اخبار کسب و کارعمومی

تجهیزات استخر زیادی برای تمیز نگه داشتن آب استخر وجود دارد

تجهیزات استخر زیادی برای تمیز نگه داشتن آب استخر وجود دارد. فیلتر شنی در کنار سایر انواع فیلترها (مانند کارتریج، خاک دیاتومه (ED)، فیلترهای شنی و… از حداقل تعمیرات مورد نیاز تجهیزات موثر استخر است.
گردش آب معمولاً مشکلی ایجاد نمی کند زیرا اکثر استخرها مجهز به پمپ، فیلتر، شبکه اصلی هستند و به طور مناسب با پمپ ها و برگرداننده ها مجهز هستند. در بسیاری از موارد، شیمی آب علت مشکلاتی مانند آب کدر یا کدر است، اما می توان آنها را به راحتی برطرف کرد. هنگامی که آب به درستی متعادل شد، سطح آب باید ظرف یک یا دو روز بهبود یابد. اما اگر آب تمیز نباشد، ممکن است فیلتر استخر مشکل داشته باشد.
فیلتر شنی استخر
در میان انواع دیگر فیلترها (به عنوان مثال، کارتریج، خاک دیاتومه [DE])، فیلترهای شنی با حداقل تعمیر و نگهداری موثر هستند، اما مانند سایر تجهیزات، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. برای کسانی که تازه وارد صنعت استخر می شوند، در زیر توضیحی درباره نحوه عملکرد فیلتر شنی استخر آورده شده است. پمپ آب را از استخر می کشد و آن را از فیلتر عبور می دهد. آب از شیر انتخاب کننده وارد شده، از دیفیوزر و سپس از بستر شن و ماسه تجهیزات استخر عبور می کند. با عبور آب از شن و ماسه، زباله ها بین ذرات ماسه به دام می افتند. آب تصفیه شده وارد مجموعه فیلتر جانبی در پایین فیلتر می شود، از لوله پایه عبور می کند و از فیلتر دوباره به استخر خارج می شود.

تجهیزات استخر ایمکس
مشکلات رایج احتمالی تجهیزات استخر مانند فیلترهای شنی شامل موارد زیر است:
نیاز به شستشوی معکوس مکرر
ماسه ها را به استخر برگردانید
فلنج بالاست و بالاست و از خط پشت می چکد.
شایع ترین مشکل نگهداری ناکافی تجهیزات استخر است. اغلب این می تواند نتیجه نادیده گرفتن تمیز کردن شیمیایی سالانه ماسه یا به دلیل نیاز به تعویض فیلتر شنی باشد.
فرم 1
فیلتر شنی بک واش
هنگامی که فشار از 34.5 به 68.9 کیلو پاسکال (5 تا 10 psi) افزایش می یابد، فیلتر شنی باید توسط یک سرویس حرفه ای که برای نگهداری استخر استخدام شده است، شستشوی معکوس یا تمیز شود. تمیز کردن فیلتر شنی هر سال با یک پاک کننده شیمیایی نیز به حذف چربی، کثیفی و روغن از ماسه فیلتر کمک می کند. گاهی اوقات برای ساخت این محصول از موم آنتی اوزونانت استفاده می شود.
تجهیزات استخر عالی
اگر به دنبال ارتقاء تجهیزات استخر خود هستید، در اینجا تعدادی از بهترین تجهیزات استخر آورده شده است. به ویژه از تجهیزات تهویه مطبوع در استخرها استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین دستگاه های تهویه مطبوع داکت اسپلیت جنرال است.
او استخر را جارو می کند
جاروب استخر یک راه حل سریع برای تمیز کردن برخی از زباله های موجود در استخر شما است. دو نوع جاروبرقی استخر وجود دارد، جاروبرقی دستی استخر یا جاروبرقی اتوماتیک استخر که به پاک کننده های اتوماتیک استخر نیز معروف است.
پاک کننده اتوماتیک استخر در مقابل جاروبرقی استخر
جارو برقی استخر قابل حمل شامل یک سر خلاء با یک شلنگ است که به اتصالات مخصوص در جعبه اسکیمر متصل می شود. جاروبرقی دستی به این معنی است که شما در اطراف محوطه استخر مانند جاروبرقی فرش می‌روید.
پاک کننده اتوماتیک استخر، پاک کننده ای است که برای جمع آوری زباله ها و زباله ها از استخرها بدون دخالت انسان طراحی شده است و بیشتر کارها را به تنهایی با استفاده از ماشین خودکششی و برق برای حرکت در منطقه انجام می دهد. خاک
انواع جارو استخر
سه نوع پاک کننده اتوماتیک استخر وجود دارد: رباتیک، فشاری و مکنده.
پاک کننده رباتیک استخر
پاک کننده های رباتیک استخر بهترین تجهیزات استخر برای اکثر اشکال، اندازه ها و پرداخت های استخر هستند. آنها انرژی کارآمد هستند و جدا از سیستم فیلتراسیون استخر شما کار می کنند. این یک فناوری پیچیده است که معمولاً به سرمایه گذاری اولیه بیشتری نیاز دارد.
5 مزیت برتر پاک کننده های رباتیک استخر:
تا 94 درصد انرژی کمتری نسبت به بسیاری از ماشین های شستشوی فشار مصرف می کند
این لامپ به اندازه یک لامپ معمولی انرژی مصرف می کند
نصب آسان این تجهیزات استخر بدون استفاده از ابزار
یک سیستم مستقل که مستقل از سیستم فیلتراسیون عمل می کند.
تقریباً همه انواع زباله های کوچک و زباله های بزرگ را مدیریت می کند
جاروبرقی برای استخرهای تحت فشار
جاروبرقی های استخر تحت فشار از یک خط فشار برای جابجایی ماده تمیز کننده از سیستم فیلتراسیون در اطراف استخر استفاده می کنند. سطل زباله را می مکد و آن را داخل کیسه زباله مخصوص تمیز کردن می برد. این تجهیزات تمیز کردن استخر قدرتمند برای کار کردن به یک پمپ استخر و معمولاً یک پمپ قدرتمند اضافی نیاز دارد که در نتیجه هزینه های نصب و عملیات اضافی را به همراه دارد.

