حوادث

آماده‌باش کامل پلیس در ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال و پرسپولیس

آماده‌باش کامل پلیس در ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال و پرسپولیس

فرمانده تیپ ویژه تهران به تشریح آمادگی پلیس برای دیدار اگزیلا و پرسپولیس در فینال جام حذفی پرداخت.

به گزارش تیتر نیوز، سردار احمد نورعلی درباره برقراری نظم و امنیت در دیدار آتی و حساس فینال جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی گفت: هدف اصلی برگزاری یک بازی مهم دور از زمین و حفظ امنیت کامل است، امیدوارم این بازی در امنیت کامل باشد. این مهم است. با همکاری خوب تماشاگران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه به نتیجه قابل قبولی می رسند.

وی افزود: رسیدن به امنیت خوب در برگزاری مسابقات نیازمند همکاری دستگاه ها و مراجع مختلف است و خدا را شاکرم که امروز این تعامل و همکاری بسیار خوب و قابل قبولی بود و نتیجه آن فوتبال بود، مسابقات لیگ برتر را می توان با موفقیت تماشا کرد. امسال مشاهده شد.

فرمانده تیپ ویژه تهران برگزاری مسابقات با نظم و امنیت کامل را هدف اصلی پلیس ورزشگاه دانست و تصریح کرد: شهر شهرورد به دلیل حساسیت این دو تماشاگر برتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تیم های پایتخت از این رو همکارانم از صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و از نظر نظم و امنیت از پارکینگ ها تا سکوهای ورزشگاه حضور تماشاگران را تضمین خواهند کرد. و در نهایت خروج این هواداران از ورزشگاه را فرا خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نورعلی گفت: در این روزها به دلیل بازی فینال جام قهرمانی فوتبال و دیدار شهرورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران، عشق به فوتبال در کشور بیشتر شده است. علاقه و اشتیاق Valu افزایش یافت. مسئولان برگزاری این مسابقات از چند روز پیش شرایط برگزاری یک بازی خوب و جوانمردانه را فراهم کرده اند و پلیس طبق وظایف خود تدابیر ویژه ای برای برقراری نظم و امنیت در نظر گرفته است. آخر مهم و حساس

وی به تماشاگران این بازی توصیه کرد: با توجه به ازدحام احتمالی در روز بازی از درهای ورودی و خروجی با حوصله استفاده کنند و تا پایان بازی و شروع بازی حضور خود را ترک کنند. و هنگام خروج صبور باشید. حجم جمعیت و ترافیک پارکینگ کاهش یافته است تا خروج از ورزشگاه راحت تر شود.

انتهای پیام