اخبار کسب و کار

بهترین مارک درب ضد حریق

درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست دری است که از ورود سارقان جلوگیری می کند و در برابر انواع دستکاری ها، تخریب ها و اهرم ها ایمن و قابل اطمینان است که قابل ذکر است که این قابلیت اطمینان 100% نیست اما در مقایسه با درب های معمولی شما می توانید تفاوت بزرگی را ببینید و به قدرت درب های ضد سرقت پی ببرید. این درب ها برخلاف درب های معمولی از امنیت بسیار بالایی در برابر فشار، برش، تداخل اهرمی و قفلی برخوردار بوده و نسبت به درب های معمولی نرده دار (آکاردئونی) ایمنی بسیار بالاتری دارند که شایان ذکر است درب استفاده شده باید مطابق با آن باشد. کیفیت این محصول و لوازم جانبی متداول عدم وجود درب مجزا و در تمامی موارد مطابق با استانداردهای جهانی این محصول در ادامه نکات و توصیه های خرید این محصول به نکات اصلی برای انتخاب آن می پردازیم. متاسفانه مرجع دقیق و کاملی از درب های ضد سرقت و شناسایی آنها در دسترس عموم نیست و متاسفانه برخی از شرکت ها از ناآگاهی مردم سوء استفاده کرده و درب هایی با شکل و شمایل مشابه ساخته اند. درب درب های ضد سرقت درب هایی به عنوان درب های ضد سرقت به فروش می رسند که بسیاری از یا حتی هیچ استانداردی را برای این گونه درب ها رعایت نمی کنند و از امنیت درب های معمولی و درب های ضد سرقت مثلا بین دو سطح درب برخوردارند. از یک ورق غیر فلزی استفاده می شود که درک آن با چشم بسیار مشکل است و عدم آگاهی در این زمینه در این مقاله سعی شده است تا حدودی این مشکل برطرف شود و اطلاعات و پیشنهادات لازم در رابطه با این نوع ارائه شود. درب تا حد امکان پذیرش را فراهم می کند.

با نصب این نوع درب توسط بهاری درب می توانید با آرامش بیشتری از خانه خارج شوید و در را قفل کنید. مشکل امنیت خانه ارزان همیشه یکی از دغدغه های مردم است و وجود درب های ضد سرقت این نگرانی را بسیار کاهش داده و بازار بسیار خوبی در همه کشورها و همچنین ایران دارد. و همچنین سرقت از خانه ها را کاهش داد، که البته برای اطمینان از اینکه نحوه انتخاب و چیدمان درها به طور مستقیم با مکانی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، ارتباط دارد، بسیار مهم است. ب- در ویلاها، کارخانجات و ادارات باید دارای درب باشد نسبت به درب ورودی ایمن تر و ماندگارتر است و از ورق فولادی ضخیم تری نسبت به درب ورودی استفاده می کند و همچنین ساختار درب برای مکان های مختلف متفاوت است و از عایق صدا استفاده می شود. عایق رطوبت، عایق گرما و سرما، ضد اسید و غیره به عنوان عایق استفاده می شود.

در خرید درب های ضد سرقت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید چنین درب هایی، اولین امید ایجاد حس امنیت است.

1- جنس قاب: فلز به کار رفته در آن باید از رینگ های آلیاژی خوب و با کیفیت باشد و اتصالات صفحات باید به درستی جوش داده شده باشد و برای جوشکاری بهتر است از جوش co2 استفاده شود.

2- ضخامت قاب: ضخامت قاب باید 1.5 میلی متر یا بیشتر باشد

3- جنس لولاها: این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد، زیرا لولای درها باید به راحتی بتواند وزن لولاها را هنگام چرخاندن این لولاها تحمل کند. این بهترین روش هنگام استفاده از سه لولا یا هنگام استفاده از لولا با بلبرینگ است.

4- جنس لایه درب: درست است که طرح درب شیک است، اما توجه داشته باشید که متریال لایه درب باید با توجه به محل استفاده انتخاب شود. به عنوان مثال مواد ام دی اف از ملامینه یا پی وی سی زیباتر و براق تر است. اگرچه بادوام است، اما در برابر خراش و نور خورشید آسیب پذیر است.

5- باید به فضای داخلی بین دو طرف درب دقت کنید که باید از ورق استیل باشد و اگر داخل درب خالی از ورق استیل باشد در واقع درب معمولی تا بزرگتر خریداری کرده اید. . ابعاد البته با پرداخت هزینه درب ضد سرقت!

