حوادث

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت جاده چالوس/ برف و باران در جاده‌های ۳ استان

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت جاده چالوس/ برف و باران در جاده‌های ۳ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب، بارش شدید برف و باران در جاده های سه استان کیشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: با وجود یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال از ظهر امروز شاهد ترافیک سنگین در این محور هستیم و ترافیک در این محور نیمه سنگین است. منطقه محدود

وی در خصوص اینکه محدودیت تردد در جاده چالوس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: طبق پیش بینی احتمالا تا ساعت 24 امشب محدودیت ترافیکی در مسیر جنوب به شمال بسته به آزادراه تهران – شمال ادامه خواهد داشت. به احتمال زیاد ترافیک سنگین حدود ساعت 21:00 پایان خواهد یافت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فرجا درباره وضعیت ترافیکی سایر محورهای ارتباطی نیز گفت: ترافیک در مسیر آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل حصارک و پل ساسانی و پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین وضعیت مشابهی در آزادراه قم – تهران حدفاصل حسن آباد – آزادگان گزارش شده است. در سایر محورها تردد روان بوده و ازدحام ترافیکی قابل توجهی وجود ندارد.

وی درباره وضعیت جوی نیز گفت: بر اساس آخرین گزارش ها هم اکنون در برخی مناطق استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف هستیم و در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویار احمد نیز بارش باران گزارش شده است. در این شرایط لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و فاصله مناسبی با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی درباره محورهایی که تردد ممنوع یا محدود کرده اند نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلخرت تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیر متناوب آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود. محور ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است. همچنین محورهای غیر شریانی خوانسار-بوین، کوهرنگ-مسجد سلیمان (گردنه های چاری، تراز و شاه منصوری)، لاسیم-ارجمند، وزک-بلدا، سروآباد-پاوه، سی شراد-پادنا، محور جدید هشتگرد-طلقان. ، گنجنامه- تویسرکان پونل خلخال نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره اطلاعیه 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و همچنین وضعیت ترافیکی جاده ها مطلع شوند. جاده های مسدود و محدود مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید.

آخرین پیام