استان ها

?? تداوم روند بارشها در اصفهان/توفان لحظه‌ای در شرق استان انتظار می‌رود

?? تداوم روند بارشها در اصفهان/توفان لحظه‌ای در شرق استان انتظار می‌رود

به گزارش تیتر نیوز از اصفهان بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، بارش‌های رگباری پراکنده در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شرق استان اصفهان ادامه می‌یابد و عصر فردا با ورود موج ناپایدار شمالی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را در اکثر مناطق اصفهان انتظار می رود.

همچنین وزش باد نسبتا شدید در مناطق مستعد گرد و خاک انتظار می رود که منطقه اثر آن شهرستانهای شرق اصفهان مانند اردستان، میمه، شهرضا، کبوترآباد، مبارکه، مورچه خورت و ورزنه در روز چهارشنبه و بادرود، خوروبیابانک، چوپانان و میمه، مورچه خورت، ورزنه، خوانسار، دهق، نجف آبادو دهاقان در روز پنج شنبه است.

اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی اصفهان به یزد و قم

اختلال و کاهش دید در جاده‌های شمال و شمال شرق و شرق (به واسطه گردو خاک محلی)، احتمال اختلال در سفرهای بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی برفگیر (به علت کولاک برف)، احتمال آسیب به صنعت کشاورزی، آسیب به سازه‌های شهری و روستایی، احتمال شکستن درختان فرسوده ، اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی اصفهان به یزد و قم (گرد و خاک)، اصفهان به چهار محال و بختیاری وکهکیلویه و بویر احمد (کولاک برف) محتمل است.

گفتنی است دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۹ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

بیشترین میانگین بارشی روز گذشته از پادنای سمیرم با ۵.۲، میمه ۴.۹، انارک نائین ۴.۷، سمیرم ۳.۹، فریدون شهر با ۲.۵، چادگان ۲.۳، داران ۱.۶ و شهر اصفهان یک میلی متر بوده است.

46