اخبار کسب و کاراقتصادیعمومی

عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری چیست؟

قیمت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟

 در واقع نوعی نمایشگر دیجیتالی است که تصاویر نمایشی آن با توجه به پیکسل هایی که در کنار یکدیگر با فاصله های معیین قرار گرفته اند نمایش داده می شوند.

محل نصب تلویزیون شهری

پاور تلویزیون شهری بیرونی یا outdoor در فواصل گرما می تواند تا دمای 50 درجه سانتیگراد مقاومت داشته باشد اما در صورتی که تلویزیون شهری در مکان های گرمسیری و دارای حرارت بالا نصب شود، می بایست از یک سیستم خنک کننده استفاده شود تا پاور تلویزیون شهری دچار مشکل نگردد.

این فاصله پیکسل ها را اصطلاحاً دات پیچ می نامند و این دات پیچ ها، ماژول ها را تشکیل می دهند و این ماژول داخل یک قاب که اصطلاحا به آن  کابینت می گویند نیز در اندازه های گوناگونی قرار می گیرند که درنهایت خروجی آنها نمایشگر های دیجیتال بزرگی می شود که به آن تلویزیون شهری می گویند.

عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون های شهری تابلوهایی در ابعاد غول پیکری هستند که مثل تابلو روان و تابلو ال ای دی از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی البته از نوع فول کالر نیز درست می شوند.

تلویزیون شهری میتوان گفت نوعی خاص و ویژه  از نمایشگرهای تابلو روان هستند که به دو روش گوناگون، که عبارت است از تلویزیون شهری آفلاین و تلویزیون شهری آنلاین نیز قابلیت اجرا دارد و می تواند انواع و اقسام محتوای تبلیغاتی از قبیل فیلم و عکس را با کیفیت مطلوب به نمایش درآورد.

کاربردهای تلویزیون شهری

همانطور که می دانید تلویزیون های شهری کاربردهای مختلفی دارد که مهمترین آن تبلیغات محیطی و برندینگ است. شما با تلویزیون شهری برای مدت زمان معینی به شکل مفید و موثر می توانید تبلیغات داشته باشید مشروط بر اینکه نسبت به مشتریانتان شناخت و آگاهی کافی داشته باشید مکان نصب تلویزیون شهری بایستی در جایی باشد که اطمینان داشته باشید مشتریان شما بطور حتم از آن محل عبور کرده و تبلیغات شما در تلویزیون شهری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

متریال و عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری

جهت طراحی و ساخت این نوع از نمایشگرهای تبلیغاتی یا به عبارتی تلویزیون های شهری نیز مانند تابلو روان از ماژول استفاده می شود برخی از ویژگی های ماژول ها که ازاصلی ترین عوامل تشکیل دهنده قیمت تلویزیون شهری هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد آب بودن ماژول تلویزیون شهری

 ماژول های استفاده شده در تلویزیون شهری کاملاً ضد آب هستند

مقاوم نسبت به اشعه ماورا بنفش

نسبت به اشعه ماورا بنفش کاملاً مقاومت نشان می دهند

تراکم رنگ بالای ماژول تلویزیون شهری

 نمایشگرهای موجود در تلویزیون شهری نیز نزدیک به 16 میلیون رنگ با تراکم و رزولوشن گوناگون در بازار تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد که باتوجه به نیاز مخاطبین ارائه می شود.

دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت تلویزیون شهری:

  • ابعاد تلویزیون شهری
  • تعداد پایه های نگهدارنده تلویزیون شهری
  • پی ریزی فونداسیون تلویزیون شهری
  • جنس ستون نگهدارنده تلویزیون شهری
  • اسکلت تلویزیون شهری
  • تراکم رنگ و کیفیت تصاویر
  • تراکم و رزولوشن تصاویر نمایشی
  • نحوه برنامه نویسی
  • نوع نمایشگر تلویزیون شهری یا ال ای دی

همانطور که در بالا مشاهده کردید عوامل مختلفی در تعیین  تاثیرگذار است که با توجه به نیاز مخاطبین متغیر نیز است. اگر شما برای انتخاب تلویزیون شهری نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید به سایت پارسا تابلو مراجعه کنید و از مشاوران این شرکت کمک بگیرید.

