اجتماعی

از پویش کتابخوانی ۲۰ و ۲۰ تا ایجاد نگارخانه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

از پویش کتابخوانی ۲۰ و ۲۰ تا ایجاد نگارخانه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از ایجاد پویش کتابخوانی ۲۰ و ۲۰ در دهه فجر خبر داد.

حمیدرضا خونویی در گفت‌وگو با تیتر نیوز، در مورد ویژه برنامه‌های ۲۲ بهمن‌ماه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در دهه فجر، گفت: در دهه فجر یک جشنواره تحت عنوان «نوجوونیم» در محورهای مختلف مرتبط با فضای فرهنگی محلات بود که با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران برگزار شد.

وی با بیان این‌که در این جشنواره یک فراخوان برای نوجوانان در سطح محلات داده شد تا آنها در سایتی ثبت نام کنند، اظهار کرد: کمیته داوران در سطح مناطق تشکیل شد و پنج نوجوان هم برگزیده انتخاب شدند که از هر منطقه ۵ نفر انتخاب می شود و در مجموع ۲۲ منطقه، ۱۱۰ نوجوان به مرحله بعدی راه می یابند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این‌که در مرحله دوم هیات داوران تخصصی‌تر این ۱۱۰ نوجوان برگزیده را پایش می‌کنند تا در هر منطقه یک نوجوان انتخاب شود گفت: همچنین پویش کتابخوانی ۲۰ و ۲۰ در راستای ترویج عادت کتابخوانی از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن آغاز شده است که این پویش نوجوانان را دعوت می‌کند که در ساعت ۲۰ هر شب ۲۰ دقیقه کتاب بخوانند که در ۱۱۰ کتابخانه این سازمان این پویش برگزار می‌شود.

خونویی با بیان این‌که در روز ۲۲ بهمن‌ماه قرار است پنج پهنه فعالیتی ایجاد شود، ادامه داد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پهنه سرگرمی و تفریحات و پهنه هنر اقداماتی همچون برگزاری مسابقات سرگرمی و تئاترهای خیابانی را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: برپایی نگارخانه‌ای در مسیر راهپیمایی نیز از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی – هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه است.

انتهای پیام