اخبار کسب و کارعمومی

آیا رتبه برتر ها مشاور داشتن؟ (مشاور رتبه های برتر چه کسانی بودند؟)

در این شرایط اقتصادی و به ویژه امسال (کنکور 2019) و به دنبال آن شیوع بیماری کرونا، هزینه های مورد نیاز برای موفقیت و حضور در کنکور بسیار مهم است، در جستجوی سودآورترین و ارزان ترین راه برای موفقیت. امتحان ورودی

با توجه به این وضعیت، برخلاف سال های گذشته، ما مشاوران تنها 10 درصد افزایش نرخ داشته ایم، اما از وضعیت بسیاری از متقاضیان و بسیاری از داوطلبان دیگر که در وضعیت مالی نامناسبی قرار دارند مطلع هستیم. برای تهیه بلیط باید علاوه بر تحصیل به صورت پاره وقت کار کنم. من میفهمم.

هزینه های ضروری یا تسریع موفقیت

برای اعتبار و احترام به این دسته از کارگران سخت کوش و دغدغه مند می خواهم بگویم برای موفقیت در آزمون اگر داوطلبان از ابزارهای پیش روی خود به درستی استفاده کنند، شاید این حرفه ها کمک کننده باشد. اما فعال نیستند.

به عنوان مثال، یکی از دوستان معلم من داستانی را در مورد یکی از دانش‌آموزانش تعریف کرد که در کلاس آنلاین شرکت می‌کند و به او قول می‌دهند که تست‌ها و تکنیک‌های تست‌زنی که در آن کلاس تدریس می‌شود در هیچ مدرسه‌ای استفاده نخواهد شد یا از منابع دیگر تدریس نمی‌شود. و شرکت در دوره تضمینی کنکور…

اما وقتی خود معلم در همان کلاس آنلاین دانش آموزش شرکت می کند تا صحت او را بررسی کند، متوجه می شود که معلمی که آن درس را تدریس می کند، نویسنده کتاب تست و تمام تمرین ها و تست های مطرح شده در آن درس نیز هست (به علاوه) . برای پاسخ به سؤالاتی که شاگردانش ممکن است بپرسند وقتی کلاس ساکت بود…) در کتاب درسی خود معلم نیز آمده بود.

بنابراین هر بحثی که در این دوره انجام شود در کتاب نیز آمده است، بنابراین برای عضویت در این دوره نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

تفاوت معلمان و مشاوران برنامه ریزی کنکور

زمان بندی اساتید: برای اساتید فقط موفقیت داوطلبان در دروسی که تدریس می کنند مهم است. یعنی استاد هر رشته خود را تنها مسئول آن درس برای داوطلب می داند و بقیه برنامه درسی و برنامه ریزی داوطلب برایش اهمیت چندانی ندارد.

به عنوان مثال، یک استاد شیمی به دانش آموزی افتخار می کند که در یک درس شیمی در کنکور 80 درصد امتیاز کسب کرده است، در حالی که همین دانش آموز ممکن است در بقیه درس فقط 20 یا 30 درصد کسب کند.

مشاوران برنامه ریزی: مشاوران کنکور خود را مسئول تمامی دروس و الزامات داوطلبان می دانند و برای آنها برنامه ریزی کنکور داوطلبان بسیار مهم است. همچنین انتخاب رشته کنکور سراسری نیز نیاز به مشاور دارد.

به عنوان مثال، من به عنوان یک مشاور و با تجربه ای که در این سال ها به دست آورده ام، می دانم که گاهی اوقات وجود امکانات رفاهی بیش از حد برای یک نامزد (برنده شدن ویژگی ها، برنده شدن دسته ها و …) نیز می تواند برای او مضر باشد. از نظر ذهنی زمان زیادی می برد و در نهایت به این مشکل منجر می شود که داوطلب متون را به صورت پراکنده می خواند و می تواند سردرگمی بیشتری برای داوطلب در برنامه ریزی و مطالعه صحیح برای کنکور ایجاد کند.

البته گاهی مشاورانی هستند که برای خرید محصولات یک شرکت خاص تبلیغ می کنند یا فقط از من مشاوره می گیرند و ….

بنابراین، به عنوان یک داوطلب، باید توجه داشته باشید که هر تبلیغی که در مورد برخی مدارس، معلمان یا مشاوران می شنوید، در بیشتر موارد بازار گرمی است.

آیا رتبه برتر ها مشاور داشتن؟ (مشاور رتبه های برتر چه کسانی بودند؟)

ساده ترین و راحت ترین روش مطالعه برای کنکور

پیشنهاد من برای یک روش ساده، آسان و بسیار ارزان برای مطالعه کنکور این است:

اولین هزینه مورد نیاز برای کنکور یادگیری منابع پشتیبانی است

صرف هزینه برای منابع امتحانی برای داوطلب بهتر است و اکثر داوطلبان از کنکور شروع می کنند. (قبلاً در مورد نسخه های مختلف کتاب های تستی به تفصیل در سایت قرار داده ام، اما به طور کلی کتاب های تست گاج و بسیار سبز را توصیه می کنم.)

