علمی و پزشکی

برای تعویض باتری آیفون ۱۴ انقدر بیشتر باید هزینه کنید

اپل ظاهرا هزینه دارد باتری جایگزین سری آیفون 14 نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. در حالی که هزینه تعویض باتری سری آیفون 13 69 دلار است، اما برای نسل جدید گران تر است. افزایش 43 درصد خواهد بود 99 دلار رسیده است

کاربرانی که تمایل به تلفن دارند آیفون اگر چند سال استفاده کنند باید بدانند که با افزایش 43 درصدی قیمت باتری مواجه هستند. به نظر می رسد اپل این افزایش قیمت را برای تمام مدل های آیفون 14 معمولی و پرو اعمال می کند. در نظر داشته باشید که ظرفیت باتری نسل جدید آیفون نسبت به نسل قبلی بیشتر است. بنابراین این افزایش دور از دسترس نبود. اما آنچه ممکن است برای برخی از کاربران سوال برانگیز باشد این است که دلیل این افزایش قیمت چیست؟

برای تعویض باتری آیفون 14 باید هزینه بیشتری بپردازید

قیمت تعویض باتری آیفون 14

معادل تعویض باتری آیفون 14 30 دلار هزینه بیشتری نسبت به مدل های قبلی برای کاربران خواهد داشت. البته به نظر می رسد آیفون SE نیز از این قاعده مستثنی باشد و قیمت باتری تعویضی آن 49 دلار است.

اپل هنوز ظرفیت باتری سری آیفون 14 را اعلام نکرده است، اما ادعا خواهد کرد که نسل جدید آیفون بیشترین عمر باتری را در بین تمامی مدل های آیفون خواهد داشت.

داده های وب سایت Chemtrec نشان می دهد که ظرفیت باتری آیفون 14 12.68 وات ساعت است. این ظرفیت باتری این وب سایت است آیفون 13 او 12.41 وات ساعت را ذکر کرد. به نظر می رسد ظرفیت باتری پرو مکس آیفون 14 نیز 16.75 وات ساعت است.

اپل هنوز در مورد این اطلاعات اظهار نظر نکرده است. به خاطر داشته باشید، کاربرانی که آیفون 14 را خریداری کرده اند یا قصد خرید آن را دارند، این سرعت سنج قطعا خود دستگاه باتری جایگزین نخواهد بود.

همچنین باید اضافه کرد که اپل تنها در صورتی باتری کاربر را با سرویس AppleCare تعویض می کند که کمتر از 80 درصد ظرفیت اولیه آن باشد. باتری‌های آیفون، طبق تبلیغات اپل، می‌توانند 80 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 500 سیکل شارژ حفظ کنند.

227227