حوادث

امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر در برف، آبگرفتگی و طوفان

امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر در برف، آبگرفتگی و طوفان

سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 27 هزار نفر در اثر برف، باران، سیل و طوفان در 27 استان کیشور خبر داد.

صادق محمودی در گفت وگو با تیتر نیوز. جمعیت هلال احمر درباره اقدامات امدادگران در حوادث ناشی از بارش باران، برف و طوفان گفت: از تاریخ دهم بهمن ماه تا ساعت 6 صبح امروز در مجموع 31 استان کیشور درگیر شدند. با مداخلات جوی که از این تعداد 27 استان به جز استان های خراسان شمالی، گیلان، هرمزگان و قم، عملیات امدادی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امدادگران در 255 منطقه از 142 شهرستان کیشور شامل 171 محور، 10 شهر، 59 روستا و 15 منطقه عشایری عملیات امدادی را انجام دادند و به 166 نفر اسکان اضطراری داده شد.

سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه 26 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند، گفت: 35 نفر از مصدومان نیز به دلیل نیاز به خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمودی با بیان اینکه در این مدت امدادگران 953 دستگاه خودرو را از برف خارج کردند، گفت: عملیات تخلیه آب نیز از 39 واحد مسکونی و اقلامی از قبیل ملحفه، پتو، موکت، نایلون، بسته های غذایی، شیرآلات و … انجام شد. بین قربانیان توزیع می شود.

گفته می شود 1873 سازمان امدادی، هلال احمر هلال احمر و 519 تیم در این ماموریت ها حضور داشتند.

آخرین پیام