حوادث

فرمانده انتظامی عباس‌آباد برکنار شد

فرمانده انتظامی عباس‌آباد برکنار شد

آفتاب نیوز:

روح الله سلگی بر وعده دولت به مردم برای تامین منافع مردم تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی منافع مردم را مقدم بر همه چیز می داند و از این رو با دستور ویژه استاندار مازندران روستای مجری از توابع دانیال شهرستان عباس آباد به صحنه رفت. تحقیقات جامع انجام شد.

وی گفت: تقصیر یک فرد به معنای زیر سوال رفتن خدمات سازمان نیست.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: امروز برای دومین بار با 2 خانواده آسیب دیده صحبت کردم و به آنها گفتم که روند رسیدگی به این حادثه تلخ تا اجرای عدالت مردم عزیز ادامه دارد.

6 فروردین معاون مدیرکل روستای دانیال دنیال برای تملک زمین این روستا اقدام کرده بود. با تشدید درگیری ها و ایجاد سه مورد آتش سوزی در پاسگاه و طبقه امنا، دفتر نماینده دفتر حقوقی به حالت تعلیق درآمده و درجه بندی در دستور کار ماموران فرماندهی اداری قرار گرفت. از شهر عباس آباد.

فرمانده اداری شهرستان عباس آباد از کشته شدن 2 نفر از درگیری ها و مجروح شدن 3 نفر دیگر بر اثر اختلافات مدنی در مکوفه عام دانیال سلمانشهر خبر داده بود.

دانیال یکی از روستاهای بخش سلمانشهر عباس آباد است که در سال های گذشته به ویژه در سال 1394 اهالی این روستا وسعت زیادی داشتند و کمبود ساخت و ساز، آب، برق مشکل داشتند. ، گاز و کشاورزی مسئولان با ابراز ناراحتی از خرید این زمین خواستار تعیین تکلیف زمین شدند.

همچنین رئیس شورای اسلامی در صحن علنی از ورود رئیس قوه قضائیه به روستای دانیال سلمانشهر خبر داد.

همچنین نماینده مردم تنکبان، رامسر و عباس آباد در جلسه علنی امروز یکشنبه 27 فروردین 1402 مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: کمیسیون امنیت ملی به این موضوع ورود می کند تا تعصبات نهادی انجام شود. اگر حقیقت پنهان است از آن جلوگیری نکنید.