اخبار کسب و کارعمومی

15 مدل از محبوب ترین شیر قهرمان

پرفروش ترین شیرآلات قهرمان کدامند؟ معرفی 10 مدل برتر ایران

شیرآلات قهرمان یکی از بهترین شیرآلات ایران می‌باشد که در این مقاله از اپال مرجع شیرآلات قصد داریم به معرفی پرفروش‌ترین آنها پرداخته و 10 مدل برتر آنرا به شما نشان دهیم.

شیرآلات قهرمان توسط چه کسی ساخته می‌شود؟

کارخانه شیرآلات قهرمان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع شیر آلات بهداشتی و ساختمانی و تجهیزات است که با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات روز دنیا یک محصول با کیفیت و در سطح جهانی را تولید می‌کند. این شرکت به گفته خودش،‌ برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی خود از بهترین مواد اولیه کشورهای اسپانیا و ایتالیا استفاده می‌کند و تمام استانداردهای کشورهای اروپایی را نیز دارد. کارخانه این شرکت در استان اردبیل می‌باشد.

15 مدل از محبوب ترین شیر قهرمان

شیرآلات قهرمان را بشناسید

در حال حاضر این شرکت بالای 55 مدل شیرآلات تولید می‌کند که هر کدام در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد هستند. با توجه به تنوع بسیار بالای شیرآلات، هنگام مشاهده شیرآلات قهرمان انتخاب یک شیر مناسب بسیار دشوار است. زیرا وقتی به ویترین فروشندگان شیرآلات که مراجعه می‌کنید، با انواع و اقسام آن مواجه می‌شوید. برای انتخاب بهتر شما ما در اینجا 10 مدل پرفروش و برتر شیرآلات قهرمان را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی ۱۰ مدل از پرفروشترین شیرآلات قهرمان

۱. مدل اسپانیایی

مدل اسپانیایی را میتوان پرفروشترین مدل شیرآلات نمایندگی قهرمان در ۱۵ سال گذشته معرفی کرد. برای آبکاری این شیرهای برنجی از نیکل کروم استفاده شده است. تنوع رنگی در مدل اسپانیایی وجود ندارد و رنگ کرومی تنها گزینه است که البته با هر نوع محیط و دکوراسیونی سازگار است.

۲. مدل ایتالیایی

مدل‌های ایتالیایی قهرمان قیمت و کیفیت مناسبی دارند. این شیرها در عین داشتن طراحی ظریف و مینیمال، ساختار و استحکام خوبی دارند. شیرهای ایتالیایی از آلیاژ برنج ساخته شده و آبکاری آن‌ها با استفاده نیکل کروم انجام شده است. در مدل ایتالیایی تنوع رنگ وجود ندارد و تنها رنگ کرومی در دسترس است. شیر ظرفشویی ایتالیایی قهرمان در دو مدل ساده و علم کوتاه عرضه می‌شود.

۳. مدل بهادر

در ساخت بدنه شیرآلات قهرمان مدل بهادر از آلیاژ برنج استفاده شده است. این آلیاژ از مقاومت در برابر زنگ‌زدگی برخوردار است و این برای یک شیر آب نکته مهمی محسوب می‌شود چرا که شیرآلات دائما در مجاورت آب و رطوبت قرار دارند. آبکاری نیکل کروم در شیرهای مدل بهادر استفاده شده است. برای تنظیم جریان آب و باز و بسته کردن آن اهرمی روی شیر تعبیه شده که کار با آن بسیار راحت است. شیرآلات قهرمان مدل بهادر از طراحی ساده، مینیمال و در عین حال مدرنی برخوردار است. این شیرآلات از سری شیرهای خوش قیمت قهرمان محسوب می‌شوند. رنگ کرومی شیر به سازگاری آن با محیط‌های مختلف کمک می‌کند.

۴.  مدل آبشار

مدل‌های آبشار جزو شیرآلات اقتصادی قهرمان بوده و در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود. مدل‌های آبشار ۱ و آبشار ۲ برای خریداران در دسترس است که این مدل‌ها تفاوت‌هایی در محل قرار گرفتن اهرم و زاویه محل خروج آب از شیر دارند. مدل آبشار رویال نیز وجود دارد که گران‌تر بوده و در رنگ‌های طلایی و کرومی عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید شیر روشویی شما متحرک باشد، قهرمان در شیرهای مدل آبشار، مدل روشویی متحرک را نیز قرار داده است.

۵.  مدل سهند

مدل سهند یکی دیگر از محصولات اقتصادی قهرمان محسوب می‌شود. این مدل از شیرهای قهرمان در رنگ کرومی در دسترس است. مدل‌های توالت، حمام، روشویی و ظرفشویی سهند را می‌توانید برای منزل خود انتخاب کنید. شیر ظرفشویی سهند در مدل شلنگ‌دار نیز عرضه شده که برای انجام شست‌وشو در فاصله دورتر کاربرد دارد. نیز دسترس است.

