حوادث

هشدار پلیس فتا درباره اجاره کارت‌های بانکی

هشدار پلیس فتا درباره اجاره کارت‌های بانکی

فرمانده انتظامی فتایی فرجا نسبت به عواقب مجوز کارت بانکی هشدار داد.

سردار وحید مجید در گفت وگو با تیتر نیوز وی با تاکید بر اینکه مسئولیت تخلفات و جرایم انجام شده با کارت های بانکی بر عهده صاحب کارت است، گفت: یکی از مواردی که در جرایم بانکی با آن مواجه هستیم بحث اجاره یا سوء استفاده از کارت های بانکی است که متاسفانه شاهد آن هستیم. افراد سودجو گاهی با قیمت های بالا اجاره داده می شوند.

وی ادامه داد: در برخی موارد سودجویان و مجرمان سایبری وعده های تحریک آمیز و همچنین پیشنهاد واردات اقدامات سطح بالا را می دهند، افراد نیز مدعی قانونی بودن این موضوع هستند.

سردار مجید با بیان اینکه مسئولیت هر نوع استفاده مجرمانه از کارت بانکی بر عهده صاحب کارت است، گفت: مجرمان سایبری عمدتاً برای فعالیت های مجرمانه مانند سایت های شرط بندی، کلاهبرداری و غیره از آن کارت اجاره می کنند و صادرکننده کارت نیز چنین خواهد کرد. به عنوان عامل یا شریک جرم شناخته شود.

فرمانده انتظامی فتایی فرجا به مردم هشدار داد که در صورت مواجه شدن با چنین مواردی، هیچ یک از این پیشنهادات را قبول نخواهند کرد و در صورت مفقود شدن کارت بانکی، در صورت وجود احتمال سوء استفاده، حتما آن را مسدود و پیگیری خواهند کرد. ضرر. .

آخرین پیام