اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

قرص گلوتاتیون و همه آنچه که باید از آن بدانید

ایران گلوتاتیون به عنوان عرضه کننده تخصصی قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون در این مقاله تلاش می کند تا اطلاعی دقیق درباره محصولات حاوی گلوتاتیون با شما عزیزان ارائه کند. اگر تا پایان مقاله با ما همراه باشید، در خصوص ویژگی های قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون و موارد مصرف آن و نحوه صحیح مصرف مکمل گلوتاتیون آشنا خواهید شد.

در ادامه به بررسی مزیت های این مکمل و تاثیرات آن بر روی روشن کردن رنگ پوست و از بین بردن لک پوست خواهیم پرداخت. اگر درباره استفاده از مکمل گلوتاتیون نیاز به تصمیم گیری دارید و می خواهید برای خرید قرص گلوتاتیون اقدام نمایید، این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

قرص گلوتاتیون و همه آنچه که باید از آن بدانید
قرص گلوتاتیون

مزایا و فواید قرص گلوتاتیون و آمپول آن

هر دو نوع قرص گلوتاتیون و آمپول گلوتاتیون را می توانیم در بازار و از داروخانه ها تهیه کنیم. از مهم ترین مزایای مکمل های گلوتاتیون میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دفع رادیکال های آزاد و سموم موجود در بدن توسط ترکیب شناخته شده به عنوان آنتی اکسیدان. به همین دلیل می توانیم داشتن پوستی درخشنده، سفید و شفاف را تجربه کنیم.
  • جلوگیری از پیشرفته تر شدن سرطان های نقاط مختلف بدن
  • بهبود عملکرد آنزیم های تجزیه کننده انسولین در بدن و جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع دو
  • کم نمودن آسیب های کولیت اولسروز در روده بزرگ و کبد
  • بهبود عملکرد آنزیم های کبدی در زمان دفع سموم و رادیکال های آزاد
  • درخشندگی و سفید نمودن پوست با دفع رنگدانه های سیاه پوست
  • در برابر بیماری های مختلف محافظت کننده بدن شما خواهد بود.

با در نظر داشتن مزایای عنوان شده می توانید برای خرید قرص گلوتاتیون و یا آمپول گلوتاتیون اقدام نمایید.

استفاده از قرص و نمونه های دیگر گلوتاتیون

قرص گلوتاتیون تنها محصولی نیست که شرکت های داروسازی آن را روانه بازار کردند. این در حالی است که نمونه های زیر را نیز می توانیم از مکمل گلوتاتیون در بازار مشاهده کنیم:

  • آمپول گلوتاتیون
  • ژل روشن کننده پوست گلوتاتیون
  • کرم های سفید کننده پوست گلوتاتیون
  • صابون گلوتاتیون

این نمونه ها همگی دارای آمینو اسید سه جزیی گلوتاتیون هستند. اما معمولا قرص ها و آمپول ها به دلیل تاثیر گذاری موثر تر و قدرت جذب سریع تر و بالاتر در میان محصولات دیگر دارای طرفداران بیشتری هستند. قرص ها و آمپول های این آمینواسید دارای میزان های مختلفی از این مولکول سه جزیی هستند. با در نظر داشتن این موارد و با در نظر گرفتن نوع تاثیر گذاری این کالا، می توانید برای خرید قرص گلوتاتیون از مجموعه ایران گلوتاتیون اقدام نمایید.

قرص گلوتاتیون و همه آنچه که باید از آن بدانید
زیبایی و درخشندگی پوست با گلوتاتیون

درخشندگی و سفیدی سریع پوست با مصرف قرص و آمپول گلوتاتیون

بعد از درک قدرت تغییر سفیدی پوست توسط قرص گلوتاتیون و آمپول آن حال باید بدانید این قرص بر روی پوست شما به عنوان یک قسمت مهم از بدنتان، چه تاثیری خواهد داشت. ملانین موجود در بدن سبب سیاه شدن پوست همه افراد خواهد شد. در اصل این ملانین موجود در پوست است که سبب می شود تا رنگ تیره، انواع لک و … را در پوست خود احساس کنید. ملانین در زمینه ای ایجاد خواهد شد که رادیکال های آزاد، سموم بدن و مواد زائد روز به روز افزایش یابند. دلیل افزایش این موارد می تواند خوردن غذاهای چرب و مضر، فست فود ها، آلاینده های شیمیایی و استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و … باشد. در این حالت رادیکال های آزاد در پوست تجمع می یابند و سبب تولید ملانین و سبب تیرگی پوست خواهند شد.

