حوادث

اطلاعیه فراجا درخصوص بازداشت عاملان رفتار نامناسب با یک زن: تحویل بازداشت‌شدگان به دادسرا

اطلاعیه فراجا درخصوص بازداشت عاملان رفتار نامناسب با یک زن: تحویل بازداشت‌شدگان به دادسرا

پس از انتشار خبر تیتر نیوز مبنی بر شناسایی و دستگیری عاملان خشونت در مقابل یکی از حوزه های علمیه تهران، فرجا سخنگوی این دفتر نیز این خبر را تایید کرد.

بنا به گزارش، سخنگوی این دفتر فرجا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افرادی که روز گذشته در مقابل یکی از حوزه های علمیه مرتکب رفتارهای نامناسب و خشونت آمیز شده بودند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سخنگوی دفتر فرجا ضمن قدردانی از همکاری قوه قضائیه در رسیدگی به این موضوع، از تحویل دستگیرشدگان به دادگاه خبر داد و از رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی خبر داد.

بر اساس گزارش ها، روز چهارشنبه در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در چند مدرسه شهر تهران، اولیای تعدادی از این افراد در اطراف مدارس حضور یافتند. در این بین تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و مدعی شد والدین این زن یکی از دانش آموزان هستند.

پس از انتشار این ویدئو، فرجا سخنگوی دفتر از پیگیری جدی موضوع خبر داد.

در اطلاعاتی که شب گذشته منتشر شد، پلیس اعلام کرد که «ماموران پلیس آگاهی در این حادثه دخیل نبودند و بلافاصله پس از کسب اطلاع از این حادثه، فرمانده اداری تهران به تیمی از ماموران حرفه‌ای پلیس آگاهی دستور داد تا موضوع را پیگیری کنند. حادثه.» این است.

وزیر کیشور امروز در نامه ای به تیمسار فرجا با تاکید بر پیگیری این موضوع خطاب به سردار رادان گفت: برای حفظ حقوق عموم شهروندان به ویژه زنان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تخلفات. از حریم خصوصی خود، موضوع را بررسی و فرد یا افراد مقصر را شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کنند.

آخرین پیام