حوادث

فرمانده فراجا: باید شکرگزار امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم

فرمانده فراجا: باید شکرگزار امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم

فرمانده معظم کل قوا امنیت پایدار در کیشور را حاصل اتحاد و همبستگی مردم دانستند و از بزرگان اقوام و سفیدپوستان سیستان و بلوچستان خواستند در برابر استکبار و تبلیغات شفافیت و واقعیت را به نمایش بگذارند.

بنا به گزارش، سردار احمدرضا رادان در جمع سران عشایر، ریش سفیدان و معتمدین محلی استان سیستان و بلوچستان را یکی از امن ترین استان های کشور دانست و گفت: این امنیت حاصل جست و جو، همکاری و هوشیاری مرزنشینان عزیز است. مرزبانی، گروه اداری، ارتش، ارتش و همچنین سایر نهادها و مسئولان کیشوری هستند.

فرمانده معظم کل قوا با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کیشور گفت: باید قدردان امنیت و وحدت بین اهل سنت و شیعه باشیم که نتیجه این همکاری و اتحاد دشمن و نقشه های شوم آنان را ناامید کرده است. بر خواهد گشت.

رادان بیان کرد: امروز اگر خون یک شهید اهل سنت در ماموریتی ریخته شود نمونه بی بدیل وحدت است و اگر همیشه توطئه های دشمنان در کشور شکست بخورد نشانه اتحاد و همبستگی بین مردم است.

فرمانده معظم کل قوا امنیت پایدار در کیشور را حاصل اتحاد و وفاق بین مردم دانست و گفت: بزرگان و اقوام و سفیدپوستان باید در مقابل تبلیغات و استکبار شفاف باشند و حقایق را آشکار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رادان با اشاره به اینکه سران اقوام باید مصلحت اندیشی و اهتمام داشته باشند افزود: خوشبختانه اتحاد و وحدت مذاهب باعث شده است که دشمن نتواند وارد این مرزها شود.

وی در پایان به پیشرفت نیروهای مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع به دفاع مقدس نیاز داشتیم، امروز در منطقه و جهان کشور عزیزمان، به قدرت دفاعی خوبی دست یافته اند، این قدرت و عظمت نیروهای مسلح به لطف فرمانده محترم است.» روز به روز بر مجموع قدرت افزوده می شود.

آخرین پیام