حوادث

بازداشت مالخر میلیاردر در جنوب تهران/ حمله با قمه به خانه‌های مردم

بازداشت مالخر میلیاردر در جنوب تهران/ حمله با قمه به خانه‌های مردم

سرپرست فرماندهی اداری شهرستان ری از دستگری به پلیس آگاهی اعلام کرد: 500 میلیارد ریال به ارزش 500 میلیارد ریال نیز تخریب منازل مسکونی طی دو عملیات پلیسی است.

بنا به گزارش، سرهنگ حسینعلی بن علی در تشریح جزئیات دو ماموریت پلیس در 24 ساعت گذشته در شهرستان ری گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر سرقت خودروهای سنگین ایسوزو از شهرستان های ری، پرند و قرچک، کارآگاهان موفق به کشف هویت و مشخصات صاحب خودروهای مسروقه شناسایی در ادامه با بازرسی از مخفیگاه متهم، متهم در یکی از گاراژهای غیرمجاز شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم جانبی و قطعات مکانیکی خودروهای به شدت سرقتی کشف و ضبط کردند. همچنین در تحقیقات انجام شده متهم مالک سابق به خرید 6 دستگاه کامیون ایسوزو مسروقه از سارقان اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی اداری شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از 500 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: برای متهم نیز پرونده تشکیل و این فرد جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان ری اعزام می شود. سیر مراحل قانونی و به دستور قضایی روانه زندان خواهد شد

وی در عملیاتی دیگر نسبت به تخریب منازل مسکونی در شهر گلستان هشدار داد و گفت: حوالی ساعت 15 دیروز تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب چند واحد مسکونی واقع در شهرستان گلستان توسط فردی به نام قما مشخص شد ماموران عملیات کلانتری شهر ری برای بررسی موضوع به محل اعزام می شوند. با حضور ماموران مشاهده شد مردی حدودا 40 ساله با ظاهری نامناسب با استفاده از چکش و چوب اقدام به تخریب واحدهای مسکونی می کند.

ابن علی با بیان اینکه متهم در صورت مشاهده مأموران با سلاح سرد به آنها حمله می کرد، گفت: این فرد در عملیات پلیسی دستگیر و خلع سلاح شد. متهم پس از انتقال، تحت بازداشت اداری و بازداشت قرار می گیرد.

وی بیان کرد: متهم پیش از این نیز به دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله نزاع، نگهداری مواد مخدر، سرقت و … دستگیر شده بود.

آخرین پیام