حوادث

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس 

مفقود شدن یک کوهنورد در اثر ریزش بهمن از کوه کرکس 

تیتر نیوز/اصفهان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز گفت: ظهر امروز یکی از اعضای گروه کوهنوردی بر اثر ریزش بهمن در کوه های کرکس نطنز مفقود شد.

نورمحمد موسوی در گفت وگو با تیتر نیوز، اظهار کرد: جمعی از کوهنوردان شهرستان خمین اصفهان امروز به قصد صعود به قلعه کرکس نطنز وارد این منطقه شدند که متأسفانه در بهمن گرفتار شدند که بر اثر آن یک ماده ماده بهمن گرفتار شدند. کوهنورد گم شد

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: در حال حاضر 2 کوهنوردی که شاهد حادثه بودند در صورت مجروح شدن از کوه پایین آورده می شوند و یک نفر دیگر نیز در محل حادثه حضور دارد و در حال کمک به امدادگران است.

وی تصریح کرد: بیش از 30 نفر از امدادگران شهرستان نطنز، اعضای هیئت کوهنوردی نطنز و بادرود و همچنین اعضای تیم خمینی شهر در حال جستجوی کوهنورد مفقود شده زیر بهمن هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده به دلیل ریزش بهمن در یک نقطه از کوه، ارتفاع برف انباشته شده به بیش از 10 متر می رسد که عملیات امداد و نجات را با مشکل مواجه می کند.

وی گفت: علیرغم هشدارهای قبلی از همه شهروندان تقاضا داریم به دلیل شرایط نامساعد و انباشت برف در کوه های کرکس از صعود به قله خودداری کنند.

آخرین پیام