اجتماعیاخبار کسب و کار

آموزش تعمیرات موبایل

ضرورت شركت در کلاس هاي تخصصي آموزش تعميرات موبايل

هر چقدر كه در کلاس هاي تخصصي آموزش تعمیرات موبایل در تهران شركت كنيد به همان اندازه تخصص بيشتري داشته و درآمد بيشتري خواهيد داشت. شركت در کلاس هاي تخصصي آموزش تعمیرات موبايل بهترين سرمايه گذاري است كه مي توانيد انجام دهيد، آموزش تعمیرات موبايل را مي توانيد خود به عنوان مربي آموزشي سپري كرده يا به عنوان صاحب كسب و كار در آن ها شركت كنيد. آموزش تعمیرات موبایل در بهترین آمورشگاه تعمیرات موبایل به قدري جدي و مهم است كه نمي توان آن را ناديده گرفت.

رشد فناوري هاي نوين باعث شده تا آموزش تعمیرات موبایل به عنوان يك حرفه شناخته شده و امروزه تعداد فروشگاه ها و مراكز تعميرات موبايل نيز رو به گسترش است. با كمي دقت متوجه ميشويم كه ضرورت آموزش تعمیرات موبايل بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود تا شما هم صاحب كسب و كار خود شويد.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش عيب يابي و تعمیرات سخت افزار موبايل در دوره آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیرات موبايل سخت افزاری يكي از كاربردي ترين جنبه هاي آموزش تعمیرات موبايل است كه مي تواند توسعه يافته و گسترش يابد. آموزش فشرده عيب يابي سخت افزار موبايل نيز در بسياري از مراكز و آموزشگاه ها برگزار مي شود و بسياري از هنرجويان و علاقمندان به اين نوع آموزش مي توانند در اين کلاس ها شركت كرده و بر مهارت و تخصص خود بيفزايند. آموزش سخت افزار موبايل به صورت كاربردي، بهترين جنبه از آموزش بوده و مراكز آموزشي بر اين جنبه تاكيد كرده و هنرجويان دوست دارند كه ميزان مهارت خود را در اين جنبه توسعه و گسترش داده و مهارت هاي خود را تقويت كنند.

ارزشمندي فراگيري آموزش تعمیرات موبايل (سخت افزار و نرم افزار )

دوره عيب يابي سخت افزار موبايل را مي توانيد در بسياري از مراكز و آموزشگاه هاي برگزار كننده بگذرانيد و در پايان کلاس نيز گواهينامه مربوطه را دريافت كرده و يا خود به عنوان مربي ،ساير هنرجويان را آموزش داده يا كسب و كار مرتبط با موبايل را راه اندازي كنيد كه در هر دو حالت بازهم متوجه اهميت آموزش سخت افزار موبايل خواهيد شد.

مباحث آموزش سخت افزار موبايل شايد تا حدي دشوار و سخت باشد ولي فراگيري اين نوع مباحث سخت، كاري ارزشمند است و شما حداقل در بين دوستان و آشنايان خود تنها كسي هستيد قبول كرده ايد براي كسب موفقيت هاي بيشتر، اين نوع مباحث سخت و دشوار را فرا بگيريد. آموزش سخت افزار موبايل به نظر برخي مردم در مقايسه با نرم افزار موبايل سخت و دشوار است و تنها درصد كمي از مردم حاضرند براي درآمد بيشتر، به آموزش سخت افزار موبايل پرداخته و مهارت هاي خود را در اين زمينه ارتقاء دهند.

شايد آموزش تعمیرات سخت افزار موبايل تا حدي دشوار به نظر برسد ولي شما در واقع بهترين سرمايه گذاري خود را انجام مي دهيد كه در چشم انداز بلند مدت مشخص خواهد شد.آموزش نرم افزار موبايل، كسب و كار جديد و نوپايي است كه نيازمند سرمايه گذاري انساني ، آموزش جامع نرم افزار موبايل باعث خواهد شد تا عموم هموطنان و علاقمندان بتوانند در اين كلاس ها شركت كرده و خود بعد از گذراندن کلاس هاي مربيگري، علاقمندان به موبايل را آموزش داده يا كسب و كارهايي را در اين زمينه راه اندازي كنند.

آموزش نرم افزار موبايل مي تواند در كسب و كار موبايل تحول شگرفي را ايجاد كند. با آموزش نرم افزار موبايل به طور جامع ، تمامي علاقمندان و كارآموزان مي توانند دوره هاي آموزشي را سپري كرده و حتي مطالب جديدي را فرا بگيرند. امروزه دوره هاي آموزش نرم افزار موبايل در بسياري از آموزشگاه ها برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند با شركت در اين کلاس ها، گواهينامه پايان دوره را كسب كننند. آموزش نرم افزار موبايل جنبه هاي مختلفي را در بر مي گيرد.

کسب مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل قابل ترجمه

شما  بعد از دروه آموزش تعمیرات موبایل با کسب نمره قبولی در آزمون فنی و حرفه ای می توانید مدرک بین المللی خود را دریافت نموده و اقدام به جواز کسب نمایید. همچین امکان ترجمه و اقدام جهت مهاجرت توسط این مدرک امکان پذیر هست .

