حوادث

سرقت از بزرگ‌ترین فرودگاه کانادا

سرقت از بزرگ‌ترین فرودگاه کانادا

پلیس کانادا در پی ناپدید شدن یک محموله هوایی حاوی مقادیر زیادی طلا و سایر اشیاء قیمتی از فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گزارش تیتر نیوز به نقل از یورونیوز، «استفان دووستاین»، بازپرس این پرونده در نشست خبری درباره این سرقت توضیح داد که هواپیمای حامل این کانتینر بعدازظهر دوشنبه در فرودگاه تورنتو فرود می آید و محموله ها عادی می شود. منتقل می شود. نحوه دقیق ناپدید شدن این محموله هنوز در تاریکی است و پلیس در توضیح فقط گفته است که از روش های غیرقانونی اتفاق افتاده است.

مشخص نیست دقیقا چه مقدار طلا در داخل محموله بوده و چه چیزهای با ارزش دیگری در آن وجود دارد، اما این دو نفر گفتند که ارزش کل محتویات آن بیش از 20 میلیون دلار کانادا تخمین زده شده است.

آنچه مشخص است محموله حاوی مقادیر زیادی طلا و سایر اقلام با ارزش بوده است، اما مقامات پلیس درباره اینکه هواپیمای حامل محموله از کجا آمده و مقصد نهایی کجا بوده است، توضیحی ارائه نکرده اند.

هنوز هیچ مظنونی در این رابطه شناسایی نشده است.

طبق گزارش های قبلی آسوشیتدپرس، سرقت دیگری از فرودگاه در سال 1990 در کانادا گزارش شده است. در آن زمان سارقان مسلح پس از نشستن در کمین، موفق شدند نزدیک به چهارده میلیون دلار شمش طلا و سایر اشیای قیمتی را از یک هواپیمای شخصی به سرقت ببرند. این سرقت در آن زمان یکی از بزرگ ترین سرقت های کانادا محسوب می شد.

آخرین پیام