حوادث

آماری از خدمات نوروزی هلال احمر به مسافران

آماری از خدمات نوروزی هلال احمر به مسافران

سخنگوی جمعیت هلال احمر نوروزی از جستجو و مشارکت روزانه حدود 215 هزار نفر از اعضای این گروه در سراسر کشور و ارائه 2 میلیون و 874 هزار و 701 خدمت به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سلیمی در جلسه ستاد خدمات رسانی نوروزی هلال احمر امروز با حضور رئیس جمعیت، رئیس سازمان مدیریت بحران، معاونین و مسئولان و همچنین با حضور نمایندگان مجمع و استانداران در برخی استان ها و مدیران عامل هلال احمر در کیشور برگزار شد و مجموع خدمات نوروزی این جمعیت در قالب طرح های امدادی، خدمات بشردوستانه، درمانی، دارویی و توانبخشی اعلام شد. خدمات به هموطنان در قالب طرح های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، بازرسی هلال رحمت و همچنین خدمات درمانی و توانبخشی و معاینات حج در سطح کشور ارائه می شود.

سلیمیبا با بیان اینکه در این مدت 42 هزار و 111 نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند و 71 هزار و 34 بسته معیشتی نیز در قالب طرح هما رحمت بین نیازمندان توزیع شد، افزود: با مشارکت جوانان هلال احمر تعداد بیشتری بیش از 2 میلیون و 547 هزار و 726 نفر/ خدمات بشردوستانه شامل راهنمایی مسافران، برپایی خیمه های نماز، ارائه آموزش و کمک های اولیه در ایام نوروز و بدو ورود و خروج از شهرها.

وی به آغاز معاینات زائران حج تمتع در کیشور اشاره کرد و گفت: با همکاری 4180 پزشک، معاینه 8392 زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است، همچنین 66 هزار و 647 خدمات توانبخشی، دارویی و درمانی انجام می شود. توسط کادر درمانی هلال احمر در اختیار مردم قرار می گیرد.

سخنگوی طرح های خدمات رسانی نوروزی جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از 24 اسفندماه با مشارکت 214 هزار و 783 نفر در روز انجام شده است.

آخرین پیام