علمی و پزشکی

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در کاهش حوادث رانندگی/برخی وظایف خود را نمی‌دانند

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در کاهش حوادث رانندگی/برخی وظایف خود را نمی‌دانند

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه با هماهنگی دستگاه ها شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود، در عین حال گفت: برخی دستگاه ها وظیفه خود را در این زمینه درک نمی کنند.

بنا به گزارش، دکتر پیرحسین کولیوند در اولین نشست هم اندیشی که در اردوی ملی مدیریت و کاهش تصادفات رانندگی برگزار شد، گفت: زمانی که استفاده از دستگاه های یکپارچه منجر به کاهش تصادفات شود، تجربیات خوبی داریم.

وی با بیان اینکه تصمیم بر این شد که در جمعیت هلال حمر اردویی راه اندازی شود و برای نجات جان افراد و کاهش درد تلاش شود. بر این اساس مقرر شد این جلسه برای بهره مندی از آن برای اربعین و کاهش تلفات و تلفات عید نوروز سال 1402 برگزار شود. طبیعتا اگر از قبل برنامه ریزی کنیم موفق تر خواهیم بود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در این جلسات می توان تصمیمات خوبی گرفت و نهادهای دیگری نیز ایجاد و تکمیل می شود. برخی نهادها وظیفه خود را در این زمینه نمی دانند.

وی ادامه داد: مردم عزیز نقش اصلی را دارند و هرجا مردم در کنار ما بودند بسیار موفق بودیم. یکی از دلایل اصلی این بود که مردم از من حمایت می کنند و ما یک جامعه مردمی هستیم.

کولیوند با بیان اینکه هدف از این جلسه این است که همه به میدان بیایند و این گونه جلسات برای تشخیص است، گفت: الگوی هلال احمر مشخص است اما هر جا زمین بماند آن را می گیریم.

آخرین پیام