حوادث

پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس پیشگیری

پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس پیشگیری

فرمانده کلانتری نوروزی ابوذر با بیان اینکه پلیس همه امکانات پیشگیری، پیشگیری از سرقت و تامین نظم و امنیت عمومی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده است، تصریح کرد: دو کمپ فرعی در فرودگاه و جاده وجود دارد.

بنا به گزارش، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: قرارگاه نوروزی ابوذر با هدف برقراری نظم و امنیت، ایجاد فضای امن و ارائه خدمات اداری به هموطنان و جلب رضایت مردم و پیشگیری، ساماندهی افسران پلیس و پیشگیری در سطح کشور را تصویب می کند. وقوع جرایم از 27 اسفند آغاز شده است

وی افزود: قرارگاه نوروزی ابوذر دارای شش کمیته تخصصی و دو کمپ فرعی در فرودگاه و بزرگراه است.

مهم ترین وظایف بنی اسدی فر هدایت قرارگاه نوروزی ابوذر، هماهنگی با سطوح سازمانی داخلی و خارجی در اجرای پروژه های نوروزی، یافتن و ارسال مستمر آمار، عملکرد و اقدامات، تحلیل رویدادها و ثبت رویدادهای مهم است. رویدادهای مرتبط با سرقت و جرایم، مساعدت، مشاوره، نظارت و بازرسی، تعامل با دبیرخانه قرارگاه امام علی (ع) در سطح اداری کیشور، گفت: این اقدامات به گونه ای برنامه ریزی می شود که بهترین ها عملکرد ممکن از نظر فرماندهی و کنترل نیروها در میدان عملیات برای فرماندهان است.

رئیس پلیس پیشگیری اداری کیشور بر لزوم تعامل مستمر شهروندان، سازمان ها و نهادهای متولی امر پیشگیری پلیس در امور مربوط به تعطیلات نوروزی تاکید کرد و در نتیجه خدمات هم افزایی مطلوب به ما ارائه خواهد شد. مردم عزیز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار بنی اسدی فر در خاتم با بیان اینکه قرارگاه نوروزی ابوذر در راستای برقراری نظم و آرامش در این ایام فعالیت خود را تشدید کرده است، گفت: امیدواریم پلیس به عنوان یک نیروی انتظامی فراخوانی شود. بنده صالح ما را در انجام وظایف محوله یاری فرمایید تا شاهد روزهای خوشی با بالاترین امنیت برای همه ایرانیان باشیم.

آخرین پیام