پس از تسلط داوطلب بر تست زنی کنکور و تکمیل کتاب های تست منبع اول، می تواند تست های منبع دوم و سوم را جستجو کرده و هزینه آن را بپردازد.

هزینه اجباری دوم برای آزمون ورودی: آزمون آزمایشی

بهتر است داوطلبان برای آزمون آزمایشی ورودی دوم هزینه پرداخت کنند (حتی اگر این آزمون های آزمایشی به صورت آنلاین باشد و شبیه محیط کنکور نباشد).

تست های آزمایشی منجر به تلاش و سخت کوشی بیشتر در بین داوطلبان کنکور می شود و گاهی داوطلبان را با سوالات و نمونه تست های بیشتری آشنا می کند که ممکن است نیاز به تهیه کتاب های تست کمتری داشته باشد.

اگر داوطلبان مشکل مالی یا شرایط خاصی دارند و نمی توانند در آزمون آزمایشی شرکت کنند، می توانند این نمونه سوالات را در اینترنت جستجو کنند.

نکته بسیار مهم: از نظر من به عنوان مشاور داوطلبان کنکور تنها با تهیه مطالب درسی و شرکت در آزمون های آزمایشی می توانند در کنکور موفق شوند.

سومین هزینه مورد نیاز برای کنکور: مشاوره کنکور

سومین هزینه برای مطالعه و موفقیت در امتحان مناسب این است که داوطلب بهتر است مشاور مناسبی داشته باشد. البته، در حال حاضر نکات رایگان در اینترنت نیز وجود دارد.

اگرچه برخی از مشاوران نمونه طرح امتحانی را به داوطلبان می دهند (مثلا مشاوری که برنامه امتحانی ماهانه خود را تبلیغ می کند…) باز هم این دسته از مشاوران را تایید نمی کنم، اما از طرف دیگر مشاوران دیگری هستند که آموزش های مناسب را ارائه می دهند. و برنامه ریزی برای نامزدها (برنامه آموزش داده شده توسط داوطلبان نمونه کار نیست و اصل کار است.)

خوشبختانه، مشاوران خوب زیادی در حال حاضر وجود دارند… به عنوان یک مشاور، این افتخار را دارم که علاوه بر سؤالات زنده (در ایستگاه پرسش و پاسخ) تعداد زیادی پاسخ کتبی نیز داشته باشم. من همچنین مصاحبه ها و فیلم های آموزنده زیادی در وب سایت و فضای مجازی خود دارم. یعنی اگر داوطلبی برای برنامه ریزی و مطالعه خوب برای کنکور و همکاری با ما نیاز به مشاوره اختصاصی پذیرش داشته باشد، قطعا می تواند مشاوره صحیح پذیرش را به صورت رایگان دریافت کند.

هزینه مشارکت و نتیجه نهایی هزینه ها

حرف آخر اینجانب که مشاور بسیاری از رتبه های برتر کنکور نیزه بوده ام این است که متقاضی برای موفقیت در کنکور باید حداقل هزینه کتاب و منابع تست را در مرحله اول بپردازد و حرکت. با اراده و تلاش خودش جلو می رود و سپس در مرحله دوم در آزمون های فرآیند شرکت می کند و در مرحله آخر از تجربیات مشاوران خنثی استفاده می کند که در مقاله به کارکرد آنها پرداخته شده است.

بدون نیاز به پرداخت هزینه برای کلاس ها و کنفرانس ها!

حواستان باشد که مطالب درسی کتاب تست خود هر استاد و مطالب درسی که سال ها در این کتاب روی آن کار می کند که در کلاس های آموزشی آورده شده است با یکدیگر تفاوتی ندارند. (علم علم است.)

من بارها به بسیاری از دانشجویانی که در کنفرانس های من شرکت می کنند توصیه کرده ام که نیازی به این کار نیست، برای شرکت در کنفرانس مورد نظر خود باید مسافت های طولانی را طی کنید و می توانید از صدای گرفته شده از کنفرانس استفاده و/یا استفاده کنید. ویدیوهای آموزشی دیگر من مثلاً اگر داوطلبی بخواهد نظر من را در مورد آزمون جلد بداند، می تواند با گوش دادن به 3 یا 4 صدای من در قسمت مشاوره صوتی کنکور که این سال ها تدریس کرده ام، چارچوب را دریافت کند.

به عنوان مثال رتبه اول کنکور پارسال از شهر کوچکی در استان فارس بوده و اهل شهر بزرگی مثل تهران، اصفهان یا شیراز نبوده و به جز معلم مدرسه خود به امکاناتی دسترسی نداشته است. . و با وجود این توانست رتبه ای برای شرکت در کنکور کسب کند; یا در مثالی دیگر یکی از شاگردان من که وضعیت مالی سختی داشت و فقط می توانست از مطالب آموزشی رایگان من استفاده کند توانست با این حداقل ها رتبه زیر 4000 را کسب کند.

مرجع این خبر: مرکز مشاوره تحصیلی پوردستمالچی