۳ مصرف پمپ آب در زندگی روزمره
6 مزیت برتر جاروبرقی استخر تحت فشار:
تمام زباله ها را در گونی هایش جمع می کند
عملکرد بدون گرفتگی این تجهیزات استخر
مدیریت بهتر زباله
او زباله های مختلف مانند برگ، چوب، بلوط، پوست و غیره را جمع آوری می کند.
نگهداری و تمیز کردن آسان
با یک پمپ تمیز کننده برنامه ریزی شده یا یک تایمر ساده با سیستم اتوماسیون استخر امکان پذیر است
جاروبرقی اتوماتیک استخر
جاروبرقی استخر برای اکثر افراد مشکلی نیست، اما زمان زیادی از روز شما را می گیرد. آیا عالی نیست اگر یک ربات بتواند برای شما جاروبرقی بکشد؟ جاروبرقی استخر اتوماتیک یا روباتیک می تواند کف و دیواره های استخر شما را تمیز کند.
تستر دیجیتال استخر
اگر نمی‌خواهید از کیت تست استخر دستی استفاده کنید، یک تستر دیجیتالی استخر می‌تواند فرآیند را ساده‌تر کند. برخی از تجهیزات استخر حتی در استخر شما باقی می مانند و می توان آنها را از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل کرد. اگرچه یک ضرورت مطلق نیست، تستر دیجیتال استخر می‌تواند تعمیر و نگهداری استخر شما را آسان‌تر کند و اگر می‌خواهید استخر سرپوشیده خود را خودکار کنید، یک ارتقای عالی است.
توضیح خودکار
اگر صحبت از اتوماسیون شد، عالی نیست اگر استخر شما بتواند خود ضد عفونی شود؟ شما همیشه کار عملی برای انجام خواهید داشت، اما یک کلریناتور خودکار می تواند بیشتر آن را برای شما انجام دهد. نکته مهم در مورد کلرسازهای اتوماتیک این است که آب شما را در حالی که در سیستم فیلتر می شود، استریل می کنند.
کلاه لبه دار
ایده خوبی است که یک پوشش استخر داشته باشید تا برگ ها و زباله ها را از استخر خود دور نگه دارد و هنگامی که کسی به آن نگاه نمی کند، یک لایه امنیتی دیگر به محوطه استخر خود اضافه کنید. اگر بخاری استخر ندارید (یا نمی خواهید هزینه ای بپردازید)، می توانید استخر خود را با روکش استخر نیز گرم کنید. روکش استخر انواع مختلفی دارد که ارزان ترین آن ها روکش های زمستانی و گران ترین آن ها روکش های اتوماتیک هستند.

انواع پمپ آب و کاربرد آنها