۶. مدل فلت و فلت رویال

اگر از شیرهای معمولی که از المان‌های گرد در طراحی آن‌ها بسیار استفاده می‌شود خسته شده‌اید، شیرآلات فلت را امتحان کنید. شیرآلات لوکس و فلت قهرمان بسیار مدرن طراحی‌ شده‌اند و جلوه متفاوتی به حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه شما می‌دهند. قهرمان مدل‌های متنوعی برای شیرآلات فلت خود در نظر گرفته است. مدل‌های فلت رویال به علت اینکه از متریال بیشتری در ساخت و آبکاری آن‌ها استفاده شده قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های فلت دارند. رنگ‌بندی‌های متفاوت برای بعضی از مدل‌های فلت در نظر گرفته شده است. شیرهای ظرفشویی فلت قهرمان در دو مدل علم تخت و ساده عرضه می‌شوند.

۷.  مدل تنسو رویال

استفاده از المان‌های گرد و استوانه‌ای را می‌توان در مدل‌های تنسو و تنسو رویال قهرمان مشاهده کرد. این مدل‌ها جزو مد‌ل‌های خوش قیمت قهرمان هستند که طراحی متفاوت و برگرفته از مدل‌های مدرن اروپایی را به شما ارائه می‌دهند. اولین چیزی که در این شیرالات جلب نظر می‌کند اهرم استوانه‌ای شکل آن است. مانند سایر شیرهای قهرمان این مدل نیز از آلیاژ برنج ساخته شده و از آبکاری نیکل کروم بهره می‌برد. شیر قهرمان مدل تنسو رویال به علت آبکاری بهتر و استفاده از مواد بیشتر از شیرهای تنسو گران‌تر است.

۸. مدل ارس

مدل های ارس جزو مدل‌های بسیار لوکس و گران قیمت قهرمان محسوب می‌شود. این مدل‌ها در رنگ‌های طلایی و کروم عرضه می‌شوند. طراحی کلاسیک مدل‌های ارس، جلوه بی‌نظیری به آشپزخانه و سرویس بهداشتی شما می‌دهد.، و ، جزو بهترین شیرآلات لوکس قهرمان هستند. آبکاری به کار رفته در این مدل‌ها بسیار مقاوم است.

۹. مدل اردلان

شیرآلات قهرمان مدل اردلان نیز مانند مدل بهادر از آلیاژ برنج ساخته شده‌اند و آبکاری آن‌ها نیکل کروم است. شیرهای اردلان طراحی مدرن‌تری نسبت به شیرآلات مدل بهادر دارند. قیمت مدل‌های اردلان از مدل‌های بهادر نسبتاً بیشتر است که این به علت استفاده از قالب‌های بزرگ‌تر در ساخت آن‌ها و در نتیجه وزن بیشتر آن‌ها است. در شیرآلات مدل اردلان تنوع رنگی وجود ندارد و تنها انتخاب برای شما رنگ کرومی است.

۱۰.  مدل موج

شیرآلات قهرمان مدل موج جزو مدل‌های گران قیمت محسوب می‌شود چرا که وزن بالایی دارند. شیرآلات حمام، توالت و روشویی موج طراحی فلت دارند اما از طراحی ساده بهره می‌برد. اهرم مدل ظرفشویی نیز با سایر مدل‌ها متفاوت است. بعضی از مدل‌های شیرآلات موج در رنگ‌هایی نظیر مشکی نیز در دسترس است.

پرفروشترین شیرآلات قهرمان را از اپال نما خریداری کنید!

همانطور که دیدید برند محبوب قهرمان محصولات متنوعی را برای خریداران فراهم کرده است. این محصولات دارای طراحی و رنگ‌های متفاوتی هستند. همچنین با هر بودجه‌ای می‌توانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. محصولات قهرمان را می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. انتخاب یک سایت اینترنتی مناسب و قابل اطمینان برای خرید آنلاین اهمیت زیادی دارد. با مراجعه به سایت اپال نما می‌توانید جزئیات انواع شیرآلات قهرمان را مشاهده کرده و آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید.

پشتیبانی آنلاین اپال نما همواره آماده کمک به خریداران در راستای انتخاب محصول و انجام خرید آنلاین است. اگر می‌خواهید تمام شیرآلات منزل شما طراحی یکسانی داشته باشند، می‌توانید ست‌های شیرآلات را تهیه کنید. تهیه ست شیرآلات از اپال نما از نظر اقتصادی نیز به صرفه است، چرا که با خرید جداگانه شیرآلات باید پول بیشتری پرداخت کنید. در این ست‌ها شیرآلات لازم برای حمام، دستشویی، روشویی و آشپزخانه وجود دارد.

10 ویژگی که شیرآلات قهرمان را محبوب کرده است

  • تمامی اقلامی که در شیرآلات قهرمان استفاده می‌شود همگی وارداتی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. این اقلام از کشورهای اسپانیا، آلمان و ایتالیا وارد می‌شوند.
  • تمامی کارتریج یا مغزی شیرها از کشور اسپانیا وارد می‌شوند.
  • تمامی محصولات تولید شده این شرکت 5 سال ضمانت دارند.
  • تمام محصولات تولیدی شیرآلات قهرمان از 15 سال خدمات پس از فروش هم برخوردار هستند.
  • تمامی محصولات این شرکت با ماشین آلات بسیار پیشرفته و روز دنیا تولید می‌شوند
  • کیفیت و ظاهر تمامی محصولات در سطح محصولات جهانی هستند.
  • شبکه فروش این شرکت در تمام ایران گسترده شده است.
  • با تمام ویژگی‌هایی که دارد، قیمت بسیار مناسبی دارد.