حوادث

اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه موتورسیکلت های برقی/ایجاد خط ویژه موتورسواران چه شد؟

اختصاص بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه موتورسیکلت های برقی/ایجاد خط ویژه موتورسواران چه شد؟

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که این کمیسیون پیشنهادی برای ایجاد قسمت ویژه موتورسیکلت ندارد و این پیشنهاد توسط یکی از اعضای شورا ارائه شده که باید توسط کارشناس انجام شود.

جعفر تشری هاشمی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی درباره وضعیت ساماندهی موتورسیکلت ها در شهر تهران گفت: معمولاً قوانین و مقررات موتورسیکلت در شهر تهران رعایت نمی شود و از موتورسیکلت ها به صورت نامناسب استفاده می شود که منجر به به هم ریختگی و هنجارشکنی می شود. نگران کننده است

وی با بیان اینکه داشتن موتورسیکلت برای حمل و نقل و تجارت قابل قبول است، اما باید از این ابزار به درستی استفاده شود، تصریح کرد: نقش موتورسیکلت در آلودگی صوتی و هوای تهران بسیار بالاست و پلیس باید با دستگاه های مختلف همکاری کند. در این رابطه. دستور انضباط می دهند، اقدام می کنند.

صحبت از این که امسال در بودجه 1402 برای توسعه استفاده از موتورسیکلت های برقی در تهران کارهای ویژه ای انجام داده ایم، توجه شده است که امیدواریم تلاش شهرداری تهران در این زمینه خوب باشد. .

وی ادامه داد: این 700 میلیارد تومان صرف اعطای تسهیلات به موتورسیکلت داران می شود تا از خرید موتورسیکلت برقی حمایت مالی کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که ساخت خط ویژه موتورسیکلت در تهران چه شد، گفت: پیشنهاد ساخت ندادند. دوچرخه سواری کنید زیرا ما معتقدیم ایجاد یک مسیر اختصاصی برای دوچرخه سواران نه تنها مشکل را حل نمی کند. اما بر شدت مشکلات می افزاید، البته پیشنهاد احداث این خط توسط یکی از اعضای شهرداری مطرح شده و باید از کارشناسان در این زمینه استفاده شود.

انتهای پیام