اخبار کسب و کار

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

ابزار گروهی از تجهیزات است که برای نظارت بر تغییرات در مقادیر فیزیکی مانند جریان، دما، سطح، فشار و سایر پارامترهای مهم در سازه‌ها و همچنین ماشین‌ها و فرآیندهای مهندسی استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از انواع آنها می پردازیم.

گیج فشار وسیله ای است که برای اندازه گیری فشار یک مایع استفاده می شود. گیج فشار برای تنظیم فشار سیال در ماشین هایی که با توان سیال کار می کنند استفاده می شود. گیج فشار برای حل مشکلات مکانیکی ضروری است. بدون فشار سنج، سیستم های قدرت سیال می توانند غیرقابل پیش بینی و غیر قابل اعتماد باشند. با استفاده از گیج فشار می توانید از عدم وجود نشتی یا تغییرات فشاری که بر عملکرد سیستم هیدرولیک تأثیر بگذارد اطمینان حاصل کنید. گیج های فشار صدها سال است که در سیستم های فشار سیال مورد استفاده قرار می گیرند و واضح است که طراحی گیج هر روز در حال بهبود است. توسعه فشار سنج ها ویژگی ها و امکانات استفاده از آنها را در سیستم هایی که با فشار مایع کار می کنند گسترش داده است.

به عنوان مثال، فشارسنج های امروزی معمولاً با اتصالات فشار هیدرولیک طراحی می شوند تا از نشتی به سیستم جلوگیری کنند. گیج های آنالوگ با مقیاس های معمولی رایج ترند، در حالی که گیج های دیجیتال دارای سیستم عامل قابل تنظیمی هستند که می تواند نشت فشار و پارامترهای دیگر مانند گشتاور، بار، نیرو و سختی را اندازه گیری کند.

یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یک سیستم مبتنی بر ریزپردازنده است که از حافظه قابل برنامه ریزی برای ذخیره دستورالعمل ها و انجام عملکردهایی مانند منطق، توالی، زمان بندی، شمارش و حساب برای کنترل ماشین ها و فرآیندها استفاده می کند. در زیر به بررسی سه برند PLC می پردازیم.

SPS زیمنس

ویژگی های زیمنس PLC

آنها با محیط های صنعتی مانند گرما، رطوبت، شوک های مکانیکی و ارتعاشات سروکار دارند.

رابط های ورودی و خروجی در کنترلر وجود دارد

PLC های زیمنس به راحتی قابل برنامه ریزی هستند

PLC دارای منطق و کنترل PID است.

PLC به طور مداوم برنامه خود را اجرا می کند، بنابراین سیگنال های ورودی خود را به روز می کند، هر یک از این حلقه ها یک چرخه نامیده می شود.

زیمنس PLC دو روش پردازش دارد:

به طور مداوم به روز می شود

به روز رسانی عظیم

تغییر قیمت سهام زیمنس PLC

CPU کانال های ورودی PLC زیمنس را طبق دستورالعمل های برنامه اسکن می کند. هر ورودی به صورت جداگانه آزمایش می شود (زمان تاخیر 3 میلی ثانیه). خروجی مسدود می شود تا وضعیت آن تا به روز رسانی بعدی ذخیره شود. این محصول در برخی تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات تولید پلاستیک کاربرد دارد.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

I/O کپی انبوه به صورت زیر عمل می کند:

تمام رکوردهای اسکن شده را در RAM کپی کنید

با کپی کردن دستورالعمل های برنامه در RAM، تمام دستورالعمل های برنامه را به صورت متوالی واکشی، کدگذاری و اجرا کنید

پس از اجرای برنامه، CPU وظایف تشخیصی و ارتباطی را انجام می دهد

به روز رسانی را برای همه خروجی ها تکرار کنید.

ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین دستگاه های تولید شده در اروپا توسط زیمنس آلمان می باشد. نوع ترانسمیتر فشار زیمنس دارای کارکردها و قابلیت های فراوانی است اما نکته جالب و بارز آن تنوع در مدل های مختلف است. بنابراین اگر برای پروژه خود به دستگاهی با هر کارکردی نیاز دارید، می توانید به راحتی مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب و در پروژه خود استفاده کنید.

مدل ترانسمیتر فشار زیمنس

از مبدل های فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و انتقال آنها به صورت اعداد دیجیتال استفاده می شود و از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و سطح اشاره کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی زیمنس خود خریداری نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب ترانسمیتر فشار زیمنس استفاده از فناوری جدید و پیشرفته در تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می کند. فرستنده فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 مدل های مختلفی در بازار دارند.

مشخصات فنی ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای چندین ابزار و لوازم جانبی هستند که بسته به صفحه نمایش و نوع ابزار قابل تغییر هستند. فرستنده فشار زیمنس معمولا دارای صفحه نمایش LCD است که می تواند فشار را در مقیاس های مختلف گیج نشان دهد. این گزارش فشار و گزارش آمپر نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل های ارتباطی بین المللی و ارتباطات سیمی تولید می شود. وظیفه ترانسمیتر فشار زیمنس اتصال قسمت دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند است. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود یک مبدل وجود دارد که فشار را به جریان تبدیل می کند که نتیجه نهایی را به عنوان یک عدد فشار دیجیتال می دهد.

اعداد را می توان برای نشان دادن سطح مایع مخزن یا سایر شرایط استفاده کرد، به همین دلیل است که فرستنده فشار زیمنس بسیار مهم است. به طور معمول برای اندازه گیری این دستگاه از هارت 475 استفاده می شود. فرستنده فشار زیمنس از چدن و ​​فولاد ضد زنگ ساخته شده است که می تواند در برابر فشار بالا و شرایط خورنده مقاومت کند. دقت فرستنده فشار زیمنس حدود 0.065 درصد گزارش فشار است که این پایداری را به مدت 60 ماه حفظ می کند.