حوادث

هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال همچنان مسدود است

هراز، چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی فرجا اعلام کرد: محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی در خصوص بازگشایی محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران – شمال گفت: به گزارش مرجع، ظهر امروز بود که علت ریزش بهمن و احتمال ریزش بهمن در سایر نقاط جاده مسدود شد. در صورت تداوم این وضعیت دلیل این امر ارتقای ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از ریزش بهمن بوده و سه محور تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی فرجا با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند ضروری است سفر خود را به تاخیر بیندازند، گفت: فیروزکوه و آزادراه قزوین-ریشت برای رسیدن به مقصد حرکت می کنند.

وی افزود: سوارکاران در این ایام به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از چرخ زنجیر چرخ در کوه های برفگیر و گردنه های کوهستانی الزامی است. فاصله امتیازی مناسب و سرعت رضایت بخش و پرهیز از سبقت غیرمجاز از دیگر مواردی است که ورزشکاران باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند. رضایت از ایمنی تجهیزات زمستانی خودرو مانند برف‌دم و بخاری، خشک نگه داشتن خودرو در شروع سفر، داشتن غذای کافی و لباس گرم از دیگر توصیه‌های این مکان به رانندگان است.

ادامه مطلب


نکات مهمی که ورزشکاران در فصل زمستان باید رعایت کنند


این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

شیرانی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و همچنین محورهای دارای انسداد و محدودیت تردد مناسب ترین را انتخاب کنند. زمان و مسیر برای سفر خود

آخرین پیام