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

بازار کار آموزش تعمیرات موبایل در تهران از زمانی که ارتباطات تلفنی به صورت بی‌سیم و با استفاده از گوشی موبایل بین مردم رایج شد شکل گرفت و با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در ساختار این دستگاه‌ها تعمیرات آن نیز تخصصی‌تر و پیچیده‌تر شد و این روند همچنان ادامه دارد. به همین جهت نیاز به تخصص در بین تعمیرکاران موبایل بیشتر شد و آموزشگاه‌ها شروع به برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل در تهران و شهرستان را آغاز کردند.آموزشگاه فنی پویان نیز یکی از پیشگامان حوزه آموزش تعمیرات موبایل می‌باشد که با آموزش عملی در کارگاه‌های مجهز و تحت نظر اساتید مجرب تعمیرکاران و تکنسین‌های بزرگی را وارد بازار کار کرده است.

هزینه راه اندازی کسب و کار تعمیرات موبایل

شما بعد از گذاراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل و کسب نمره قبولی می توانید . جواز کسب خود را گرفته و شروع به کار کنید. هزینه تجهیزات تعمیرات موبایل متغییر می باشد که از 20 تا 70 میلیون تومان بسته به تجهیزات و سطحی که قرار است کار کنید می باشد. در دروه آموزش تعمیرات موبایل استاد تجهیزات مورد نیاز به شما مشاوره داده و حتی بخشی از این تجهیزات را می توانید از آموزشگاه تهیه نمایید. دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دوره‌‌های فنی و حرفه ‌ای است. آموزش تعمیر موبایل به دو بخش عمده آموزش سخت افزار و آموزش نرم افزار تقسیم می‌شود. با یادگیری مهارت تعمیرات موبایل، شغل خود در آینده را تضمین می‌کنید.

آموزشگاه فنی پویان کلاس تعمیرات موبایل را به صورت عملی و با تجهیزات کامل و بروز در تهران برگزار می‌کند. این دوره شامل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل می‌باشد و حتی اگر پیشینه‌ای در کارهای فنی و حرفه ای نداشته باشید می‌توانید این مهارت را بصورت کامل یاد بگیرید. در انتهای دوره آموزش عملی تعمیرات موبایل، کارآموزان عیب‌ یابی و تعمیر انواع گوشی را به صورت تخصصی یادگرفته و آماده ورود به بازار کار تعمیرات گوشی موبایل می‌شوند.

آموزش تعمیر انواع دستگاه های موبایل

همانطور که می دانید تلفن های همراه انواع مختلفی دارند که هر کدام هم به شیوه ی مختلفی تعمیر می شوند برای اطلاع از این روش ها با ما همراه باشید :

آموزش تعمیرات موبایل اندروید

آموزش تعمیرات موبایل اندروید مبحث جامع و مهمی است که باید پیش از ورود به بازارکار آن را کامل فرا گرفته باشید. امروزه بیشتر کاربران از موبایل‌های اندرویدی استفاده می‌کنندT بنابراین شما باید به عنوان یک تکنسین تعمیرات گوشی اندروید بتوانید انواع مشکلات را در این گوشی‌ها برطرف کنید. در دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پویان تمام مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری موبایل اندروید و همینطور موبایل آیفون به شما آموزش داده خواهد شد.

آموزش تعمیرات تبلت

در دوره آموزش تعمیرات تبلت، ابتدا قطعات مختلف تبلت را به کارآموزان معرفی می کنیم و روش عیب یابی و تست هرکدام را از طریق کار عملی با ابزار آموزش می دهیم. سپس به تجزیه و تحلیل مدار و عیب یابی آن می پردازیم. در مرحله بعدی از آموزش تعمیرات تبلت، تمرکز روی منبع تغذیه، مدار آنتن، پردازنده، بخش شارژ  و … خواهد بود. کارآموزان در هر جلسه بصورت عملی تعمیر تبلت های برندهای مختلف را یاد می گیرند.

آموزش تعمیر موبایل اپل

آموزش تعمیرات اپل در آموزشگاه فنی پویان در دو بخش سخت افزار و نرم افزار تدریس می‌شود. تدریس در مجهزترین کارگاه ها صورت می گیرد و مبنا و اساس کلاس ها، حضور در کلاس و آموزش عملی و کار با ابزارها می‌باشد. آموزش تعمیرات اپل تحت نظر با سابقه‌ترین تکنسین‌های تعمیرات اپل در تهدان انجام می‌شود. افراد پس از به اتمام رساندن دوره مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

آموزش تعمیرات آیفون

آموزش تعمیرات آیفون به این جهت که در چند سال اخیر در ایران بسیار پرطرفدار شده، از طرف کارآموزان فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی‌ها با وجود کیفیت بالای تولید مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری رایجی دارند که تعمیرکاران گوشی آیفون با آنها آشنایی دارند. شارژ نشدن باتری، مشکلات فیس آیدی، شکستن ال سی دی و خراب شدن دوربین برخی از شایع ترین ایرادات این گوشی هاست. همانطور که می‌دانید، این گوشی‌ها قیمت بالایی دارند و در صورت خراب شدن تعمیر آن‌ها بسیار به صرفه‌تر از تعویض آنها خواهد بود. از طرفی این گوشی‌ها پیچیدگی‌های بسیاری و تعمیرکارانی که مایل به تعمیر موبایل آیفون باشند خیلی نیستند و برای همین هم بازار تعمیرات این گوشی‌ها بسیار پرسود است.

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ

آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ توسط کارشناسان خبره در هر دو بخش سخت افزار و نرم افزار در آموزشگاه فنی پویان انجام می‌شود. بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی در کنار اساتید باسابقه باعث شده کارآموزانی که از آموزشگاه فنی پویان فارغ‌التحصیل می‌شوند به تعمیرکاران ماهر حوزه تعمیرات موبایل سامسونگ تبدیل شوند.