اخبار کسب و کاراقتصادیعمومی

بهترین سایت فارسی آموزش زبان انگلیسی

این وب سایت ها بر اساس لیست معتبر ۳ وب سایت معتبر در حیطه تدوین شده اند.

اما طرز استفاده صحیح از این وبسایت ها:

  • مرجع نقد و بررسی آنلاین: در درجه اول شما باید یه زمان خاص برای یادگیری خود تعیین کنید و به آن پایبند بمانید. مثلا روزانه حتما ۱ ساعت به یادگیری بپردازید و تحت هیچ شرایطی این ۱ ساعت را از زندگی روزمره خود حذف نکنید چون یادگیری بهتر از طریق دفعات زیاد و زمان کم بدست می آید
  • از میکروفون در وب سایت های interactive که فایل های شنیداری دارند استفاده کنید
  • حتما کلمات و جملات وب سایت ها را با صدای بلند برای خود تکرار کنید
  • بهترین روش یادگیری خودتان را برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید
  • نقطه ضعف شما در کدام بخش زبان است؟ (گرامر، بخاطرسپاری لغات … ؟) روی آن تمرکز کنید

و اما لیست وب سایت ها:

1- وبسایت حاضر (چرب زبان)

بهترین سایت خدمات حیوانات: یکی از وب سایت هایی که سال ها در بخش آموزش آنلاین زبان انگلیسی تمرکز دارد و با آموزش های کاملا رایگان و کامل شناخته می شود ، این وب سایت تنها بر روی آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد و تلاش می کند با برگزاری دوره های آنلاین آموزش لغت ، مکالمه ، گرامر و آیلتس به زبان آموزان فارسی زبان در سرتاسر دنیا کمک کند. این وبسایت در سال 1400 به عنوان بهترین سایت به انتخاب کاربران برگزیده شده است.

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ ، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

هیچ نیازی به هیچ کلاسی ندارید و فقط کافی ست برای یادگیری هر زبانی، و روی زبان مدنظر کلیک کرده، و شروع به یادگیری کنید. بسیاری از زبان آموزان، زبان های انگلیسی و آلمانی و فرانسه را فقط با کمک سایت تا سطح پیشرفته یاد گرفته اند البته به عنوان مکمل، از پکیج های موجود در استفاده کرده اند (یا بجای پکیج ها، خیلی راحت را نصب کرده اند)

درکنار این مطلب حتما دانلود کنید:

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

این وب سایت بسیار جامع در واقع سه بخش مخصوص آموزش زبان بزرگسالان، نوجوانان و کودکان دارد. هر بخش شامل یادگیری زبان انگلیسی از طریق ویدیو، بازی و پادکست ها می باشد و عمدتا با سرگرمی نیز همراه است.

بعد از اینکه هر Task را تمام کردید و به انتها رساندید، یک بخش تمرین Exercise یا تمرین در اختیار شماست تا آنچه یاد گرفته اید برای شما تکرار شود.

نکته مهم: وب سایت های آموزش زبان انگلیسی فقط بعنوان مکمل در مواقعی که وقت آزاد دارید مفید هستند. استفاده از آنها بعنوان ابزار اصلی یادگیری، باعث طولانی تر شدن یادگیری غیراصولی خواهد شد. از آنها فقط برای جنبه سرگرمی زبان استفاده کنید.

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

وب سایت معروف دولینگو به شما کمک می کند تا لغات و گرامر جدید را به کمک معماها یا سرگرمی یاد بگیرید. سطح دروس خیلی پیشرفته نیست ولی برخی از آنها واقعا مفید و کاربردی هستند.

در این وب سایت دروس بصورت موضوعی جدا شده اند. مثلا family vocabulary یا foods vocabulary و … که یک نکته مثبت است. نکته مهم دیگردر مورد این وب سایت این است که برای تقویت لهجه یا تلفظ شما مناسب است چون بلافاصله که یک کلمه را یاد می گیرید باید در قالب تمرین همان را تکرار کنید تا امتیاز بگیرید.

حتما این مطلب را هم از دست ندهید:

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

بیاموز یکی از سایت های فارسی ست که در زمینه آموزش آنلاین زبان خوب کار کرده و تا حدی رایگان است. تا وقتی بخواهید واژگان را با تلفظ و اصلا زبان را در حد مقدماتی یاد بگیرید، کاملا رایگان است و تلفظ هر واژه را در اختیارتان قرار می دهد.

بیاموز مانند خیلی از سایت های فارسی ممکن است گاهی اشکالاتی داشته باشد که از این جهت ضعف محسوب می گردد اما از این جهت که رایگان می باشد یکی از مزیت های عالی ست. تقریبا همه زبانهای رایج را نیز در خود دارد و زبان آموز به راحتی و رایگان می تواند شروع به یادگیری زبان کند.

بهترین سایت فارسی آموزش زبان انگلیسی

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

این وب سایت و نحوه آموزش زبان انگلیسی در آن به واقعیت نزدیک تر است (نسبت به بقیه وب سایت های معرفی شده) و به شما در یادگیری لغات در قالب عبارات کمک می کند. عبارات و جملات در آن به حالت روزمره شباهت بیشتری دارد تا به حالت رسمی و آکادمیک.

بنابراین موقع صحبت با یک انگلیسی زبان بیشتر شبیه به یک انگلیسی زبان واقعی خواهید بود نه کسی که از روی کتاب می خواند!

حتما بلد باشید:

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان-۱۵ دلار ماهیانه

برخی دروس در این وب سایت رایگان است و برخی دیگر را باید پول پرداخت کنید. کلمات و واژگان جدید در این وب سایت با یک سری کلمات هم معنی تعریف می شوند که منجر به یادگیری همزمان چند کلمه خواهد شد.

به جز این، وب سایت سنترال فیلم های آموزشی را در دسته های مختلف تقسیم بندی کرده است که هر کدام را با توجه به هدف تان از یادگیری زبان انگلیسی می توانید انتخاب کنید.

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

یک وب سایت جذاب و کاربر پسند با ظاهری ساده که همه می توانند براحتی از آن استفاده کنند. یک دیکشنری جذاب تصویری دارد که واژگان را از طریق آن به سادگی هر چه تمام تر یاد می گیرید.

از طرفی این وب سایت در خود، تقویت گرامر، کلمات، Reading و Listening دارد و اکثر جنبه های زبان را شامل می شود. حتما سری به این وب سایت جذاب بزنید.

حتما بخوانید:

  • دارای اپلیکیشن
  • قیمت: رایگان

به کلیپ های صوتی با موضوعات مختلف، اخبار، موسیقی، طبیعت، احوالپرسی و … بپردازید. این وب سایت که دارای دسته بندی های متعددی در صفحه اول است جنبه شنیداری و گفتاری زبان را در شما تقویت می کند و ضمنا پس از هر درس سوالاتی مطرح می کند که باید به آنها پاسخ دهید.