکانت آن، حتما می‌خواهید بدانید که استفاده از این سرویس چه مزایایی دارد.

  • با ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای دیگر میان آن هیچ تبلیغی پخش نخواهد شد.
  • می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیتی موسیقی مورد نظر خود که در حال پخش است را تغییر دهید.
  • موزیک مورد نظر خود را دانلود کرده و سپس به صورت آفلاین به آن گوش دهید.
  • می‌توانید کیفیت آهنگ را تنظیم کنید و یکی از 3 کیفیت عادی (64 کیلوبایت بر ثانیه)، کیفیت بالا (160 کیلوبایت بر ثانیه) و کیفیت خیلی بالا (320 کیلوبایت بر ثانیه) را انتخاب نمایید.