اخبار کسب و کارعمومی

خدمات زیباسازی ناخن و انواع کاشت ناخن

خدمات سالن های زیبایی بسیار متنوع و متفاوت بوده و هر کدام برای اندام یا صورت خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه بسیاری از آن ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند و خانم ها از آن ها استفاده زیادی می کنند. به عبارت دیگر روش های زیبایی زنان به تدریج جای خود را به روش های جدید می دهد و روش های قدیمی را کنار می گذارد. به همین دلیل در این مقاله نگاهی به جدیدترین خدمات آرایشی در سالن های زیبایی زنانه می اندازیم تا بتوانید در مورد برخی از این روش های زیبایی بسیار محبوب اطلاعات کافی کسب کنید. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در صفحه سالن زیبایی سعادت آباد مشاهده کنید.

خدمات سالن زیبایی

3 مورد از مهمترین خدمات یک سالن زیبایی که از مهمترین و کاربردی ترین آنها برای خدمات زیبایی بانوان محسوب می شود:

خدمات زیبایی دائمی

خدمات مانیکور، از جمله سوهان ناخن

پوست صورت

هر کدام از این روش ها دارای چندین بخش و شعبه بوده و به صورت زیر به قسمتی کاملا مجزا تقسیم می شوند.

خدمات مراقبت دائمی زیبایی

از سرویس های آرایش دائمی که به عنوان جدیدترین خدمات آرایشی محسوب می شود، به منظور آرایش دائمی صورت خانم ها استفاده می شود که با کمک این خدمات خانم ها می توانند از آرایش دائمی استفاده کرده و میزان آرایش خود را کاهش دهند. کالاهایی برای آنها به طور کلی آرایش دائمی صورت خانم ها می تواند این عاشقان را در تمام ساعات شبانه روز زیبا نگه دارد و در هر زمانی بدون استفاده از آرایش به زیبایی دست یابد. این سرویس زیبایی دائمی بسیار محبوب است. این روش برای ابرو، چشم و لب انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به میکروبلیدینگ ابرو اشاره کرد که در بین سایر خدمات زیبایی دائمی در بین خانم ها کاربرد زیادی دارد.

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو جدیدترین خدمات زیبایی کم تهاجمی بوده و تحت بی حسی موضعی با کمترین درد انجام می شود. در این روش از وسیله ای به نام کارتریج استفاده می شود که مجهز به سوزن های نانو است و برش هایی شبیه مو در ابرو ایجاد می کند. نتیجه میکروبلیدینگ برای ابرو بسیار طبیعی است و در این زمان به رضایت خانم ها رسیده است. شایان ذکر است که این روش در حال حاضر نه تنها برای زنان، بلکه برای اصلاح ابروهای مردان نیز استفاده می شود.

میکروبلیدینگ ابرو در نوجا سادات آباد

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

مهمترین مزایای میکروبلیدینگ ابرو که توجه خانم ها و حتی آقایان را به خود جلب می کند عبارتند از:

ماندگاری این روش و قابلیت استفاده از نتایج آن برای چندین سال

ایجاد جلوه و ظاهر طبیعی در نتیجه میکروبلیدینگ

بیهوشی کامل لازم نیست

که منجر به صدمات جزئی شود

پژمرده شدن

برای استفاده از این روش محدودیت سنی یا جنسیتی وجود ندارد

و…

خدمات زیباسازی ناخن و انواع کاشت ناخن

انواع خدمات زیبایی ناخن در آرایشگاه های زنانه با استقبال خوبی مواجه می شود و یکی از درخواستی ترین خدمات سالن های زیبایی محسوب می شود. به عنوان مثال: کاشت ناخن، کاشت ناخن، پدیکور و مانیکور از خدمات زیبایی ناخن هستند که توجه ها را به خود جلب کرده اند، اما همچنان کاشت ناخن نسبت به پدیکور و مانیکور محبوبیت بیشتری دارد. همانطور که می دانید کاشت ناخن روشی است که در آن از مواد اولیه خاصی مانند ژلیش یا ناخن مصنوعی برای کاشت استفاده می شود.

کاشت ناخن در نوجا سعادت آباد

در این روش ناخن یا ژل مصنوعی روی ناخن طبیعی خانم ها گذاشته می شود و دستکاری می شود تا بسیار طبیعی و مناسب به نظر برسد. بعد از اتمام مراحل کاشت ناخن، آرایشگر طرح و رنگ ناخن مورد نظر را برای خانم ها روی ناخن کاشته شده طراحی می کند. لازم به ذکر است کاشت ناخن به عنوان یک روش دائمی شناخته می شود و نتیجه آن حدود یک ماه روی ناخن باقی می ماند.

مهم ترین انواع پروتز ناخن مورد استفاده خانم ها در سالن های زیبایی بانوان به شرح زیر است:

کاشت ناخن پا

میخ زدن با دست

کوتاه نگه داشتن ناخن

کاشت ناخن طبیعی

کشت ناخن با ژل

کاشت ناخن پودری

این…

پوست صورت

یکی از دلایل مراجعه خانم ها به سالن های زیبایی برای دریافت خدمات سالن زیبایی، بهره مندی از خدمات پوست صورت است که فواید زیادی برای پوست خانم ها دارد و پزشکان توصیه می کنند خانم ها و حتی آقایان هر بار از این روش استفاده کنند. تا سلامت و زیبایی پوست خود را افزایش دهید. لیفت صورت که به آن لایه برداری پوست نیز می گویند روشی کاملا غیر جراحی است که در چند مرحله بدون درد، خونریزی و جراحت انجام می شود و نتیجه آن رفع بسیاری از مشکلات پوستی است. اما از مهمترین فواید پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جوانسازی پوست صورت

پوست صورت را تمیز می کند

از شر لکه های سیاه و سفید خلاص شوید

تحریک ترشح کلاژن پوست

چین و چروک های سطحی را از بین ببرید

جوش ها و جوش های سر سیاه را از بین ببرید

هیدراتاسیون

افزایش رطوبت و لطافت پوست صورت

لایه برداری عمیق پوست و حذف سلول های مرده از سطح آن

و…

لازم به ذکر است که در بسیاری از سالن های زیبایی زنانه یا مردانه از دستگاه های مختلفی برای پوست صورت نیز استفاده می شود که عمده ترین انواع دستگاه های صورت برای صورت عبارتند از: دستگاه های میکرودرم ابریژن، دستگاه های هیدرو صورت و دستگاه های صورت کاندلا.

برای پاکسازی پوست از این طریق علاوه بر این ابزارها به مواد دیگری نیز نیاز است که مواد اولیه با توجه به شرایط پوستی هر فرد استفاده می شود. بنابراین برای افرادی که پوست چرب دارند از مواد اولیه متفاوتی نسبت به زنان یا مردان با پوست خشک استفاده می شود.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214085-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%DA%98%D8%A7-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF