حوادث

تمهیدات بهشت زهرا برای ترافیک پنجشنبه و جمعه پایانی سال

تمهیدات بهشت زهرا برای ترافیک پنجشنبه و جمعه پایانی سال

صبح امروز در جلسه مدیرعامل مشترک بهشت ​​زهرا (س) و مکان راهور تهران، آخرین برنامه های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه سال پایانی تشریح شد.

بنا به گزارش، محمدجواد تاجیک در تشریح برنامه های پنج شنبه و جمعه پایان سال گفت: جلسات متعددی با پلیس تهران داشتیم و جلسه نهایی صبح امروز برگزار شد و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده تا تردد کمتری داشته باشیم. و امیدواریم همکاری کنیم.» اجازه دهید شهروندان روزهای پنجشنبه و جمعه بدون مشکل از ترافیک عبور کنند.

وی با بیان اینکه در این جلسه چند نکته مورد توافق قرار گرفت، تصریح کرد: نکته اول این است که از نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه 25 اسفند درهای سازمان برای زیارت قبور باز است و شهروندان باید مراجعه کنند. این موضوع برای مدیریت در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا(س) با بیان اینکه 10 ایستگاه برای راهنمایی مردم در بهشت ​​زهرا در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین چندین هزار نقشه از بهشت ​​زهرا برای تسهیل در تردد و راهنمایی در اختیار مردم قرار می گیرد.

تاجیک تاکید کرد: در بحث حمل و نقل عمومی تعداد 50 دستگاه خودرو در داخل بهشت ​​زهرا برای کسانی که از مترو و وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: ایستگاه مترو خریزک در صورت برقراری این دسترسی از فردا دسترسی مستقیم به بهشت ​​زهرا (س) نخواهد داشت و شهروندان می توانند برای ورود مستقیم به این ایستگاه جنب ایستگاه حرم مطهر (ره) از سازمان استفاده کنند.

تاجیک در پایان گفت: فعالیت این سازمان در روز پنجشنبه پایان سال 24 ساعت است و خدمات رسانی تا آخرین ساعات روز جمعه پایان سال ادامه دارد و بر این اساس نیروهای بهشت ​​زهرا (س) سازمان در این دو روز 24 ساعته فعال خواهد بود.

نیازمند همکاری و همراهی شهروندان هستیم

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس تهران نیز در پایان این نشست گفت: در سال های گذشته تردد متراکم و فشرده بود که برای مدیریت این جریان و اتلاف نکردن وقت شهروندان، پلیس راهور شد. از تمام امکانات از جمله بهشت ​​زهرا (س) از طریق این مجموعه استفاده کرد.» اختراع، استفاده شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز اتفاقات خوبی در حوزه معابر و ورودی ها افتاده است، تصریح کرد: اما این همه انتظار برای میلیون ها نفری که در این دو روز در این تجمع حاضر می شوند کافی نیست و مردم باید حتما همکاری کنند. و با ما همکاری کنید

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت ​​زهرا(س)، رئیس پلیس راهور تهران سجر تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم بلافاصله پس از حضور در بهشت ​​زهرا(س) و قرائت فاتحه از جماعت خارج شده و از برگزاری مراسم و نذری خودداری کنند.

سردار حمیدی افزود: شهروندان از مترو و حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمناً پارکینگ در مبادی ورودی سازمان اختصاص دارد که در صورت استفاده تردد منظم و اتلاف وقت کمتری انجام می شود.

آخرین پیام