حوادث

مرد درخت دزد در جنوب تهران دستگیر شد/ فروش درختان در بازار سیاه

مرد درخت دزد در جنوب تهران دستگیر شد/ فروش درختان در بازار سیاه

فرمانده اداری شهرستان شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به سرقت درختان در جنوب تهران می کرد، خبر داد و گفت: در ماموریتی دیگر، سارق حرفه ای پارکینگ ها و منازل مسکونی دستگیر شد.

بنا به گزارش، سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح دو مورد ماموریت پلیس در این شهرستان در روزهای اخیر پرداخت و گفت: گزارش سرقت چوب و درخت از باغات و پارک های محدوده شهر را بررسی می کنیم و دستگیری و تیم عملیاتی کلانتری شهرستان با میدانداری مشاهدات و تحقیقات از مجموعه جنایت سارق جنایتکار را در حین قطع درختان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه این فرد حین ارتکاب جنایت در عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: همچنین در بازرسی از خودروی این فرد 6 اصله درخت کشف و ضبط شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهم به مقر اداری منتقل و مورد بازجویی قرار می گیرد. وی به چندین فقره سرقت و قطع درختان اعتراف کرد.

به گفته فرمانده اداری شهرستان ری، برای متهم دستگیر شده پرونده تشکیل و این فرد برای بررسی بیشتر جنایت به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار در پارکینگ مجتمع های مسکونی در محدوده شهر دولت آباد خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از منازل مسکونی و انبارهای مشترک در شهر دولت آباد سارق یا سارقان شناسایی شدند. و در فرماندهی کلانتری 167 دستگیر و تیم تصمیم گیری و عملیاتی یگان با پیگیری های ویژه و هماهنگی های لازم، موضوع را در دستور کار خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ماموران با بازرسی از سازه ها با دوربین دوچشمی برای شناسایی متهم وارد عمل شدند، گفت: ماموران در حین سرقت دوچرخه در یکی از ساختمان های این منطقه سارق را کشف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده اداری شهرستان ری بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده در چهار فقره سرقت مجرم شناخته شد. متهم نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

آخرین پیام