استان ها

?? اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ایلام

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی، فرهنگی، هنری و ادبی برای جوامع هدف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز ایلام؛ علی هوشمند افزود: فعالیت‌های هنری و بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف، در برپایی نمایشگاه عکس و پوستر فجر انقلاب، نمایشگاه آثار خوشنویسی، اجرای موسیقی، کارگاه آموزش نقاشی‌خط، جشنواره شهرستانی عکاسی، کارگاه یک‌روزه آبرنگ برگزار خواهد شد.

 وی به دیگر برنامه های این اداره فرهنگی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: محفل شعر و خاطره مسابقه پیامکی فجر انقلاب، اجرای نمایش طنز جاسم و قاسم، نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی و اکران همزمان فیلم‌های فجر در سالن سینمای فرهنگ شهر ایلام و غیره از دیگر برنامه های این اداره کل در این ایام خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های متنوع شاد، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری، یادگار عظمت و شکوه شامل شعر و مقاله و دیگر برنامه فرهنگی هنری جشن فجر انقلاب تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

هوشمند خاطرنشان کرد: برگزاری محافل ادبی شعر و خاطره انقلاب و انس با قرآن، برپایی نمایشگاه تلفیقی هنرهای تجسمی با موضوع وقایع انقلاب اسلامی، اجرای مسابقه نقاشی انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن انقلاب در مجتمع‌های فرهنگ و ارشاد و نگارخانه‌ها برای مخاطبان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اهمیت نشاط و شادابی در برنامه‌های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این دهه، ویژه برنامه صلاة فجر برای نشاط و شادابی، جوانی جمعیت،جهاد تبیین و تولید آثاری در حوزه‌های طنز فاخر پیش‌بینی شده که  اجرا خواهند شد. 

هوشمند افزود:اهدا کتاب با موضوعات مذهبی، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، اجتماعی، سیاسی، ادبیات، دفاع مقدس و تاریخ شفاهی جنگ، ادبیات بومی، فرهنگ عمومی، داستان و رمان، ترجمه، روان‌شناسی، کودک و نوجوان برای عموم مردم از دیگر برنامه های این ایام است که با این اقدام نیز در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های خوبی برداشته می شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف