استان ها

در توسعه حوزه قرآنی بندرماهشهر یک جهش فوق‌العاده ای صورت گرفت

در توسعه حوزه قرآنی بندرماهشهر یک جهش فوق‌العاده ای صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز: نشست هم‌اندیشی فریدون بندری فرماندار شهرستان با بانوان فعال قرآنی، مربیان و متربیان برگزار گردید.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این جلسه اظهار داشت: قرآن کتاب سعادت دنیا و آخرت است پیوند با آن مسیر سعادتمندی انسان را مشخص می‌کند و آرامشی به فرد می دهد که کسی نیست که با قرآن اُنس داشته باشد و نتواند در برابر مزاحمت ها و بن بست های دنیایی موفق نشود و مأیوس شود، و از سوی دیگر در جامعه کنونی ما با این حجم از مشکلات و گرفتاری، قرآن کریم گمشده دنیای امروز بشریت می‌باشد.

وی در ادامه افزود: همراهی و فاصله نگرفتن از قرآن به انسان این نعمت را میدهد که با آرامش و سبک زندگی معنوی در این دنیای امروز بشریت رفتار کنند، زیرا قرآن هم کتاب معنویت است و هم انسانیت و بر همین اساس می‌توان آن را راهنمای خود در رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی استفاده کرد.

نماینده عالی دولت و رئیس شورای اداری در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: اگر فقط به گوشه ای از این نعمت الهی یعنی قرآن کریم توجه نماییم، متوجه خواهیم شد که قرآن برای تمام بشریت راهنمای جامع و کاملی بوده که بحمدالله در شهرستان بندرماهشهر در سالهای اخیر فعالیت های بسیار مطلوب و اثربخشی در حوزه قرآنی خصوصاً در بین بانوان صورت گرفته که میتوان آن را معجزه نامید.