 شرکت پارسا تابلو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تخصصی خدمات و محصولات حوزه تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو روان، تلویزیون شهری، نورپردازی و غیره است. مجموعه پارسا تابلو به صورت تخصصی از سال 87 فعالیت خود را با واردات تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون های شهری آغاز کرد و هم اکنون کل فرایند تولید و شخصی سازی انواع محصولات توسط شرکت و در دل بازار انجام می شود. شرکت پارسا تابلو با 14 سابقه در حوزه تابلو و تلویزیون های شهری توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. در حال حاضر مجموعه پارسا تابلو افتخار همکاری با حداقل 3000 شرکت اعم از شرکت های خصوصی و دولتی در سراسر کشور را دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نیروی هوایی سپاه، وزارت نیرو، نیروی زمینی ارتش، بانک ملت، بیمارستان شریعت، شرکت آبسال، شرکت اخگر، گروه بهمن، صنایع غذایی بهروز، شرکت ویتانا، شرکت فرآورده های لبنی وارنا، فرآورده های طبیعی کامجد، قالی سلیمان، رستوران اجاق باشی، هتل پارمیدا، تالار پذیرایی خاطره، پاساژ گراند هتل، فروشگاه سونی، مجتمع تجاری پلاتین و صدها برند معتبر دیگر اشاره کرد. مجموعه پارسا تابلو پیشرو در زمینه تابلوهای تبلیغاتی آماده اخذ سفارش مشتریان و ارائه کل فرایند مشاوره، راهنمایی، ساخت، نصب و پشتیبانی در سراسر ایران است

آموزش ساخت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری یا تلویزیون تبلیغاتی بزرگ با کنار هم قرار دادن کابینت های جداگانه با اندازه هایی با ابعاد یک متری و سپس با تعبیه ماژول led  که به صورت بلوک های مربع و یا مستطیل شکل هستند ساخته می شود.

فاصله پیکسل ها اصطلاحاً دات پیچ نام دارند و این دات پیچ ها تشکیل ماژول را می دهند و این ماژول ها در یک قاب که کابینت نامیده می شود در اندازه های متفاوت قرار می گیرند.

این دات پیچ ها بر اساس میلی متر اندازه گیری شده و فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور را به نمایش می گذارد.  روشنایی هر ماژول از لامپ های کوچک LED  تامین می شود.

قیمت تلویزیون شهری

قیمت تلویزیون شهری براساس موارد زیر تعیین می شود.

  • ابعاد تلویزیون شهری
  • پی ریزی فونداسیون تلویزیون شهری
  • جنس ستون نگهدارنده تلویزیون شهری
  • تعداد پایه های نگهدارنده تلویزیون شهری
  • اسکلت تلویزیون شهری
  • تراکم و رزولوشن تصاویر نمایشی
  • نحوه برنامه نویسی
  • نوع نمایشگر تلویزیون شهری یا ال ای دی
  • تراکم رنگ و کیفیت تصاویر

فروش تلویزیون شهری

فروش تلویزیون شهری توسط بسیاری از آژانس های تبلیغاتی انجام می پذیرد و نصب تلویزیون شهری مستلزم دریافت مجوزهایی است که از سوی این آژانس ها تامین می شود.

خرید تلویزیون شهری

خرید تلویزیون شهری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی مستلزم صرف هزینه های بالایی است و می توان از آژانس های تبلیغاتی و یا آن را خریداری نمود.

اجاره تلویزیون شهری

به دلیل بالابودن هزینه خرید تلویزیون شهری، برخی از کسب و کارهای خرد قادر به خرید آن نیستند اما تمایل دارند از این روش تبلیغاتی بهره ببرند . بنابراین می توانند با اجاره تلویزیون شهری برای مدت زمان محدود اقدام به پخش و نمایش محتوای تبلیغاتی خود نمایند.

ابعاد تلویزیون شهری

انتخاب نوع و پی ریزی فونداسیون برای نگهداری تلویزیون شهری با توجه به ابعاد تلویزیون شهری، تعداد پایه ها، ستون و جنس آن و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته می شود.

تلویزیون شهری با سازه دو پایه مقاومت بالاتری نسبت به تلویزیون شهری با سازه یک پایه دارد اما سازه یک پایه از جلوه زیباتری برخوردار است.

امنیت سازه تلویزیون شهری

سازه تلویزیون شهری باید به گونه ای باشد که به جز اپراتور اصلی هیچ فرد دیگری نتواند برای آن برنامه نویسی انجام دهد و قفل گذاری شود تا مورد سوء استفاده برای تبلیغات دیگر قرار نگیرد.

همچینین نحوه دسترسی جهت تعمیر تلویزیون شهری در صورت لزوم فراهم باشد و اپراتور و تکنسین کارها بتوانند در مواقع لزوم قطعات و برنامه های نرم افزاری یا سخت افزاری را تعویض، تعمیر و یا بروزرسانی نمایند.

روش های پیاده سازی و نصب تلویزیون شهری

نصب تلویزیون  شهری به دو شکل انجام می شود که عبارتند از:

نصب تلویزیون شهری سالنی یا Indoor

در این روش از تلویزیون شهری در مکان های بسته استفاده می شود که ضد آب بودن اهمیت چندانی ندارد.

نصب تلویزیون شهری در محیط های باز یا Outdoor

در این روش تلویزیون شهری در مکان های پرازدحام عمومی یا مکان هایی که مطمئن هستید مشتریانتان در آن مکان ها حضور فعال دارند، نصب و پیاده سازی می شود.

منبع : https://www.ledcontrolcard.com/product-category/led-power-supplies/www.ledcontrolcard.com