اخبار کسب و کاراقتصادیعمومی

نرم افزار طراحی باغ ویلا موبایل

بهترین نرم افزار طراحی ویلا و ساختمان

امروزه دیگر طراحی داخلی ویلا باغی کلی یا تک بعدی در ساخت و ساز قابلیتی ندارند. اغلب متقاضیان با حساسیت بیشتری به دنبال یک طراحی خاص و جزئی از پروژه مد نظر خود هستند. یک نمایش سه بعدی که دقیق ترین طرح از چگونگی و مدل هر قسمت از خانه یا ویلا را نشان دهد.

  • نرم افزار طراحیsketchup: این نرم افزار یکی از بهترین های جهان جهت طراحی سه بعدی خانه، ویلا و مکان های مشابه است. به کمک این نرم افزار میتوانید تمام قسمت های ویلا و… را تا یک هزارم inch طراحی کنید. این برنامه به سادگی و با انتخاب یکی از الگوهای متعدد، فضای طراحی را در اختیار شما میگذارد. نه تنها نمای سه بعدی بلکه میتوانید جزئیات، بلوکها، ارتفاعات و… را با ابزار Layout نیز انجام دهید. این نرم افزار به شما امکان سایه زدن، بافت و خط در طرح های دو بعدی را نیز میدهد. شما میتوانید طرح خود را به صورت پی دی اف یا تصویر ذخیره کنید.
  • نرم افزار Home Designer professional:این برنامه دسترسی طراحی تمام قسمت های ویلا را به شما میدهد. امکان طراحی داخلی، تغییر ارتفاعات، نقاشی دیوارها، انتخاب گسترده اشیا در بین موارد از پیش تعیین شده نیز وجود دارد. قابلیت اضافه کردن کابینت ها و هر فضای دیگری در قسمت های مختلف طرح برای شما فراهم است. این نرم افزار مدل سه بعدی از بخش های مختلف داخلی و خارجی را انجام می دهد. با این برنامه می توانید طراحی کتابخانه، مبلمان، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… را انجام دهید. جالب است بدانید که در عین پیشرفته بودن نرم افزار کارایی راحتی داشته و افراد عادی هم می توانند آن را یاد بگیرند.

 بهترین نرم افزار طراحی ویلا با گوشی

طراحی داخلی مغازه موارد فوق تنها دو نمونه از نرم افزار طراحی ویلا بودند و در این حیطه نرم افزارهای متعدد با قابلیت های مختلف وجود دارد. به طور مثال ممکن است شما به سیستم و محل کاری خود دسترسی نداشته باشید. در این زمان یک نرم افزار طراحی حرفه ای با گوشی بهترین راه کار می باشد.

نرم افزار طراحی باغ ویلا موبایل

نرم افزار Home Styler

بهترین برنامه برای ادامه فعالیت کاری در شرایط مختلف مانند مسافرت است. شما میتوانید با این اپلیکیشن تجسم قسمت های مختلف ساختمان خود اعم از فرش، تابلو، آینه ها و… را مشاهده و تحلیل کنید. این برنامه آنلاین به شما امکان می دهد از هر سیستمی وارد اپلیکیشن شوید. علاوه بر این تمامی آپشن ها کاملا به روز بوده با استفاده از تمامی امکانات آپدیت میتوانید مدرن ترین طراحی ها را انجام دهید.

نرم افزار Home Design 3D Outdoor مخصوص اندروید

یکی از بهترین نرم افزار طراحی داخلی منزل برنامه Home Design 3D می‌باشد، که بسیار ساده و کارآمد است و در عین حال کامل و قدرتمند، هر آنچه در ذهن خود تصور کنید را میتوانید با کمک این نرم افزار روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید و طرح نهایی خود را در قالب یک فایل سه بعدی مشاهده کنید.

 نرم افزار Garden Planner مخصوصiosو mac

اگر بخواهیم یک نرم افزار طراحی ویلاiosجامع و کاربردی را معرفی کنیم بی شک سراغ Garden Plannerمیرویم چون ، می توانید از این نرم افزار برای طراحی باغ و ویلاهای مورد نظرتان استفاده کنید. کاربرد این برنامه اینگونه است که میتوانید از المان های مربوط به گیاهان و درختان و عناصر مختلف و کاربردی دیگر موجود در نرم افزار در طراحی خود استفاده کنید.

رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که حتی افراد کم تجربه و مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند

 نرم افزار طراحی پارک و آبنما

امروزه بسیاری از پروژه های مسکونی نظیر ویلا و خانه های لوکس در طراحی پارک و آب نما برای محوطه ویلا نیز حرفه ای عمل می کنند. نرم افزار طراحی پاک و نرم افزار طراحی آبنما برای هر مهندس طراحی الزامی هستند و لزوما به پروژه ساخت ویلا و خانه محدود نمیشوند. یک برنامه کاربردی باید بتواند بیشترین آیتم های طراحی در زمان کوتاه و سرعت بالا را ارائه دهد. همچنین دامنه وسیعی از هر آنچه که در طراحی محیط های مختلف نظیر آبنما و پارک لازم است را به شما بدهد.

