حوادث

کشف ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر و سرقت جهیزیه عروس

کشف ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر و سرقت جهیزیه عروس

آفتاب نیوز:

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی در یک عملیات اطلاعاتی 544 کیلوگرم تریاک را در استان هرمزگان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این رابطه 4 دستگاه خودرو توقیف و 4 متهم برای تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف 67 کیلو تریاک در مشهد

تقوایی بیان کرد: تیم مرکز عملیات ویژه فرماندهی پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی دیگر با منکرات گسترده محموله مواد مخدر تحت نظر قرار گرفتند.

وی گفت: در این عملیات ضربتی پلیس موفق به دستگیری 2 دستگاه خودرو و دستگیری 3 متهم شد که در بازرسی از ورودی شهر مشهد 67 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده اداری خراسان رضوی اعلام کرد: در این مورد تحقیقات مرجع تخصصی قضایی ادامه دارد.

عروس دزدی جهیزیه در مشهد

وی در ادامه از سرقت لوازم بیشتر به دلیل جهیزیه عروس خبر داد و گفت: در این سرقت معتاد کارتن خواب جهیزیه عروس را با بسته های کوچک مواد مخدر جبران کرد.

تقوی تصریح کرد: پس از گزارش، پلیس مبنی بر سرقت لوازم در صورتی که جهیزیه عروس باشد بلافاصله با 110 تماس گرفته و بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری موضوع صادر می شود.

وی با اشاره به پرونده شاکی، ارزش اموال مسروقه را 300 میلیون تومان دانست و توضیح داد: تیم های اطلاعاتی کلانتری 13 شهید هاشمی نژاد مشهد وارد عملیات شده و یک مغازه دار را دستگیر و وی شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات اولیه اظهار داشت در پاسخ به کشف بسته های کوچک مواد مخدر صنعتی، مقداری از اموال مسروقه را به 10 نفر فروخته است.

به گزارش سردار تقوی معاون اداری فرماندهی خراسان رضوی، تحقیقات در این خصوص با دستور مقام قضایی تخصصی ادامه دارد.