6- قفل و کلید را مشخص کنید و یادتان باشد که بهترین نوع قفل دنیا برای برند کاله است که اغلب در ترکیه و ایران یافت می شود و مشکلی برای یافتن این نوع قفل ها وجود ندارد.

7- در نهایت کیفیت دستگیره ها و یراق آلات مورد استفاده برای نصب درب ضد سرقت را بررسی کنید.

ویژگی های درب ضد سرقت:

درب های ضد سرقت دارای استانداردهای بین المللی نسبت به سایر درب ها دارای ویژگی های فراوانی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- در داخل درب های ضد سرقت از ورق فلزی بسیار مقاوم استفاده شده است که از هر نوع ورود و نفوذ سارقان جلوگیری می کند.

۲- درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی در یک نقطه به چهارچوب متصل نمی شوند و با استفاده از ساختار قفل و صندوق، درب های ضد سرقت در چند نقطه به چهارچوب متصل می شوند که از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. درب ها ضد سرقت هستند

بهترین مارک درب ضد حریق

3- درب های امنیتی ضد صدا هستند

4- در ساخت درب های ضد سرقت از پشم سنگ مقاوم در برابر آتش نیز برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده می شود که عایق حرارت می باشد.ساخت این درب ها باید از استانداردهای مورد نیاز در هنگام حریق باشد. از ورود و کمک نیروهای امدادی جلوگیری می کند

5- طراحی درب ضد سرقت به گونه ای است که پس از نصب در چهارچوب قابل بلند شدن نیست

6- در اطراف درب ایمنی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و اتلاف برق از کش یا ریسمان استفاده شده است.

7- سهولت در نصب درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای کار ساخت درب های ضد سرقت نصب شود و کمترین آسیب را به درب وارد کند.

8- قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف کار می کنند

9- ضخامت ورق مورد استفاده بیش از 1 میلی متر است که نشان دهنده ایمنی و استحکام این نوع درب ها می باشد.

10- ضد آب

11- خرابی درب و ابزار تعمیر

12- نصب آسان

13- تنوع ظاهری و زیبایی و همچنین تهیه انواع رنگ

14- تنوع در ابعاد و ضخامت های آن

15- روکش های مختلف از مواد مختلف

16- جداسازی تلفات انرژی

17- تنوع بسیار زیاد قیمت ها با توجه به متریال به کار رفته در آنها

18- حفاظت از نویز یا کاهش صدا

19- قفل شب

20- یک ساعت اضافی و یک دوربین مداربسته داخل در تعبیه شده است.

با توجه به ویژگی های فراوانی که درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی به ویژه از نظر امنیتی دارند، می توان این گونه درب ها را جایگزین بسیار مناسبی برای درب های معمولی دانست.

انواع گیت های ضد سرقت:

در حال حاضر بیشتر درب های موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد می شود و در سال های اخیر شرکت های ایرانی با واردات قطعات درب ضد سرقت در ایران نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده شده اند.

در اینجا ما تفاوت های بین بخش های ترکی و چینی را مورد بحث قرار می دهیم و آنها را از جهاتی با هم مقایسه می کنیم:

اولاً از نظر کیفیت همانطور که می دانیم سطح کیفی محصولات چینی متفاوت است و هر محصول چینی دارای سطح کیفی متفاوتی است، در مورد درب های ضد سرقت نیز این گونه است و در برخی موارد درب آنجا. کیفیت بالاتری نسبت به درب های چینی ترکی دارد و در برخی موارد راه دیگر این است که نوع و کیفیت درب باید با توجه به محل نصب درب انتخاب شود.

یکی دیگر از تفاوت های ظاهری این نوع درب ها این است که قاب درب ضد سرقت نسبت به نمونه های چینی خود فاصله بیشتری بین سطح بیرونی چهارچوب و چهارچوب درب دارد و همچنین می توانید حلقه ضد سرقت را مشاهده کنید. درب ضد سرقت. دزدی چینی پنهان و نامرئی است در حالی که چین و ترکیه درهای ضد سرقت متفاوتی دارند. تفاوت های دیگری را می توان در مشخصات فنی آنها ذکر کرد.

1- مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی:

این درب ها دارای 4 لولای مخفی و ثابت، دارای چشمی و ساعت، دستگیره های زیبا و قفل شب می باشد.

سیستم قفل درب که با چرخاندن کلید، 13 پین همزمان از چهار جهت وارد قاب می شود.

گیت های چینی دارای 7 کلید کامپیوتری هستند که 2 کلید به عنوان کلید کارگر شناخته می شوند و در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شوند و 5 کلید نیز کلید اصلی هستند.

مشخصات درب ضد سرقت چین:

چارچوب این درب ها 12 سانتی متر ضخامت و قطر نشیمنگاه 1 میلی متر است.

ضخامت قاب درب 70 میلی متر است

نمای کلی درب از ورق فولادی به ضخامت 1.2 میلی متر و روکش درب از روکش پودری برقی با طرح های ام دی اف ساخته شده است.

درب پنجم از فولاد ضد زنگ و ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های تقویت کننده ساخته شده است.

اندازه های استاندارد درب های ضد سرقت چینی:

تک درب = 105 * 205 سانتی متر و 105 * 210 سانتی متر.

دو درب = 120*205 سانتی متر و 117*205 سانتی متر

2- مشخصات فنی درب های ضد سرقت ترکیه:

درب های ضد سرقت ترک دارای 4 لولا و امکان رینگ بوده و بر روی آن بند تعبیه شده است و علاوه بر دستگیره های زیبا دارای قفل شب می باشد.

سیستم قفل درب، چرخاندن کلید به طور همزمان، 8 زبانه متحرک و ثابت از دو جهت وارد قاب می شود.

درب های ترکی دارای 8 عدد کلید کامپیوتری می باشند که 3 عدد از آنها کلید کار نامیده می شود و در هنگام ساخت و ساز ساختمان و 5 عدد کلید به عنوان کلید اصلی استفاده می شود.

ویژگی های درب های ضد سرقت:

دهانه این درب ها 17 سانتی متر ضخامت دارد و قطر ورق آن 1.4 میلی متر است

قاب درب 90 میلی متر ضخامت دارد

پاشنه در از ورق فولادی ضد زنگ و ساختار داخلی درب از ورق فولادی یکپارچه با پل های تقویتی ساخته شده است.

ابعاد متداول درب های ضد ترک:

درب های تک لنگه = 110 * 210 سانتی متر

3- مشخصات درب های ضد سرقت ایرانی:

ایران خود تولید کننده کامل این نوع درب ها نیست و در کنار تولید این نوع چهارچوب درب ها، بست های مورد استفاده در ساخت درب های ضد سرقت عمدتا از ترکیه وارد و توسط شرکت های مختلف مونتاژ می شود. در نتیجه می توان درب های ضد سرقت ایران را مشابه ترکیه دانست که در بالا به ویژگی های درب های ترک پرداخته شد.

برای مشاهده نمایندگی درب ضد سرقت در مشهد روی این لینک کلیک کنید.

– نکات قاب درب ضد سرقت:

اولین نکته زمان نصب چهارچوب درب های ضد سرقت است که باید زیر کار دیوار چینی و قبل از سفید کاری باشد.

ابعاد جعبه ای که برای ساخت قاب انتظار استفاده می شود باید 4*8 سانتی متر باشد البته از ابعاد کوچکتر نیز می توان استفاده کرد که بستگی به شرایط قاب نیز دارد و بهتر است برای این نوع ها با مشاور مشورت کنید. . درب ها قبل از نصب

ابعاد خود قاب انتظار که البته به صورت آماده فروخته می شود، لازم به ذکر است که ابعاد داخلی قاب انتظار باید یک سانتی متر بزرگتر از ابعاد عقب لولای درب ضد سرقت باشد، مثلا اگر ابعاد قاب قاب انتظار 210 * 105 است، ابعاد قاب در باید یک سانتی متر کوچکتر باشد، یعنی. 104×209

حتما قاب پایه را قبل از نصب رنگ آمیزی کنید تا از زنگ زدگی و خوردگی در حین ساخت جلوگیری شود.

در نصب قاب انتظار توجه به این نکته بسیار مهم است که قاب انتظار به صورت کاملا افقی و عمودی در نقطه مورد نظر قرار گیرد تا در صورت کج شدن درب در حالت صحیح قرار نگیرد. و قفل درب ضد سرقت تعبیه شده است برای رفع این مشکل بهتر است ابعاد دو طرف قاب رگه را با زنجیر (4 زنجیر) اندازه گیری کنید.

نکته مهم دیگر محل قرارگیری قاب نرده نسبت به محل نصب است، پایه قاب نرده باید همسطح سطح زمین باشد، هرگز بالاتر یا پایین تر نباشد.

منبع: https://baharidoor.com/