نرم افزارrevit

امروزه طراحی فضای سبز، پارک، باغچه و… حتی در پروژه های مسکونی رایج است. این برنامه در انتخاب فضای مناسب، ابعاد و چگونگی نوع گل و درختان، چمن مصنوعی یا طبیعی و… به شما کمک میکند. همچنین امکان ارائه پیش نمایش، طراحی 2 الی 4 بعدی، برآورد هزینه ها، طراحی سریع و آسان را نیز به شما میدهد. این برنامه به شما امکان مدیریت مالی و برآورد هزینه های پروژه را نیز میدهد. برای نیروهای فعال در حیطه عمران، برق، معماری و مکانیک یک برنامه کاربردی محسوب می شود.

نرم افزارDepence

Depenceبهترین نرم افزار طراحی ویلا با قابلیت ایجاد طرح های ترکیبی و تجسم نمای اولیه انواع آبنما میباشد. با این نرم افزار میتوانید حتی سیستم هایDxmرا نیز طراحی، اجرا و ذخیره نمایید. علاوه بر این قابلیت طراحی ترکیبی آبنماهای موزیکال، داینامیک، نور پردازی و… نیز به شما میدهد. شما می توانید ایده های خود را به صورت طرح های دو بعدی و سه بعدی تصویری یا انیمیشن نمایش دهید. همچنین قابلیت لیزر شو رنگی، موزیکال و برنامه ریزی فواره آبنما را نیز به شما می دهد.

 حرفه ای ترین نرم افزار سه بعدی طراحی باغ و ویلا

طبیعتا طراحی فضای خارج ویلا نیز به همین میزان برای مالکین و مهندسین حساس و مهم است. اگر میخواهید علاوه بر فضای داخلی محوطه سازی را نیز در طرح سه بعدی بررسی کنید نرم افزار زیر به شما کمک میکند. این برنامه تمام نیاز مهندسین طراح و توقع صاحبین ملک از مشاهده طرح سه بعدی از باغ و ویلای مورد علاقه آن ها را پاسخ میدهد.

نرم افزار planner Garden

از مزیت های خاص این نرم افزار راحتی در کار و طیف گسترده ای از آبجکت های مورد نیاز شما در طراحی باغ و ویلا است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید: بوته ها، گل و گیاهان، درختان، چمن کاری، آبنماها نرده و پرچین ها و… را به راحتی طراحی کنید. علاوه بر این امکان تغییر سایز، رنگ، مکان و مقیاس هر یک از این موارد را نیز به شما میدهد. با کمک درگ و دراپ میتوانید اشیا و هر آنچه در طراحی باغ یا ویلا نیاز دارید را به فضای طراحی اضافه کنید. همچنین میتوانید از طرح های از پیش تعیین شده الگو گرفته و استفاده کنید.

این برنامه در عین کاربردی بودن و پوشش دهی خوب پلن های مختلف کارایی راحتی دارد. همچنین طیف وسیعی از اشیا، طراحی بستر، دیوار، حصار، رنگ، استخر، آبنما، حوض و… را برای شما فراهم میکند.

 مزایای استفاده از نرم افزار طراحی باغ و ویلا

پیش از این به چند مورد از بهترین برنامه های طراحی سه بعدی یا چند بعدی ویلا، باغ، پارک، آبنما و… اشاره کردیم. همانطور که میدانید طراحی محدود به قسمت خاصی از فضای داخلی یا بیرون پروژه مد نظر نیست. امروزه جزئی ترین اشیا و محیط ها نیز باید در محل دقیق، ابعاد و حتی مدل و رنگ نیز طراحی و تجسم سازی شوند. برخی از مزایا و کاربرد استفاده از نرم افزار طراحی ویلا شامل موارد زیر می باشند.

  1. امکان ایجاد مستند سازی، شکل گیری، ارتباط بین طراح و مجری، تجسم سازی، پیش نمایش، تجزیه و تحلیل طرح و اشتراک گذاری ایده ها
  2.  امکان ذخیره داده ها و شخصی سازی طرح ها
  3. کاهش احتمال خطا در تمام جوانب اعم از محل، ابعاد، ارتفاع، طرح، رنگ و… به حداقل
  4. نمایش کلی در مقیاس های مختلف از جزئی ترین آیتم ها تا کلی ترین قسمت های پروژه
  5. قابلیت اجرای ایده های ترکیبی برای فضاهای مختلف داخلی و خارجی

مواردی که اشاره شد تنها بخشی از قابلیت ها و مزایای استفاده از انواع مختلف نرم افزار طراحی ویلا محسوب میشوند. شما باید به درستی و کاملا حرفه ای کار و نحوه طراحی فضاهای مختلف پروژه های لوکس ویلا، باغ، خانه، فضای سبز و… را به کمک این برنامه ها اجرا کنید. البته در حیطه نرم افزارهای طراحی گستردگی زیادی وجود دارد. هر یک از نرم افزارها و اپلیکیشن ها قابلیت ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. سطح کاری و زمینه کاری شما نیز به انتخاب و کاربرد مد نظرتان از هر برنامه تاثیر گذار است.