علمی و پزشکیاخبار کسب و کار

نکات انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی فراب کالا

نکات انتخاب خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی فراب کالا که باید بدانید. آلودگی آب یک نگرانی جدی برای سلامتی ما و خانواده هایمان دارد و باید آن را جدی بگیریم، زیرا می تواند منجر به چندین بیماری مانند: وبا حسبه و انگل های روده ای شود. فرقی نمی کند در چه رده سنی هستید از کودکان تا بزرگسالان می تواند ایجاد خطر کند. در نتیجه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی RO اسمز معکوس در خانه یا شرکت ما نیاز است. فراب کالا در ایران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی را در ایران ارائه می کند.

وظیفه این دستگاه حذف مواد آلاینده باقی ماننده در آب شهری و لوله های انتقال آن به سمت خانه ما را تصفیه می کند، اما چه زمانی به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یا صنعتی نیاز داریم؟ با این حال با وجود آلاینده های صنعتی در بخش حفره های زیر زمینی آب، خرید تصفیه آب فراب کالا به تمام خانواده های ایرانی توصیه می شود.

قبل از نصب دستگاه تصفیه آب باید چند مورد درباره کیفیت آب لوله کشی منزل خود را مورد برسی قرار بدهید. در اینجا ما به پنج نکته مهم در زمینه تست کیفیت آب آشامیدنی باید بدانید؛ را آورده ایم.

نکات انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی فراب کالا

مراحل تست آب تصفیه شده شهری

در مرحله اول، تست کیفیت آب تصفیه شده

یکی از عواملی که ما تمایل به نادیده گرفتن آن داریم، آزمایش آب تصفیه شده توسط دستگاه است. یک فرمول خاص برای همه دستگاه تصفیه آب خانگی لحاظ نمی شود. بدین منظور می توانید از یک متخصص و نصاب دستگاه تصفیه آب خانگی یا صنعتی کمک بگیرید. اما بهترین روش برای اندازه گیری کیفیت آب تصفیه شده دستگاه، دستگاه اندازهگیری سختی آب  TDC می باشد که می توانید آن را از سایت فراب کالا انتخاب و خریداری کنید.

اگر به متخصص یا نصاب دستگاه تصفیه آب دسترسی نداشتید می توانید از این 5 روش استفاده کنید.

دومین مرحله، آب را بو کنید: در اولین مرحله تصفیه آب، بو کردن آن است. اگر بوی مایع سفید کننده مانند وایتکس داد، این بو به دلیل کلری است که توسط دستگاه تصفیه آب خانگی به آن اضافه شده است. اگر بوی تخم مرغ گندیده را داد، این بو نشان دهنده رشد باکتری ها در آب است و اگر بوی کپک یا خاک در آن استشمام کردید، مربوط به پوسیدگی مواد عالی است. ( در تمام دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا اصل، چنین بویی را استشمام نخواهید کرد، در کل آب تصفیه شده باید بدون بو باشد.)

سومین مرحله، طعم آب تصفیه شده را تست کنید: کیفیت آب تصفیه شده را با استفاده از قدرت چشایی خود مورد برسی قرار بدهید. اگر آب مزه بد یا مزه فلزی داشته باشد، سطح PH آب پایین یا مواد معدنی اضافه دارد. ماده کلر باعث ایجاد طعمی مانند سفید کننده وایتکس را دارد.

چهارمین مرحله، وجود ذرات معلق در آب تصفیه شده: آیا آب تصفیه شده دارای ذرات معلق قابل مشاهده دارد یا خیر؟ ذرات ریز زنگ می تواند به دلیل زنگ زدگی لوله ها و شیرآلات قابل مشاهده باشد. در غیر این صورت می تواند مواد کلسیم و منیزیم بالای موجود در آب باشد.

پنجمین مرحله، رنگ آب را برسی کنید: اگر آب لوله کشی شما رنگ قهوه ای یا زرد کم رنگ بود، نیاز فوری به خرید دستگاه تصفیه آب را دارید. رنگ قهوه ای یا تیره مربوط به خاک یا زنگ زدگی لوله های انتقال آب شرب از تصفیه خانه تا منزل شما باشد.

ششمین مرحله، ایجاد خوردگی: اگر سیستم لوله کشی منزل یا آپارتمان شما قدیمی است در اصطلاح از لوله های آهنی و فلزی برای انتقال آب استفاده می کنید. و در هنگام استفاده از آب خوردگی یا زنگ زدگی را مشاهده کردید. در اولین فرصت یک دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس خریداری کنید.

دستگاه تصفیه آب چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه آب آلاینده های خاص را از بین می برد. دستگاه تصفیه آب از ترکیبی از فناوری ها برای حذف آلاینده ها استفاده می کند. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا باید آب منطقه خود را با دستگاه TDC تست کنید. که آیا دستگاه تصفیه آب RO اسمز معکوس یا دستگاه تصفیه آب UV را باید انتخاب کنید. یکی دیگر از مشخصات دستگاه تصفیه آب داشتند علامت استاندارد NFC می باشد. حتماً آن را چک کنید.

انواع آلاینده های آلوده کننده آب

آلاینده های بیولوژیکی: وجود میکروب ها منجر به بیولوژیکی آب مانند: وجود باکتری ها، ویروس ها، انگل ها می شوند.

آلاینده های شیمیایی: آلودگی شیمایی آب، عموماً ساخت دست بشر بوده، مانند: مواد شیمایی اسیدی، وایتکس ها (سفید کننده ها)، سموم کشاورزی و دفع آفات و دیگر مواد شیمایی مشابه.

آلاینده های فیزیکی: معمولاً این آلاینده ها و آلودگی های آب از نوع رسوب و مواد آلی می باشد که در آب معلق هستند، این ناخالصی ها ظاهراً فیزیکی آب را تحت تأثیر قرار می دهند.

بهترین زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

همه دستگاه تصفیه آب خانگی هر ساله باید فیلتر آن مورد تعویض قرار گیرد. از آنجایی که فیلتر ها، نقش اصلی تصفیه اب را به عهده دارند؛ بهتر است هر شش ماه یا یک سال فیلتر ها تصفیه آب تعویض گردند. برای بدست آوردن بهترین زمان تعویض فیلتر تصفیه آب باید با فراب کالا تماس حاصل فرمایید یا از طریق دفترچه راهنمایی دستگاه تصفیه آب آن را مورد برسی قرار بدهید. فراب کالا مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران می باشد.

قیمت خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

قبل از تصمیم گیری برای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی باید از قیمت خرید آن اطلاع داشته باشید. هزینه تعویض بسته به نوع و مدل دستگاه تصفیه آب دارد. برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی در خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی خود بهتر است با کارشناسان فراب کالا تماس حاصل فرماید.

نکات انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی فراب کالا

فراب کالا مرکز تخصصی خرید تصفیه آب، بهترین دستگاه های تصفیه اب برند سافت واتر را با قطعات اصل تایوان و بدون هیچ گونه واسطه در بازار، با کمترین قیمت عرضه می کند. به علاوه گارانتی معتبر فراب کالا در مورد دستگاه های تصفیه اب خود می تواند مهر تاییدی بر صحت ادعای اصالت و کیفیت کالاهایی که این مرکز عرضه می کند باشد.

منبع: https://farabkala.com