حوادث

آماده‌باش ۳۱۰ آتش‌نشان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

آماده‌باش ۳۱۰ آتش‌نشان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از هشدار 310 آتش نشان پایتخت در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

بنا به گزارش، قدرت الله محمدی درباره برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای پاسخ به نیاز ایمنی شهروندان و کمک به آنها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانی با 94 خودرو مستقر می شود و ماشین های آتش نشانی سنگین و 73 موتورسیکلت عملیاتی به همراه 310 آتش نشان در 167 نقطه در مسیرهای مختلف راهپیمایی مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان از حوالی ساعت 6 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه دارد، گفت: خیابان های آزادی، خیابان انقلاب، منطقه شمالی، میدان آزادی، میدان فاتح و تمامی 134 آتش نشانی واقع شده است. ایستگاه هایی در پایتخت مستقر هستند و 19 گروه امداد و نجات این سازمان روزانه در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی به صورت مستمر با خودروهای سازمانی گشت زنی کرده و ایمنی مسیرهای راهپیمایی را کنترل می کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در راهپیمایی مردم تهران در 22 بهمن شرکت می کنند و در صورت نیاز شهروندان در ارائه خدمات ایمنی با آتش نشانان همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه ممنوعیت و محدودیت راهپیمایی ترافیکی 22 بهمن در تهران

محمدی از عموم شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی سریعا به سامانه ۱۲۵ یا آتش نشانی محل اطلاع دهند.

آخرین پیام