حوادث

انجام ماموریت‌های پلیس، مستلزم همکاری جریان رسانه‌ای کشور است

انجام ماموریت‌های پلیس، مستلزم همکاری جریان رسانه‌ای کشور است

دستیار جامعه فرهنگی فرجا گفت: موفقیت اقدامات مثبت و تربیتی مستلزم همکاری، همفکری و همراهی در رسانه های کیشور است.

بنا به گزارش، سردار سعید منتظرالمهدی نیز در این دیدار اندیشید که با حضور 40 نفر از سردبیران و سردبیران رسانه داخلی ارشد به نقش رسانه ها در موقعیت های مختلف و تأثیرگذاری آنها بر افکار عمومی اشاره کرد و جنگ رسانه ای با دشمنان را مورد بحث و بررسی قرار داد. نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران گفت: دشمن رسانه های مختلف را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با بودجه هنگفت بسیج کرده است و مهمترین هدف آنها کنترل ذهن و فکر جوانان است. .

وی اقدامات مثبت و آموزشی توفیق را برای همکاری، همراهی و همراهی جریان رسانه ای کیشور ضروری خواند و افزود: نقش رسانه های داخلی برای تنویر افکار عمومی و نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان خبیث بسیار موثر و مهم است. “

به پایگاه خبری اطلاع رسانی خواهد شد، لازم به ذکر است؛ در ادامه این نشست تعدادی از مسئولان رسانه ای کشور ضمن ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود و همچنین استقبال از برگزاری و تداوم چنین جلساتی بر وحدت و یکپارچگی جریان رسانه ای کشور برای مقابله با مشکلات تاکید کردند. جنگ رسانه ای اخیر و از پلیس در اجرای بهینه آن حمایت کردند و مأموریت ها اعلام کردند که امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورد.

آخرین پیام