فرهنگ و هنر

? پخش یک سریال جدید از اول هفته + فیلم

? پخش یک سریال جدید از اول هفته + فیلم

سریال جدید «تب و تاب» به کارگردانی داریوش مختاری از شنبه، نهم اردیبهشت از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش تیتر نیوز، با اتمام مجموعه درام داستانی «بچه زرنگ ۲»، سریال «تب و تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده است تا موضوعاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در قالب ملودرام‌های اجتماعی روایت شود.

در بخشی از خلاصه داستان آمده است: «مه‌لقا از سفر بازمی‌گردد و مشتاقانه منتظر دیدن پسر بزرگش معین است ولی مشخص نیست چرا معین به استقبال مادر نرفته است …»

محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، خیام وقار کاشانی، حدیث نیک رو، ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی، نسرین مرادی، امیر حامد و … از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به علی محمد قاسمی و فردین ناصری (مدیران تصویربرداری)، میلاد لکی و آندارنیک خچومیان (مدیران تولید)، علیرضا نوین‌نژاد (مدیر صدابرداری)، پیام حسین سوری (طراح صحنه و لباس)، علیرضا خورشید (طراح چهره‌پردازی)، چاوش هنرآموز (برنامه‌ریز)، حمید وطن‌پرست (دستیار اول کارگردان)، علی ابوالصدق (صداگذار)، محمدمصطفی رجبی (تدوین) و نیما عظیمی نژاد (آهنگساز) اشاره کرد.

سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که از شنبه ۹ اردیبهشت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۴۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

انتهای پیام