حوادث

آمادگی کامل فراجا برای مقابله با هر تهدیدی علیه امنیت داخلی کشور

آمادگی کامل فراجا برای مقابله با هر تهدیدی علیه امنیت داخلی کشور

معاون هماهنگ کننده ولایت فراه بر آمادگی کامل فراه در برابر هرگونه تهدید امنیت داخلی کشور تاکید کرد و گفت: جهان دائما در حال تغییر است و از بهترین تکنولوژی استفاده می کند، بنابراین برای هر مشکل و تهدید جدید برنامه داریم. نیروهای ما آماده مقابله با این تهدید هستند، آنها در حال گذراندن تمرینات و تمرینات تازه هستند.

به گزارش تیتر نیوز، سردار محمد شریفی امروز در جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان مرکز آموزشی شهید بهشتی فرجه با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با بیان اینکه خون شهدا و اندیشه های مقدس فرماندهان و خبرگان ولایت فقیه است، گفت: و نظامی ممنون شرایط دفاعی کشور ما به حدی رسیده که به مرحله افسردگی رسیده ایم و جزو قدرتمندترین و قدرتمندترین کشورهای جهان هستیم. در ما

وی افزود: ما رهبری دانا و باهوش داریم که در دنیا بی نظیر است. امکانات و زیرساخت ها بسیار خوب است، بسیاری از کشورها از این نعمت برخوردار نیستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان دفره سرعت، دقت و قاطعیت پلیس در مبارزه با مجرمان، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت را سه شاخص مهم امنیت داخلی کشور برشمرد و گفت: به همین دلیل آموزش های پلیسی صورت گرفته است. . فارغ التحصیلان امروزی، افسران پلیس حرفه ای، باهوش، با استعداد، ماهر، با قدرت و اعتماد به برنامه کاری خود، نمونه بارز این نوع اداره امنیت داخلی هستند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در عرصه رقابت از دیگر کشورها عقب نمانیم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری در آموزش نیروهای انسانی خود نداریم و فرصت‌هایی را برای افسران جدید پلیس با تجربه فراوان فراهم می‌کنیم. ، فکری و معرفتی. سطوح مختلف مهارت های بدنی.

شریفی گفت: آنچه در سند فوق آمده و در بیانیه مرحله دوم انقلاب بر آن تاکید شده فقط تربیت بدنی نیست و در کنار تربیت بدنی، کسانی که می خواهند با ما دوست شوند باید اهل ایمان و انقلابی باشند. دشمن ستیز، استکبار ستیز و مدافع، مظلوم و با قدرت و استعداد جسمانی و مهارت هایی که در بخش های تخصصی آموخته در مقابل ظالم بایستید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی گفت: کشور ما تحت هر شرایطی مورد تهدید دشمنان است و لذا باید برای دفاع از امام و شهدا و ارزش های مقدس هر کاری که لازم است انجام دهیم. نظام جمهوری اسلامی را برای موجودیت در برابر تهدیدهای قدرتمند آماده کنید.

سردار شریفی ضمن تاکید بر آمادگی کامل شعبه در برابر هرگونه تهدیدی که امنیت داخلی کشور را تهدید می کند، گفت: دنیا دائما در حال تغییر است و از بهترین فناوری ها استفاده می کند، به همین دلیل برنامه داریم تا از هر مشکل و تهدید جدیدی جلوگیری کنیم. و از نیروهای خود برای مقابله با آن استفاده کنیم. آنها تهدید آموزش و تمرین تازه را می بینند.

انتهای پیام