اجتماعی

احیای تالاب انزلی با ظرفیت های ملی و بین المللی

احیای تالاب انزلی با ظرفیت های ملی و بین المللی

تیتر نیوز/گیلان معاون رئیس جمهور، با بیان اینکه توجه به مباحث زیست محیطی از جمله احیای تالاب انزلی یکی از اولویت های دولت و رئیس جمهور است، گفت: احیای تالاب انزلی نیازمند بهره مندی از ظرفیت های ملی و حتی بین المللی است.

علی سلاجقه امروز در آیین بهره برداری از سه سالن ورزشی در صومعه سرا، با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام و امام و رهبری بوده اند، اظهار کرد: دولت سیزدهم خدمت به مردم را یک افتخار و وظیفه می داند.

وی مسئولیت در نظام اسلامی را به معنی خدمت صادقانه به مردم دانست و افزود: مسئولان دولت سیزدهم آماده خدمت جهادی به مردم هستند.

معاون رئیس جمهور، جوانان و نوجوانان را سرمایه های ارزشمند کشور دانست و تصریح کرد: آینده این کشور و نظام به نسل جوانان رقم می خورد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از اهداف انقلاب و نظام را رفاه عمومی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت نقشه راه مدیریت کشور را ترسیم فرمودند و دولت سیزدهم تاکنون برنامه های خوبی را برای ارتقای اقتصاد اجرایی کرده است.

وی بومی سازی اقتصاد و تقویت روابط با همسایگان و اتکا به توان داخل را از جمله رویکردهای دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: توجه به مباحث زیست محیطی از جمله احیای تالاب انزلی یکی از اولویت های دولت و رئیس جمهور است.

سلاجقه، احیای تالاب انزلی را نیازمند بهره مندی از ظرفیت های ملی و حتی بین المللی دانست و گفت: برای رفع مشکلات زیست محیطی فومن و صومعه سرا از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب مجموعا ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی همچنین بر تقویت زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها تاکید کرد و یادآور شد: ورزشگاه انزلی وضعیت مناسبی نداشت و در جریان سفر رئیس جمهور، جهت بازسازی آن ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

انتهای پیام