شما می توانید با مصرف آنتی اکسیدانی مانند قرص گلوتاتیون برای سفیدی پوست خود، اقدام نمایید. با این روش بهترین نمونه آنتی اکسیدان را وارد بدن خود نموده اید و سیاهی پوست خود را نیز درمان کرده اید. این آنتی اکسیدان همچنین عملکرد های مثبت دیگری را نیز در بدن در پیش خواهد داشت.

انواع و اقسام قرص های گلوتاتیون

قرص های گلوتاتیون را در بازار به دو نوع و دو گروه اصلی می توانیم طبقه بندی کنیم. یکی از این نمونه قرص ها دارای اسید آمینه های درشت مولکول هستند. از طرفی نیز دوز مصرفی این ماده بالاتر از نمونه معمولی آن خواهد بود. در این نمونه قرص گلوتاتیون می توانیم شاهد درشت مولکول هایی باشیم که در بدن به آسانی جذب نخواهند شد و همین مورد سبب می شود که شما تنها معده و کبد خود را برای جذب این درشت مولکول با اسید آمینه روبه رو کنید.

در نمونه دوم قرص گلوتاتیون دارای نمونه اسید آمینه کوچک و قابل جذب سریع هستند. به همین دلیل به سرعت این نمونه قرص در بدن تجزیه و هضم خواهد شد. از طرفی نیز می توانیم شاهد بازجذب سریع و همینطور دفع سریع رادیکال های آزاد از بدن باشیم. بهتر است در زمان خرید قرص گلوتاتیون ابتدا بدانید کدام نوع از قرص ها را بهتر است تهیه کنید.

ویتامین سی و نقش آن در زمان استفاده از قرص گلوتاتیون

این نکته مهم را بدانید که برای لکه بری پوست و برای رفع تیرگی پوست می توانید از قرص و آمپول گلوتاتیون استفاده نمایید. اما در نظر داشته باشید خرید یک مکمل غذایی ویتامین سی نیز می تواند سبب بازجذب سریع تر و تاثیر بیشتر این آمینو اسید در بدن شما باشد. به همین دلیل زمانی که به داروخانه ها مراجعه نمودید می توانید در کنار گلوتاتیون از مکمل های ویتامین سی نیز نمونه ای را تهیه نمایید. همچنین در زمان خرید بهتر است به نام و برند تولید کننده قرص و حتی آمپول های گلوتاتیون دقت نمایید. همچنین توجه کنید که از خرید محصولات تقلبی بپرهیزید. در این حالت باید از سایت های معتبر و یا داروخانه های سراسر کشور برای خرید این دارو و مکمل غذایی اقدام نمایید.

توصیه های مهم در زمان استفاده از گلوتاتیون

برای استفاده از هر دارویی باید ابتدا اطلاعاتی در زمینه موارد منع مصرف، بهترین زمان مصرف، عوارض جانبی مصرف دارو و …. دریافت کنید. این که بدانید باید با هر دارو چه میزان آب مصرف کنید و یا این که هر چند مدت یکبار از این نمونه قرص ها استفاده نمایید، تاثیر بسزایی در نتیجه گیری نهایی شما خواهد داشت. برای مصرف قرص گلوتاتیون و آمپول آن بسته به نیاز بدن خود باید تعداد قرص ها را با مشورت با پزشک تنظیم کنید.

همچنین بهتر است میزان آب بسیار زیادی را با این نمونه دارو مصرف نمایید. چرا که این دارو قرار است سبب جذب رادیکال های آزاد شود و به پیوند هیدروژنی آب در این زمینه نیاز خواهد داشت. همچنین در نظر داشته باشید برای مصرف مکمل هایی مانند گلوتاتیون بهتر است در حین خوردن غذا و یا بعد از خوردن غذا برای مصرف این نمونه مکمل اقدام نمایید. در این حالت جذب این ماده در بدن بیشتر خواهد بود.

قرص گلوتاتیون و همه آنچه که باید از آن بدانید
مزایای قرص و آمپول گلوتاتیون

کلام نهایی

همانطور که در طول مقاله با هم بررسی کردیم، قرص گلوتاتیون دارای ویژگی هایی است که می تواند به روشن کردن پوست و از بین بردن لک پوست کمک کند. همچنین آمپول گلوتاتیون نیز تاثیر مثبتی برای روشنی و از بین بردن تیرگی پوست دارد.

ایران گلوتاتیون عرضه کننده بهترین برند قرص گلوتاتیون خارجی است. اگر پس از مطالعه این مقاله سوال و یا ابهامی در خصوص تصمیم گیری برای استفاده از این مکمل دارید، می توانید با شماره درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.