حوادث

رهایی گروگان خارجی از چنگال آدم‌ربایان با کمک پلیس اینترپل

رهایی گروگان خارجی از چنگال آدم‌ربایان با کمک پلیس اینترپل

رئیس پلیس بین الملل فراجا از آزادی گروگان ها و آدم ربایان به واحدهای اطلاعاتی مختلف فراجا و پلیس بین الملل در خط مرزی کیشور شرقی خبر داد.

بنا به گزارش، سردار مجید کریمی در این خصوص گفت: در پی اعلام اینترپل یکی از کشورهای عضو مبنی بر ربوده شدن یک شهروند خارجی توسط افراد ناشناس در یکی از استان های کیشور شرقی، موضوع بلافاصله به صورت ویژه پیگیری می شود. موضوع در دستور کار افسران پلیس بین الملل

وی افزود: پس از بررسی و تشکیل تیم همکاری بین فرماندهی اداری استان، پلیس بین الملل، پلیس تخصصی، وزارت امور خارجه و افسر رابط، آدم ربایان با خانواده گروگان تماس گرفته و تقاضای دیه هنگفتی را برای این گروگان گرفته اند. آزادی آنها

رئیس پلیس بین‌الملل فرجا با اشاره به اینکه این گروگان‌گیری یک سازمان بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت‌آمیز علیه گروگان‌ها دور از ذهن نیست، با شناسایی حرفه‌ای، آدم ربایان دستگیر و فرد ربوده شده از دست گروگان‌ها آزاد شد. چنگال آدم ربایان را گرفت و در اختیار پلیس بین الملل قرار داد.

سردار کریمی گفت: با توجه به احتمال هرگونه سوء قصد یا آدم ربایی مجدد، از لحظه آزادی گروگان ها تا زمان خروج از کشور، یک تیم حرفه ای امنیتی تشکیل شده و تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و در آنجا مستقر شده اند. یک مکان امن.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس بین الملل فرجا خاطرنشان کرد: این فرد طی مصاحبه ضمن ابراز قدردانی و خرسندی از مهمان نوازی و عملکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران آزاد شد. کیشورمن از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سلامت به کیشور منتقل شد.”

آخرین پیام