اجتماعی

خدمات رسانی در سواحل همراه با امنیت اجتماعی انجام می‌شود

خدمات رسانی در سواحل همراه با امنیت اجتماعی انجام می‌شود

تیتر نیوز/مازندران معاون وزیر کشور با تاکید براینکه ملت ایران خواهان ارائه خدمات بهتر در سواحل هستند، گفت: در این میان ممکن است عده‌ای افراد محدود بخواهند فضا را با توجه به مسائل فرهنگی ایجاد شده توسط دشمن مخدوش کنند اما ملت ما توقع دارند که فضای سالمی را در منطقه داشته باشیم و یک محیط امن اجتماعی در بستر خدمات‌دهی فراهم شود.

محمد عباسی شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه جاری در حاشیه جلسه راهبردی مدیریت فرهنگی و اجتماعی سواحل خزر در جمع خبرنگاران که در دفتر غرب استانداری مازندران-نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه متعاقب دستور وزیر کشور و با توجه به تاکید رئیس جمهوری بعد از آزاد سازی سواحل صورت گرفت، اظهار کرد: جهت استفاده بهتر مردم از سواحل و ارائه خدمات مناسب‌تر و مطلوب‌تر این ستاد تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و آغاز سفر گردشگران به سه استان شمالی جهت استفاده از دریا برای ارائه اقدامات فرهنگی و حفظ سلامت امنیت روانی اجتماعی شکل گرفت.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه برای فراهم کردن این موضوع نیازمند برنامه ریزی جامع وجود دارد، گفت: کمیته‌های مختلفی در ارتباط با رفع موانع تشکیل شد .

این مسئول در خصوص رعایت شئونات اسلامی در سواحل با اشاره به روشن بودن این موضوع با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: اکثریت مردم کشور مردمی متدین و دین‌مدار هستند و حتی برخی افراد که ممکن است دقت لازم را در زمینه  رعایت حجاب نداشته باشند، نشان داده است که علاقمند به رعایت اخلاق اجتماعی هستند.

وی گفت: ممکن است برخی حوادث گذشته برای دشمن یک تصور نابجایی را فراهم کرده باشد که بتواند از این بستر صحنه‌های اجتماعی گردشگری را آلوده کند، به همین خاطر موضوع امنیت اجتماعی، امنیت روانی  و سلامت خانواده‌ها مد نظر ما است.

انتهای پیام