حوادث

دستگیری ۹۷ فعال شرکت‌های هرمی

دستگیری ۹۷ فعال شرکت‌های هرمی

آفتاب نیوز:

سرهنگ عبدالله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح شناسایی و لوله کشی شرکت های بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی غیرمجاز، مرحله هشتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر ظرفیت پرسنل و پرسنل اجرا شد. ظرفیت پلیس تخصصی

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های عملیاتی پلیس آگاهی مبارزه با شرکت های بازاریابی و کلاهبرداری است، افزود: این طرح به مدت شش روز از 6 تا 11 اسفند امسال اجرا می شود که تعداد افراد دستگیر شده و تعداد 8 نفر است. شرکت های درگیر در بازاریابی شبکه ای غیرقانونی و چهار محل توطئه، لوله کش و مشتریان تحویل، به دست عدالت سپرده شدند.

چولکی با بیان اینکه بیشترین تعداد دستگیری ها مربوط به استان های خراسان رضوی، غرب تهران، گلستان، گیلان، کرمان و کردستان بوده است، گفت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا ارسال شد.

وی با بیان اینکه فعالیت هر نوع شرکتی منع قانونی دارد، تصریح کرد: وعده پرداخت سود کلان در معرفی این گونه شرکت ها از جمله کارآموزان لحاظ شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلاس، وی به خانواده ها یادآور شد: هرگونه استخدام در سازمان های دولتی از طریق شبکه های اجتماعی، تماس با دوست قدیمی برای استخدام، دعوت فرزندتان به تهران، قصد فرد برای کار در شرکت با مزایای متعدد از جمله جذب نیرو. این افراد در شرکت های بازاریابی و بازاریابی هستند.

چولکی در پایان از هموطنان خواست از انجام فعالیت هایی که علاقه مند به اضافه شدن اعضای جدید مشروط است خودداری کنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.